ads

नेहालाई आफ्नो अंगालोमा बेरेर बिस्तारै सुताए , “हे डिअर नाउ द रिअल याक्सन बिगेन, अब म तिम्रो क्युट पुसी मा मेरो बिग टोय छिराउछु , सुरुमा अलि अलि दुख्छ तर पछि रमाइलो हुन्छ, डोन वोरी ओके

आमा पुनम संग लगभग दिन दिनैको सहबास हुदै गर्दा छोरी नेहा संग पनि मेरो घनिष्टता बढेको थियो | केहि समय यता नेहा म संग निकै जिस्किने तथा मस्किने गर्न थालेकी थिइ। उ कुनै न कुनै बहानाले मलाई छुने कोसिस गर्थी, मेरो कोठामा केहि न केहि बहाना बनाएर आउथी। नेहा प्राय आफ्नो लामो तिघ्रा देखिने गरि छोटो कट्टु र टिसर्ट लगाउथी र कहिले काही निकै उत्तेजक हाउ भाउ दिन्थी , तर म आफूलाई सम्हाल्थे ।
किन किन मेरो मन आमा पुनममा भएकोले पनि होला मलाई नेहा सानै लाग्थ्यो। तैपनि कता कता नेहाको चञ्चलताले मलाई बिस्तारै उ तिर खिची राखेको थियो। त्यस माथी आमा पुनम जस्तै छोरी नेहा पनि तेस्तै राम्री , लगभग आमा जत्रै हाइट, छिनेको कम्मर, भरखर पुस्टीन सुरु गरेको कोमल छाती, साह्रै क्युट, कोमल अनि निर्दोष अनुहार भा’की। भर्खर १५ बर्षकी भए पनि उ हरेक तवरले हुर्की सकेकी थिइ मानसिक तथा शारीरिक दुवै किसिमले । उसको हाउ भाउ , हेर्दा सजिलै अनुमान गर्न सकिन्थ्यो ।
नेहा बिहान ८:३० बजे स्कुल जान्थी र सांझ एक्स्ट्रा क्लास सकेर ७ बजे तिर मात्र घर फर्किन्थी । नेहा संग मेरो भेट  प्राय साँझ उ स्कुलबाट आए पछी मात्र हुन्थ्यो । आमा नआइन्जेल उ प्राय मसंगै मस्किएर बस्थि। उसको शनिबार र आइतबार गरेर दुइ दिन बिदा हुन्थ्यो । शनिबार त उ आमा संगै हुन्थी र आइतबार भने प्राय जसो उ आफ्नो एउटा नजिकै को नाता पर्ने फूपु को घरमा जान्थी अनि बेलुका आमा संगै फर्किन्थी वा आमा संगै पसल जान्थी । नेहा कहिले काही साँझ चाडै घर आइपुग्थी अनि फ्रेस भएर सिधै मेरो रुममा आएर म संग निकै जिस्किने, चल्ने आदि गर्थी , मलाई गाह्रो पार्थी।
पापी मन के मान्थ्यो र ? नजानिदो ढंगले उसका संवेदनशील अंग छुने, उसको तिघ्रा चिमोट्ने , चाकमा प्याट्ट पिट्ने गर्थे, नेहा त झन् झन् नजिकिन खोज्थी। आमा पुनमसंग को दिन दिन जस्तो रासलीलाले मलाइ कता कता नेहा संग झन् आकर्षित गर्न थालेको थियो। भर्खर कि सुकुमारीसंग को रासलीला को आश मनमा पलाउन थालेको थियो।
बिस्तारै नजिकिदै गरेको जांचको बहाना बनाएर म पुनमसंग को मेरो रासलीला अब हफ्तामा २-३ पटक मा झरेको थिएँ। उता नेहा संगको मेरो चाहना तिब्र रुपमा बढेको थियो ।  नेहाको मसंग को गतिविधिले मलाइ झन् बल पुगेको थियो ।
आइतबार बिहान एक दिन लगभग १०:३० बजे को कुरो हो आमा पुनम गईसके पछी नेहा म भ’को ठाउमा आइ । म आफ्नो कपडा धुदै थिए उ अचानक मेरो सामु आएर हाउ! गरेर मलाइ तर्साइ । “आज त म दिनभर येही बस्ने हो” भनेर उ मसक्क मस्की । ओहो राम्रो नि मलाई पनि साथी हुने भयो भनेर मैले उसलाई जिस्काए , “ हो त नि आज त खुब रमाइलो गर्नु पर्छ है “ भन्दै उ मसंग झन् लाडिन खोजी । मैले एक पटक उसलाई तल देखि माथि सम्म पुरै हेरे , आज उ अरु दिन भन्दा झन् चिटिक्क परेकी थिइ। उसले मिनी फ्रक लगाएकी थिई त्यो पनि सारै छोटो, उसका सफा र सुडौल तिघ्राहरु लोभलाग्दा देखिएका थिए, ठ्याक्कै भन्नु पर्दा नेहा हिन्दी फिल्म कि हिरोइन सोनाली बेंद्रे जस्तै थि , डबल रोल भने पनि हुने एकदम उस्तै ।
उसले पनि मलाइ हेरी हाम्रो आँखा जुद्यो , “के हेर्नु भाको नि त्यसरी“, भनेर उसले सोधी , “आज तिमी असाध्यै राम्री देखिएकी छौ, एंड सेक्सी अल्सो“, भनेर मैले के भनेको थिए उ मस्केर भुइँ न भाडोमा भई । “म तपाइको कपडा धोइदिम “ भन्दै मैले धुदै गरेको कपडा समाउन आइपुगी । “ये ये यो के गरेको , छोड “, मैले उसलाई कराए , तर उ मानिन र मेरो कपडा आफु तिर तानी र “ किन मैले धुन हुदैन र ?” भनेर उल्टो मलाई नै गालि गरि।|
“ तेसो होइन नि डिअर , यस्तो सुकोमल हात त कपडा धुनको लागि होइन नि “ भनेर मैले भने , “ अनि के गर्न को लागि हो तनी ?” उल्टै उसको प्रश्न आयो फेरी , के भन्ने के भयो मलाइ अनि प्याच्च येसो भन्दिए ,” यस्तो कोमल हात त चुम्न को लागि हो नि डिअर” भन्दै मैले उसलाई आँखा झिम्काए । “ये हो र !!! अनि खोइ त किस गरेको ?” भनेर उल्टै उसले आफ्नो हात म तिर तेसारी , मैले पनि उसका दुवै हात आफ्नो हात मा लिएर हल्का किस गर्दिए ।
“वाउ !! एम आइ ड्रीमिंग, कान्ट बिलिभ, थ्यांक यु । अनि मेरो हात मात्र सुकोमल हो र अरु पार्ट चुम्न लायक छैन ?“ उसले आँखा झीम्काउदै हासेर भनि, “हो त है यु र जस्ट पर्फेक्ट” भन्दै म आफ्नो ठाउँ बाट उठे र उसको दुवै पाखुरामा च्याप्प समाते र आफु तिर ताने । “आबी के गरेको नि ?! वोरी परि अरुले देखे क भन्छन नि फेरी “,
उसले भनि , “अरुको के मतलब तिमीले के भन्छौ नि बरु ?” मैले सोधे , उसले केहि बोलिन , तेसो भए अरुले नदेख्ने ठाउमा जाउ न त है भन्दै मैले उसलाइ जुरुक्क मेरो काखमा बोकेर कोठा भित्र लागे, यो बेला उसको मुख बाट ओ माइ गड बाहेक अरु सब्द निस्किएन , मैले उसलाई मेरो खाट मा लगेर सुताए अनि उसलाई हेरे , पहिला त उ हांसी तर तुरुन्तै लाज मान्दै दुवै हात ले आफ्नो अनुहार छोपी । मैले फेरी उसलाई पुरै खुट्टा देखि शिर सम्म निहाले, उसको फ्रक माथि सरेको रहेछ अनि रातो प्यान्टि थोरै देखिएको थियो । बिस्तारै म उसको नजिक गए, उसले छिटो छिटो श्वास फेर्दै थिइ, मैले उसका दुवै हात हटाए, तर उ लाज मानेर अनुहार पुरै रातो बनाएकी थि र उसले आँखा चिम्लेकी थि । मैले हल्का तरिकाले उसको ओंठ मा किस गरे ।
“आबुई मलाई त कस्तो डर लाग्यो” नेहाले बिस्तारै काम्दै भनि , “ओके तेसो भए म केहि गर्दिन है त ?” मैले भने , नेहा एकछिन केहि बोलिन अनि , ”तेसो नभन्नुस न प्लिज , फर्स्ट टाइम डर लागि हल्छ नि” नेहाले भनि , “ओके लेट्स स्टार्ट, नडराऊ म छु नि , एक पटक त सबैको फर्स्ट टाइम हो नि ,यु जस्ट कोअपरेट एंड ईक्वेल्ली पार्टीसिपेट विथ मि ओके?” मैले उसलाई सम्झाए अनि उसले पनि ओके भन्दै कन्फीडेन्स देखाई। मैले उसलाई बिस्तारै उठाएर आफ्नो काखमा राखे र पहिला उसको निधार, दुवै आँखा अनि नाक र गालामा हल्का किस गरे , त्यसपछी उसको कोमल ओंठमा लगेर आफ्नो ओंठ जोडे अनि बिस्तारै उसको माथिल्लो ओंठ चुस्न थाले, उसले पनि सजिलै मेरो ओंठ चुस्न थाली, त्यसपछी मैले उसको जिब्रो चुस्न थाले अनि उसले पनि मेरो, यती गरिन्जेल उसको दुवै आँखा रसाएर आँशु को थोपा देखियो , म आत्तिएर किन के भयो , गारो भयो भनेर सोधे , “होइन एकदमै कस्तो कस्तो फिलिंगस भयो, अनौठो तर रमाइलो लागिरहेको छ तेसैले होला, यु डोन वोरी आइ एम ओके” भन्दै उसले मेरो जिब्रो चुस्न थालि। यता हामी किस गर्दै थियौ र उता मेरो एउटा हात नेहा को तिघ्रा सुम्सुमौना थाली सकेको थियो र बिस्तारै मैले आफ्नो हात उसको नितम्ब मा घुमाए अनि तेस्पछि पुती वरिपरी दल्न थाले ।
येतिन्जेल नेहा पुरै उत्तेजित भै सकेकी थिइ। झन् जोड ले मेरो जिब्रो चुस्ने गर्न थाली । मैले बिस्तारै उसको फ्रक खोलिदिए । अब भने उ मेरो अगाडी ब्रा र पेन्टीमा मात्र थिइ । नेहा ले फेरी आफ्नो अनुहार छोपी । उसको छाती भरखर पुष्टिन सुरु गरेको ठिक्कको थियो।  मैले पनि आफ्नो टिसर्ट खोले । नेहा माथि पुरै पल्टिए । उसलाई मज्जाले आफ्नो अंगालो मा बेरेर किस गर्न थाले ।
“ओ माई गड इसस ……इस्स्स्स…..ऊऊऊऊऊऊऊ” नेहाको मुख बाट आवाज निक्लिन थाल्यो । मैले नेहालाई घोप्टो पर्न लगाए अनि बिस्तारै उसको ढाडमा जिब्रो ले छुने अनि किस गर्ने थाले। यसो गरिरहदा नेहा त तिनिक्क तन्किने अनि जुरुक्क गर्ने गर्थी । मैले नेहाको ब्राको हुक पनि खोलिदिए । पुरै ढाड भरि किस गर्न थाले । रातो पेन्टी लगाएकी थि उसले , बिस्तारै म उसको चाकको फिला तिर किस गर्दै सरे । सारै मज्जाको र मिलेको थियो उसको पुठो । मैले त जिब्रो ले चुस्दा चुस्दै हल्का टोक्ने गर्न थाले । नेहाले इस इस इसस …..उ ऊऊऊऊऊऊ उम् उम् उम् ईईईईईए गरेको गरेई गर्न थालि र संग संगै शरीर जुरुक जुरुक गर्थी । आमा पुनम भन्दा नेहाको शरीर सारै कोमल थियो मलाइ त किन किन नेहा लाइ पुरै खाइदिम जस्तो लाग्न थाल्यो। नेहा पनि एकदम मज्जा लिदै थिइ ।
मैले नेहाको खुट्टाको औला हरु पनि चुसी दिए, अनि बिस्तारै माथि तिर बढे। जब मेरो जिब्रोले नेहाको तिघ्राको भाग छोयो उसले आफो दुवै खुट्टा फत्त्याई | जिब्रोले चुस्ने चाट्ने गर्दै गर्दा मेरो जिब्रो उसको पुती निर पुग्यो, पछाडी बाट भए पनि मैले आफ्नो मुन्टो मजाले उसको पुती मा गाडे र प्यान्टि बहिर बाट नै जिब्रोले चातिदिए , यो बेला नेहा को हालत हेर्न लायक थियो ।
अब मैले नेहालाई च्याप्प समातेर अगाडी फर्काए, उसको पेन्टी पुरै भिजिसकेको थियो । बिस्तारै मैले उसको दुधको मुन्टाहरु चुस्न थाले, सानो भए पनि चुस्दा निकै रमाइलो हुदो रहेछ, उता नेहा पनि निकै रमाउदै थिइ धेरै बेर सम्म दुध को मुन्टा संग खेलेर म सिधै उसको पुती तिर लागे । मैले नेहाको खुट्टा फट्याएर पेन्टी बाहिर बाट नै पुती चुस्दिन थाले , एकदम मादक बास्ना आइरहेको थियो सायद भर्जिन भएर होला।
नेहा त आफुलाई सम्हाल्न नै सकी रहेकी थिन, निकै चिच्याउन थालेकी थि सायद पहिलो पल्ट पनि भएर होला , उ निकै उत्तेजित भएकी थि । धेर बेर नलागाइ कन मैले नेहाको पेन्टी पुरै खोलिदिए । वाउ मेरो अगाडी भर्खर को कलिलो र भर्जिन पुती थियो त्यो पनि एकदम आकर्षक थियो लगभग उसकै आमा पुनम को जस्तो भ्वाक्क परेर उठेको अनि सानो चिरेइएको भाग, फरक यती हो कि पुनम को पुती मा एउटा पनि रौ थिएन भने नेहा को मा हल्का कलिला रौ थिए तर पुती यती कलिलो र लोभलाग्दो थियो कि कुरो नगरम ।
बिस्तारै औला लगेर हल्का पुती फट्याएको त रातो गुलाबी भाग देखेर म त दङ्ग , एकदम कलिलो , मन मनै गर्ब पनि लाग्यो ज होस् भर्जिनिटी तोडदै छु भनेर। एकछिन पनि नरोकी नेहाको पुती मा आफ्नो जिब्रो बढाए , सारै मिठो लाग्यो पुरै भित्र सम्म पुग्ने गरि जिब्रो छिराए झन् मिठो लग्यो , यता नेहा भने खप्न नसकेर मेरो कपाल जोड ले समातेर उखौला झैँ गरेकी थिइ । मलाइ झन् आफु तिर तानेर मेरो थुतुनो आफ्नो पुती मा गाडी । मलाइ पनि अशह्य भएको थियो जति ले पनि नपुग्ला जस्तो , मैले नेहा लाइ मेरो मुखमा उसको पुती पर्ने गरि बस्न लगाए र उसलाई हल्का तल माथि गर्न सिकाए र मैले तल बाट उसको पुती भित्र सम्म पुग्ने गरि जिब्रो छिरौना थाले।
एक्दमै रमाइलो भाको थियो त्यो क्षण । “ नेहा हाउ यु फिलिंग ?, मज्जा आको छ ?” मैले सोधे , “ ओ गड आइ एम फ्लाईंग हाई , कस्तो मज्जा आको छ, बेस्ट मोमेन्ट अफ माइ लाइफ, वाउ “ एती भदै गर्दा मैले नेहालाई फेरी सुताए र आफ्नो हाल्फ़ प्यान्ट र कट्टु दुवै खोले र नेहालाई मेरो रन्केको लाड़ो देखाए, “ओ माइ गड कति ठुलो हो , ऊऊऊ “ भन्दै नेहाले मेरो लाड़ो समाई |।“ अब तिम्रो पालो मेक मि फिल गुड , एस्लाई खेलाउ अनि बिस्तारै चुश “ भनेर मैले नेहा लाइ सिकाए । कुनै गारो नमानिकन नेहाले मेरो लाड़ोमा बिस्तारै आफ्नो जिब्रो खेलौन थाली , “ डिड यु लाइकड इट , मन पर्यो” भनेर मैले उसलाई सोधे , “फिलिंग स्ट्रेन्ज, बट मन पर्यो” भन्दै नेहाले मेरो लाड़ो मज्जा ले चुस्न थालि । अब म उडिरहेको थिए । “डिअर तिम्रो पुसी को सबै रौ क्लिन सेभ गर है, त्यो भयो भने झन् मज्जा हुन्छ के” मैले उसलाई भने , “ओके आजै गर्छु हुन्न “ नेहाले भनि ।
मैले नेहालाई आफ्नो अंगालोमा बेरेर बिस्तारै सुताए , “हे डिअर नाउ द रिअल याक्सन बिगेन, अब म तिम्रो क्युट पुसी मा मेरो बिग टोय छिराउछु , सुरुमा अलि अलि दुख्छ तर पछि रमाइलो हुन्छ, डोन वोरी ओके, आर यु रेडी फर द क्लाइमेक्स याक्सन?” नेहालाई मैले सोधे , “एस आइ एम रेडी, बिस्तारै गर्नु है त” नेहाले डराउदै भनि । मैले बिस्तारै आफ्नो लाडो हातले समातेर उसको पुती बारा दले, अनि थुक लगाएर नेहा को पुती भित्र छिराऊन थाले, अलिकति मात्र छिर्यो , नेहाले “आ दुख्यो” भनेर कराई, मैले फेरी लाड़ो मा थुक लगाए अनि उसको पुती भित्र पनि थुक दले र फेरी छिराए, पहिला भन्दा केहि सजिलो भए पनि पुरै छिर्न गारो भयो अनि नेहा पनि “अवि दुख्यो” भनेर कराई । “फर्स्ट टाईम यस्तै हो, डोन वोरी बिस्तारै बिस्तारै गरौला” मैले नेहालाई सम्झाए ।
फेरी एकपटक लाड़ो छिराउने कोसिस गरे , यो पटक अलि सजिलै छिर्यो , तर आधा मात्र , तै पनि बिस्तारै भित्र बाहिर गरे , “इस इस इसस …..उ ऊऊऊऊऊऊ उम् उम् उम् ईईईईईए….. आ …आ …आया ऊऊऊ “ नेहा कराउना थालि।
“दुख्यो?” मैले सोधे , “अलि अलि दुखेको छ तर मज्जा आको छ” नेहाले उत्तर दिइ । मैले बिस्तारै आफ्नो स्पिड बढाउन थाले । नेहा भने घरि घरि दुखेर हल्का कराउथी, लगभग १० मिनट जतिको संघर्ष पछी मेरो लाड़ो नेहाको पुती को भित्रि भाग सम्म पुगेको अनुभब गरे र नेहा ले पनि सजिलो भएको अनुभब गरि ।
घरि नेहालाई मेरो माथि राखे, भने घरि उसलाई काखमा राखेर दिन थाले , अनि घरि डगी स्टाइल मा दिए । डगी गर्दा गर्दा नेहा त पुरै सिथिल भएर बेड मा लम्पसार हुन पुगी, “आइ थिंक आइ एम डन, कान्ट टेक इट मोर, ओ गड के भयो के, पुरै शरीर नै कस्तो कस्तो उडेको जस्तो, घुमेको जस्तो भाको छ , फिलिंग भेरी रिल्याक्स एंड कंटेंड, सबै कुरा पुगे जस्तो भयो मलाई त”, येसो भन्दै नेहा त पुरै घोप्टो परेर सुति, “हे जस्ट २ मिनट मोर अनि मेरो पनि हुन्छ, तेस्पछि हामि दुवै मज्जाले रेस्ट गरौला नि हुन्न, स्पर्म नझारे सम्म हामि केटा हरु लाइ कम्प्लित हुदैन के लाटी “ भनेर मैले नेहालाई सम्झाए र उ तयार भई । अब मैले फुल स्पिड मा दिन थाले लगभग १ मिनट मै मेरो पनि भै हाल्यो र झटपट मैले लाडो उसको पुती बाट झिकेर नेहाको शरीर मा पर्ने गरि पिच्च पिच्च सबै फालिदिए, “अबुई यो गरेको” भनेर नेहा कराई, “अनि के गर्ने त भित्र गाको भए त फेरी गडबड हुन्थेन, कि तिमीलाई थाहा छैन?” मैले उसलाई उल्टै सोधे , “या आइ नो, नेक्स्ट टाइम बाट कन्डम लगाम है “ नेहाले भनि ।
मैले आफ्नो नेपकिन ले सबै पुछिदिये र हामि दुवै अँगालो मा बेरिएर सुतेउ । “थ्यांक यु, आज जस्तो रमाइलो कहिले भाको थिएन” नेहाले मेरो गाला चुम्दै भनि , “सेम हिअर एंड नाउ यु आर नो मोर भर्जिन“, मैले पनि उसको निधार मा चुम्दै उत्तर दिए अनि उ मज्जाले हासी र भनि, “ये हो त अब म ठुली भए है” , र हामि दुइ मज्जाले हासेउ र हामी दुबई कति खेर निदायौँ थाहा नै भएन। उठ्दा त साँझ को ५ बाजी सकेको रहेछ|
त्यस दिन देखि नेहाको मेरो एउटा नया अध्याय सुरु भाको थियो र संग संगै मलाई अर्को आपत पनि आइ लागेको थियो आमा र छोरी दुवै संग दैनिक जसो सेक्स गर्नु पर्ने । आमा छोरी दुवै आफ्नो ठाउमा दामी , एक लाइ छान्न मुस्किल त्यही भएर मैले परिक्षा को बहाना बनाउदै दुवै संग सेक्स गर्ने आफ्नै तरिकाले रुटिन बनाए। तर नेहा संग भने म प्रा साँझ उ स्कुल बाट आए पछी रमाइलो भने गर्थे। नेहा स्कुलबाट छिटो आउन थालेकी थि अनि फ्रेस भै गरि मेरोमा आउँथी । हामी दुई पुनम नआइपुगुन्जेल एक अर्काको चाट्ने चुस्ने गर्छौ। आइतबार त अब सधै मेरो र नेहाको दिन हुन्थ्यो र कम्प्लिट सेक्स हुन्थ्यो र पुनम संग भने हफ्ता मा ३ दिन जस्तो त्यो पनि राति…..

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment