ads

‘ए, छिराउने पो हो? म त संगै सुतेपछि सेक्स हुन्छ भनेको?’, दिदी मस्त हासिन।

भाडामा बस्ने दिदी ल्यापटपमा समस्या भयो कि बोलाइ हाल्छिन। उनलाई मेकअपको बढो क्रेज छ। कोठा नै मगमग बास्नादार हुन्छ, थरीथरीका क्रिम। उनको कोठामा छिर्दा साच्चै केटीको कोठामा आए जस्तो लाग्छ। उनी खाटाको छेउमा बस्न इशारा गर्छिन। धेरै जसो बसी पनि हाल्छु, नत्र फर्किहाल्छु। उनको नजिक धेरै बेर बस्न गाह्रो हुन्छ। साह्रै राम्री अनि सेक्सी छिन। उनलाई सम्झेर धेरै रात हल्लाएको छु, त्यसैले पनि उनको अगाडी थोरै असहज लाग्छ। तर पाएसम्म उनको नग्न रुपको दर्शनको आशा लाग्ने गर्छ।natashadoshi_66109325_151087929404383_169440757485940904_n.jpg
ड्याडीममी माथी फ्ल्याटमा बस्नु हुन्छ। किचन पनि माथी नै छ। तर घरमा पाहुना आइरहने हुँदा पढ्न डिस्टर्व हुन्छ भनेर मलाई मलाई तल बस्न भन्नुहुन्छ। तल कोठामा भन्दा माथी नै सजिलो लाग्छ। तर जब देखि सविना दिदा बस्न आउनुभयो, मेरो बास तलै हुन थाल्यो।
उनी दिनमा कम्तिमा एक पटक मेरो कोठामा छिर्ने गर्छिन्। बिना कारण। ढोका ढकढक नगरी।  एक पटक हल्लाउँदै गर्दा छिरिन। ब्ल्यांकेट नजिक भएकाले छिरिहाले, उनले नोटिस गर्न भ्याइनन। त्यो दिन साह्रो डर लागेको थियो।
तर डराउने किन। मेरो आफ्नो रुम, मेरो हतियार, मेरो मर्जी! आज देखाउँछु नै भन्ने सोच भयो एक दिन।
भित्तामा अडेस लगाएर निकालेर हल्लाउँदै बसे, कति बेला उनी आउलिन भनेर। सदा झै एकबेरमा उनले स्वात्त ढोका खोलिन, उनलाई नदेखे जस्तो गरेर मस्त भइरहेँ। उनले हेरिरहिन। उनी बिस्तारै ढोका तानेर हिडिन। हल्लाउन छोडेर  उनको कोठामा पसे। उनी खाटमा सुतिरहेकी थिइन।
‘तिमी के गरेर बसेको थियौ?’
‘यत्तिकै। बसिराथें’
‘म आएको देखेनौ?’
‘कहाँ?’
‘तिम्रो कोठामा!’, उनले आँखा नचाएर भनिन।
‘अँह, कति बेला?’
‘भर्खरै।’
‘के भयो र?’
‘केहि होइन, के गरिरहेको थियौं भनेर जान्न मात्र खोजेको?’
‘किन?’
‘किन रे! नचाहिदो काम गरेर बसेको छौ कि भनेर नि?’, उनले थौरै ठूलो स्वरमा भनिन।
‘कस्तो नचाहिदो काम?’
‘खै हात देउ त?’ उनले जबरजस्ती हात तानिन, अनि सुघिन।’
‘के को गन्ध हो यो?’
‘खै के छ र?’ मैले सुघेको जस्तो नाटक गरे।
‘मैले तिमीलाई नचाहिदो काम गरेर बसेको देखेको थिए, नढाँटे हुन्छ।’
‘के गरे त भन्नु न!’
‘खै, के गर्यौ, मैले त तिमीलाई असल सोचेको थिए। तिमी के-के नचाहिदो गर्दै बस्ने रहेछौ।’
‘खै दिदी के भन्नु भ’को हो, बुझ्ने गरि त भन्नु, के गरे नचाहिदो काम?’
‘तिमी मास्टवेसन गर्दै थियौ अघि, त्यस्तो पनि गर्ने हो? छ्या छ्या!’
‘ह्या दिदी, त्यो त अब कहिले कहिले मन त्यस्तै भइरा’ हुन्छ, त्यसैले पो।’
‘हेर बहाना, त्यो चाहिन कुरा हो?’
‘साँचो कुरा त अर्कै छ दिदी।’
‘के छ?’
‘मलाई तपाइको कारणले त्यस्तो गर्नु परेको हो?’
‘के रे?’
‘तपाइ यसरी बस्नु हुन्छ, अनि देखेपछि कस्तो कस्तो फिल हुन्छ, अनि तपाइलाई सम्झन्छु, अनि गर्न मन लाग्छ।’
‘हो र? अनि गाह्रो लाग्छ भने त भन्नु पर्छ नि?’
‘भनेर के फाइदा?’
‘किन, भनेपछि थाहा भयो नि। के सम्झिन्छौ त्यस्तो गर्दा।’
‘छोड्नु दिदी’
‘भन न भन’, दिदी मस्किन थालिन।
‘तपाइलाई’
‘त्यही मलाई त मलाइ, तर के त नि?’
‘तपाइको ब्रेस्ट…’
‘राम्रो छ र?’
‘सेक्सी छ दिदी, ठूलो छ।’
‘अनि?’
‘अनि, तपाइको थाइ।’
‘मात्रै?’
‘अरु त कल्पना मात्र गर्छु।’
‘के कल्पना गर्छौ?’
‘अँ…. तपाइले लगाउने कालो पेन्टी’
‘कसरी थाहा पायौं कालो पेन्टी भनेर?’
‘तपाइले धोएर सुकाको देख्छु, कहिले कहिले बाथरुमा त्यत्तिकै टाँग्नु भएको हुन्छ, धेरै जस्तो सबै कालो त छ तपाइको।’
‘छ्या छ्या यस्तो कुरामा पो ध्यान छ तिम्रो?’
‘तपाइको बास्ना पनि मिठो लाग्छ। बाथरुममा झुण्ड्याएको पेन्टीबाट।’
‘छ्या, त्यो धुन राखेको लुगा सुघेर बस्छौ तिमी? धत्’
‘के नि दिदी, अब भन्नै पर्दा त, पेन्टी सुघ्दै, ब्राले समातेर बाथरुममा कति पटक हल्लाउँदै बसेको छु।’
‘छ्या!’, दिदीले आँखा खुम्च्याइन।
‘के छ्या नि! त्यो त तपाइले धोइहाल्नु हुन्थ्यो नि। अर्को पटक पनि गरम भनेर गयो, धोइर सुकाइसक्नु भ’को हुन्थ्यो’।
‘तिमी त नसोचेको निस्कियौ।’
…..
‘दिदी एउटा कुरा सोधम?’
‘सोधन।’
‘तपाइले पनि मास्टरवेसन गर्नु हुन्छ?’
‘छ्या गर्दिन।’
‘तपाइले सेक्स गर्नु भएको छ?’
‘छु।’
‘को संग?’
‘मेरो पहिलेको ब्याइ फ्रेन्डसंग, ४ वर्ष पहिले।’
‘अनि आजभोली?’
‘आज भोली व्वाइफ्रेन्ड छैन, सेक्स पनि छैन।’
‘किन? त्यो व्याइफ्रेन्डसंग के भयो र?’
‘ब्रेकअप’
‘कसरी?’
‘मैले छोडिदिएको।’
‘के भएर?’
‘झगडा भयो, कुरा मिलेन, धेरै कुरा थियो।’
‘ओके! सेक्स कति पटक गर्नु हुन्थ्यो?’
‘छ्या, कति चाहिएको तिमीलाई।’, दिदीले लाज पो मानिन।
‘भन्नु न!’
‘खै ?! २-३ पटक’
‘हप्तामा?’
‘अँ’
‘कति वर्ष सम्म?’
‘४-५ महिना, सायद।’
‘वाफरे, झण्डै ५०-६० पटक?’
‘होला। कति छिटो हिसाब निकालेको नि?’, दिदीले आँखा ठूला पारिन।
….
 natashadoshi_64678407_361628284512856_5621458582861706882_n.jpg
‘दिदी?’
‘हजुर!’, उनी आँखा बन्द गरेर खाटमा उत्तानो सुतिरहेकी थिइन। म उनको साइडमा बसी, उनी तिर फर्केर प्रश्न गर्दै थिए।
‘लुज भएन?’
‘के?’
‘अँ, तपाइको के।’
‘पुति?’
‘अं तपाइको… पुति।’, दिदी मुसुक्क हाँसिन।
‘कसले भन्यो तिमीलाई सेक्स गरेर लुज हुन्छ भनेर?’
‘कमन सेन्स नि, धेरै छिराएपछि त लुज हुन्छ होला नि।’
‘हुँदैन लाटा, प्लास्टिकको हो र?’, मतिर हेरेर हाँसिन।
‘दिदी तपाइ कति वर्ष हुनुभयो?’
‘२२।’
‘वाफरे, म भन्दा १२ वर्षले ठूलो हुनु हुँदो रहेछ।’
‘अँ’
‘दिदी?’
‘हजुर।’
‘दिदी, भालु भनेको के हो?’
‘जनावर होला नि!’
‘होइन के, भालु केटी भनेको?’
‘कहाँ सुन्यौं, यस्तो कुरा!’
‘स्कुलमा, साथीहरुले भनेको।’
‘खै, नराम्रो केटीलाई भन्छन् होला!’
‘धेरै सेक्स गर्ने लाइ होइन?’
‘तिमीले मलाई भन्न खोजेको?’
‘अँ।’
‘छ्या होइन म, म त्यस्तो केटी होइन।’
‘दिदी, तपाइले ब्लु फिल्म हेर्नु भ’को छ?’
‘छु, तर हेर्न हुँदैन त्यस्तो। तिमीलाई कसले देखायो?’
‘छैन हेरेको, लास्ट बेन्चको केटाहरुले हेर्दै थिए, मैले त ५ सेकेन्ड पनि हेर्न पाइन, केटा र केटी किस गर्दै थिए, के हुन्छ ब्लु फिल्ममा?’
‘त्यी, केटा केटी किस गर्छन, सेक्स गर्छन, सक गर्छन्’
‘सक भने के हो?’
‘चुस्छन्, केटाले केटीको, केटीले केटा को।’
‘मजा आउँछ होला है?’
‘आउला, तिम्रो बेला भ’को छैन, यस्तो सानो उमेरमा यस्तो कुरा गर्ने होइन।’
‘दिदी, यो हल्लाउँदा किन ठूलो हुन्छ?’
‘त्यहाँ  रगतको नशा हुन्छ, चलाएपछि जोडले रगत बग्छ, त्यसैले कडा हुन्छ, ठूलो हुन्छ, स्कुलमा पढेनौ?’
‘पढ्नै बाँकी छ, आफैले चाहि पढिसके। तपाइको पनि त्यस्तै हुन्छ।’
‘हुंदैन लाटा।’
‘दिदी सेक्स चाहिँ कसरी हुन्छ?’
‘त्यो कडा भएपछि केटीको पुतिमा छिराउने।’
‘ए, छिराउने पो हो? म त संगै सुतेपछि सेक्स हुन्छ भनेको?’, दिदी मस्त हासिन।
natashadoshi_47694495_299809650558525_3013159589839708192_n.jpg
‘दिदी? बच्चा चाहिँ कसरी जन्मिन्छ?’
‘सेक्स गरेर। सेक्स हुँदा छिराउने निकाल्ने हुन्छ। अनि केटाको लाडोबाट फुसी निस्किन्छ। त्यो केटी भित्र छिर्छ, अनि बच्चा बन्छ, पढ्नुपर्छ स्कुलमा नआत्तिउ।’
‘मेरो पनि निस्किन्छ, पानी, त्यही हो?’
‘त्यो त पानी मात्र हो, अहिले वर्षपछि अर्को कुरा पनि निस्किन्छ, सेतो हुन्छ, अनि थाहा पाउँछौ।’
‘तपाइको पनि निस्किन्छ?’
‘अँ निस्किन्छ।’
‘दिदी, तपाइको बुब छुम।’
‘हुन्छ।’
‘गिलो हुने रहेछ। तर मज्जा आउँने।’
टिसर्ट माथी सारे, सेता दुध समात्दा अर्के आनन्द हुने रहेछ।
‘ब्रा लगानु हुन्न?’
‘घर बस्दा लगाउदिन।’
‘किन?’
‘गाह्रो लाग्छ, खुल्ला हुँदा आनन्द आउँछ।’
दुधको मुन्टा चलाउँदै मुसार्दा दिदी  आँखा बन्द गरेर आनन्द मान्न थालिन।
धेरै समय सम्म कोठामा केही शान्त रह्यो। दिदीको स्तन चुस्न थाले। मुन्टा। दुइ दुध बिचको खाडलमा थोरै पसिना, अनि त्यस्को बासना।
दिदीले टिसर्ट तल सारिन।
‘भयो पुग्यो।’, दिदीको अनुहार अघिको भन्दा रातो थियो। लामो लामो सास फर्दै थिइन दिदी। धेरै बेर सम्म फेरी कोठा शान्त भयो। रात परिसकेको थियो। दिदीको मस्त शरीर हेर्दा हेर्दै म पनि साइडमा ढल्केछु।
राती निन्द्राबाट बिउँझिदा, दिदीले मलाइ च्यापेर सुत्नुभएको थियो। उहाँको दुइ थाइले मेरो कम्मर चेपेको थियो। मेरो अनुहार उहाँको छातीमा टाँसिएको थियो। मन्द बासनामा आउँदै थियो।
मैले लाडो हल्लाउन थाले। उहाँको बुब्स समात्दै हलाउँदै गए। म त्यतिकै निदाएछु।
….
sexy 148640.jpg
भोलीपल्ट बेलुका ८ बजे तिर सविना दिदीको कोठामा गए। वहाँ त्यसरी सुतिरहनु भएको थियो। समिज र फ्रक लगाएर। वहाँको फ्रक माथी सरेर भित्रको पेन्टी पनि देखिएको थियो। सेता साँप्रा मलाइ देख्ना साथ, चाट्न मन लाग्यो। वहाँको सबै कुरा चाट्न मन लाग्यो। नाइटोमा जिब्रो कोचाउन मन लाग्यो। वहाँको बुब्स चुस्दै कट्टु खोलेर वहाँको तिघ्रामा ठन्किरहेको लाडो दलिरहन पाए, आफैले हल्लाउन पनि पर्थेन।
लुसुक्क गएर दिदीको थाइमा किस गरे। दिदीले आँखा खोल्नु भयो। तर केही नि भन्नु भएन। मैले वहाँको थाइ चाट्न थाले, चुस्न थाले। जति जति माथी माथी जान्थे, त्यति त्यति दिदीको स्वास बढ्थ्यो। दिदीको पेन्टीमा पुट्ट उठेको थियो। अनि भिजेको थियो। मैले दिदीको पेन्टी सुघेँ। त्यही मिठो बासना, अनि त्यहाँ भित्र त्यो बासना निकाल्ने दिदीको गोप्य कुरा। त्यो पुट्ट उठेको भाग चुसे। पेन्टीबाट पानी आयो। चुसिरहे। दिदीको पानी।
पेन्टी निकाले। ओहो यस्तो रौ हुने रहेछ। त्यो रौंको अर्कै बासना थियो। त्यो रौं रौं चुस्न थाले। अनि दिदीको पुति हेरे। रातो, कस्तो राम्रो, नरम, अनि तातो। पानी पानी भएको। जिब्रो लगाउँदा नि कस्तो चिप्लो । चाट्न कस्तो मज्जा आउने। दिदी सि…सि गर्न थाल्नु भयो। मैले चुस्दै गए, जिब्रो बेला बेला उहाँको पुति भित्र छिर्थ्यो। अनि थाइले मेरो टाउको जोडले च्याप्नु हुन्थ्यो।
झण्डै एक घन्टा भयो। दिदीले एक हातले आफ्नो बुबु मुसार्दै आनन्द मानिरहनु भएको थियो। चुस्दा चुस्दै दिदीले पुतिबाट टन्नै पानी निकाल्नु भयो। त्यो बेला उहाँले शरीरमा झट्का दिनु भयो। दिदीको त्यो तातो मिठो पानी मैले सबै सकिदिए।
अनि एकाएक दिदीले मलाई माथी तान्नु भयो। म वहाँको शरीरमाथी सतरंग सुतेको थियो। अनि मलाई ओठमा किस गर्न थाल्नु भयो। ओहो दिदीको मुलाएम ओठ। दिदीले जिब्रो पो चुस्न लाग्नु भयो। कस्तो कस्तो बनायो। किन किन दिदी एकाएक नजिक भएजस्तो, आफ्नै भएजस्तो लाग्यो। मेरो लागि नै जन्मिनु भए जस्तो। मैले पनि कट्टु फुकाले। मेरो ठन्किएको लाडो दिदीको नाइटो नेर थियो। दिदीले जबरजस्त किस गर्दै हुनुहुन्थ्यो। मैले पुठो तल माथी हल्लाए, दिदीको पेटमा लाडो रगडिदा मज्जा आउन थाल्यो।
धेरै बेरसम्म कोठा शान्त भयो। केवल किस गर्दाको कच्चाक कच्याक।
दिदी थाक्दै जानु भयो। म तल तल सरे। अनि घोप्टो परेरै दिदीको दुध चुस्न थाले। यसो गर्दा मेरो लाडो दिदीको पुति नेर पुग्यो। अनि तल माथी रगड्दा रगड्दै दिदीको पुति भित्र पो छिर्यो। झण्डै आधि घण्टा दिदीको पुति भित्र बाहिर गरिरहे। दिदीको अनुहार निकै रातो थियो। सेक्सी थियो। अनि मैले दिदीको पुति भित्र पानी झारे। मस्त थाके। अनि त्यतिकै निदाएछु।
sexy 2598640.jpg
भोली पल्ट सातै बजे दिदीको रुमा पुगे। दिदीले सबै लुगा खोल्नु भयो। अनि मैले पनि सबै लुगा खोले।
अनि मलाइ साइडमा सुताउनु भयो। एक छिन किस गर्नु भयो।
‘दिदी, छिराउँत त झनै मज्जा आउने रहेछ।’
‘अँ, तिम्रो मैले सोचे भन्दा ठूलो हुने रहेछ, अनि बच्चा पनि नबस्ने, थ्याङ्कु बाबु्।’, दिदीले जोडले मेरो जिब्रो चुसिदिनु भयो।
मैले राम्रो संग कुरा बुझिन। तर बुझ्नु पनि थिएन। मैले दिदीको जिब्रो चुस्न थाले। केही समय यसरी नै बित्यो।
‘मेरो पुति चुसन’, दिदीले रिक्वेस्ट गर्नुभयो।
दिदीको पुति म घण्टौं चुस्न सक्थे। निकै बेरपछि दिदीले त्यसरी नै पानी निकाल्नु भयो। अनि मैले सबै चाटिदिए।
‘दिदी।’
‘…अँ…’
‘आइ लभ यु दिदी।’
‘दिदीले मेरो लाडो समातेर हल्लाइदिनु भयो। अनि मुखमा राखेर पो चुस्न थाल्नु भयो। ओहो, यस्तो आनन्द त अहिले सम्म आ’को थिएन। दिदीको तातो मुख, अनि सलबलाएको जिब्रो। मेरो ले त एकै छिनमा पानी निकाल्यो।
‘कति छिटो?’
‘मुखमा त साह्रै मज्जा आउने रहेछ, एकै छिनमा गयो।’
दिदी हाँस्नु भयो।
दिदीसंग टाँसिएर सगै सुते।
‘दिदी, म तपाइलाई सविना मात्र भनम।’, मुसुक्क हाँसिन।
‘हुन्छ, तर अरुको अगाडी चाहिँ दिदी नै भन नि।’
‘ओके, त्यसो भए कहिले सविना कहिले दिदी भन्छु।’
‘तिमीलाई मेरो सबैभन्दा के मन पर्यो।’
‘बासना’
‘लाटा, मैले मेरो शरीरमा भनेको’
‘सबैकुरा।’
‘एउटा कुरा चुज गर्नु पर्यो भने।’
‘पुति।’
‘किन?’
‘किनकी, त्यो नरम छ, चिप्लो छ, मिठो बासना आउँछ, चाट्न पनि मिल्छ, चुस्न पनि मिल्छ, चिक्न पनि मिल्छ।’
‘हगि।’
‘दिदी, तपाइ भालु हुँदै जानु भएको हो।’
‘है, मेरो छाँट काँट त्यस्तै पो भयो, यो बोकासंग रात बिताइरहेको छु।’, दिदिले मेरो नाक तान्नु भयो।
sexy 3451470.jpg
‘दिदी, तपाइ जब देखि हाम्रो घरमा बस्न आउनु भयो, तब देखि नै मलाई तपाइ मन पर्थ्यो।’
‘अनि।’
‘अनि, सधै तपाइलाई सम्झेर हल्लाएर बस्थे।’
‘के सोचेर?’
‘तपाइलाई एक्लै भेटेको, तपाइको दुध चुसको, तपाइको था‍इ चाटेको, ओठ, घाँटी सबै चाटेको।’
‘अब थाहा पायौ, अरु पनि धेरै कुरा गर्न मिल्ने रहेछ भनेर।’
‘अँ, अब त सोच्नु पर्यो भने पनि तपाइको पुति चुसेको सोच्छु।’
दिदीलाइ अर्को एक घन्टा चिकेपछि निदाएछु।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment