ads

दिदीले पछिल्लो भेटमा त्यो साँझको उहाँको अनुभव सुनाउनु भएको थियो। भेनाले दिदीलाई चिक्न खोज्नु भएछ तर उही पछाडिको दूलोमा मात्र गर्ने बानी बसेकोले चाक चिक्न लागेछन्। दिदीले नै समाएर “आज यता पट्टि गर्नुस् न “भन्दै छिराईदिनु भएपछि पाँचमिनेट पनि चिक्न सक्नु भएनछ

मेरो नाम विवेक भए तापनि आमा र दिदीले मलाई कान्छो भनेर बोलाउनुहुन्छ। वुवा सहितको हाम्रो चार जनाको परिवार उहाँको देहान्तसँगै तीन जनाको बन्न पुग्यो। दिदीको पनि दुई साल अघि नै बिहे भैसकेको थियो। अर्चना नाम थियो मेरो आमाको। उमेरले जम्मा ४० सालकि। दिदी सन्ध्याको उमेर २१ र मेरो १५ वर्ष। हामी आर्थिकरुपले सम्पन्न भएको हुनाले नेपालको नै गाउँमा इज्जतकासाथ बाँचिरहेका थियौं।
विहे गरेको दुईसाल भैसक्दा पनि दिदीको बच्चा भएनन्। दिदीको भनाई अनुसार त्यसरी सन्तान नहुनुमा उहाँको कुनै दोष नभइ हाम्रै भिनाजुको दोष थियो। के थियो, त्यो दोष मलाई जान्न मन लाग्दथ्यो । तै पनि यसो सोंच्दा लाजशरमको कुरा भएकोले म पारिवारिक मर्यादा पालन गर्दै बसेँ। दिदीका सासु-ससुराले त्यसरी सन्तान नहुनुको दोष हाम्रै दिदीको थाप्लोमा थोपर्ने गर्दारहेछन्। “यसले हाम्रो छोरोबाट कुनै जायजन्म दिइन यसलाई अब घरबाट खेद्नु पर्दछ!” भन्दारहेछन्।
परिवारकी जेठीबाठी हाम्री आमालाई निकै चिन्ता पर्यो।यसैले शरद ऋतुको एक दिन आफ्नो छोरी ज्वाँइलाई लिएर हाम्री आमाले आफ्नो डाक्टर साथीसित खासमा के भएको रहेछ भनि जँचाउन लैजानु भयो। एक हप्तापछि आएको रिपोर्टका कागजातहरुले सन्तान नहुनुको मूल जिम्मेवार हाम्रै भेनाजु भएको दसी प्रमाण दियो। तै पनि उहाँको परम्परागत परिवारले यो ध्रुव सत्यलाई स्वीकार नगरि मेरै गोरुको बाह्रै टक्का भने झैँ हाम्री दिदीको कोख नै बाँझो भएको दोषारोपण गरिरहे।
एकदिन बिहानै दिदी “मलाई लोग्ने र उनका परिवारले घरबाट बाँझी र अलच्छिनी भन्दै निकाले” भन्दै डाँको छोडेर रुँदै आउनु भयो। यसरी समस्याले उग्ररुप धारण गरेपछि आमा आफ्नी डाक्टर साथीकोमा सल्लाह लिन जानु भयो। आमाका अनुसार डाक्टर साथीले हाम्री दिदीलाई कसैसँग यौन सम्पर्क गर्न लगाएर उहाँको घर पठाईदिएमा समस्याको समाधान हुने बताउनु भएछ। हामी असमञ्जसमा पर्यौ किनभने हाम्री दिदी कुनै बाख्री थिईनन् जसलाई रितु लागेको बेलामा कुनै बोको खोजेर चिकाएर पठाउन सकियोस। सामन्ती समाजमा घरघरानाको इज्जतको पनि सवाल थियो यो।
दिदीको भेनाबाट सन्तान नहुने पक्कापक्की थियो र बच्चा चाहिएकै खण्डमा उहाँलाई कसैले यौन सम्पर्क गर्नै पर्ने बाध्यता नै आयो। त्यस्तो मान्छे चाहिएको थियो जसले दिदीलाई चिकोस र सो कुरालाई गोप्य राखोस। यदि एक कान दुई कान मैदान भयो भने सब भताभुंग हुनसक्ने भय थियो। त्यसैले कुनै त्यस्तो विश्वासिलो मानिस फेला पर्न सकेन । डाक्टर काकीले आमालाई मेरो बारेमा सोध्नु भएछ। आमाले भर्खर जवान हुन लागेको बताउनु भएछ।
एकदिन उहाँले मलाई आफ्नो मेडिकलमा बोलाउनु भयो। मेरो उमेर र शरीरको आँकडालाई मनमनै आँकलन गरिसकेपछि नरिसाउने सर्तमा उहाँले म नै दिदीलाई गर्भ बोकाउन लायक उत्तम उम्मेदवार भएको कुरा आमालाई बताउनु भएछ। यो सुनेर आमा छक्क पर्नु भयो रे ! यस्तो गर्नु घोर पाप हुन्छ भनेर आमा त हठात पानी पानी हुनुभो रे ! धेरै पछि दिदीको दु:खको निवारण गर्ने अरु कुनै निकाश नभएपछि आमा उही आफ्नी सानैदेखिको साथी डा. काकीसंग यस विषयमा कुरा राख्न जानु भएछ। सहपाठी भएको नाताले उहाँहरुविच धेरै कुराकानी भएछन् यौनको सम्बन्धमा।
एकदिन ख्याल ख्यालैमा आमाले कुनै लोग्ने मानिससित यौन सम्पर्क गर्ने इच्छा हुँदाहुँदै पनि पाप र समाजको डर दुवै लाग्ने हुनाले आफुले त्यस्तो बाटो नसमाएको समेत बताउनु भएछ। यौनसँगीको अभावमा आफू तड्पनु परेको आमाको कुराहरु सुनेपछि डा.काकीले भन्नु भएछ, “आमा छोराबिचमा सुटुक्क दुवै जनाको मन मिलेर सूरक्षित तरिकाले गरिने यौन सम्पर्क पाप होईन। हेर न, निर्दोष गाईलाई पनि उसकै दूध चुसेर ठूलो भएको आफ्नो बाच्छोले सम्पर्क गर्छ । धर्म भनेको मानिसहरुको भलाईको लागि पालना गरिने नियमहरु हुन्। ती मानिसहरुको खुशी र सुखका लागि हुन्। जसले मानिसको खुशीलाई खोस्छन् ती धर्म हैनन्। त्यसकारण, शरीरको इच्छालाई नमार। मन मिल्ने साथी पाएमा मज्जाले चिकाचिक गर, ” भन्नु भएछ।
डा.काकीको मुखारविन्दबाट झरेका यस्ता नानाथरीका तार्किक कुराहरुले मेरो आमालाई हदैसम्म प्रोत्साहित गरेछ। मेरो उमेरको हिसाब गरिसकेपछि डा. काकीले आमालाई भन्नुभएछ, “उसले उसको दिदीलाई आमा बनाउन सक्छ वा सक्दैन भन्ने तथ्य पहिला तिमी नै उ सित सुतेर जाँच्नु पर्छ र तिम्रो विगतका अनुभवको आधारमा उसलाई कसरी गर्ने हो सिकाउनु पर्दछ।”
यो कुराले आमालाई अलि अप्ठेरो महशुस भए पनि भित्र भित्रै हृदयमा राहत दिएछ। आखिर घरको इज्जत घरमै रहने भयो। आमाले दिदीलाई “राम्रो औषधिउपचार गरेपछि तिम्रो बच्चा हुन्छ अर्को महिनादेखि तिम्रो औषधिउपचार हुने कुरा घरमा गएर भन्नु,” भनि पठाउनु भयो।
आमाले दिदी घर गएको रात एउटा कठोर निर्णय गर्नुभयो। उहाँले मलाई नजिक बोलाएर सोध्नु भयो,”बाबु,तिमी सानो हुँदा मसित सुतेको याद आउँछ?”
“किन न आउनु नि आमा?” मैले उल्टै प्रश्न गरेँ।
“फेरि सँगै सुत्दा कस्तो हुन्छ होला कान्छु?”
“हुन्न, लाज लाग्छ मामु!” मैले भनेँ।
आमाले कठोर भएर भन्नु भयो,” चुपचाप म सित सुत्ने र मसित भएको ज्ञान लिएरदिदीको उद्दार गर्ने! आजदेखि कान्छु र मामुसँगै सुत्ने, तिम्रो मिसले स्कूलमा नसिकाएको कुरा आजै रातिदेखि म तिमीलाई सिकाउन थाल्छु !”
उहाँले मलाई ड्रईंगरुममा बोलाएर यसो भन्नु हुँदा हातमा एउटा सिसाकलम लिनु भयो र देब्रे हातको बूढी र जेठी औँला जोडेर दूलो बनाई त्यो सिसाकलमलाई त्यसमा हाल्दै झिक्दै गरेको देखाउँदै भन्नु भयो, “तैँले अबदेखि मलाई ओछ्यानमा यस्तै गर्ने। मेरो सुत्ने कोठामा गएर पर्खेर बस है। मेरो कुरा बुझिस!”
मलाई अचम्म लाग्यो। म हस मामु भन्दै शयन कक्षमा गएँ। उहाँ अर्को कोठामा जानु भयो र एकछिन पछि पल्लोकोठामै कपडा फुकालेर पेटिकोटमात्र लगाएर शयनकक्षमा आउनुभयो। उहाँले आफ्ना दूधका पोकाहरु खुलै राख्नु भएको थियो। त्यसले मलाई खासै असर भने गरेन। जब आमाले अनौठो व्यवहार गर्न थाल्नुभयो मलाई कस्तो कस्तो लाग्न थाल्यो। उहाँमा आज निकै छटपटाहत थियो। पहिला पहिला उहाँले बाहिरै बाल्टीमा पानी थापेर नुहाउने बेला भित्र कट्टु लगाएको आकार देखिन्नथ्यो। आज लाउनु भएको पातलो पारदर्शी पेटिकोटमा उहाँका चाकका अर्धभागहरु मनै मोहित गर्ने खालका थिए। बत्ती नै ननिभाएर उहां आफ्नो ओछ्यानमा बस्नु भयो। म उभिएको उभियै थिए।
आफ्ना दूध आफैले यसो हेर्दै भन्नु भयो, “हेर न कान्छु मेरो दूधका मुन्टाहरु अली सुन्निए जस्ता छन्। सायद दूध जमेर होला। यसो दूध चुसिदिन सक्छौ कि? मलाई सारै दुखिरहेकोछ।” यो कुरा मलाई साँचो लाग्यो र मैले एउटा नाबालकले झैं आफ्नी आमाको दूध चुस्न थालेँ। धेरै बेर चुस्दा पनि आमाको दूध आएन। मेरो बायाँ हात आफ्नो बायाँ दूधमा राखेर जोडले समाउन भन्दै आमा ममाथि ओछ्यानमा घोप्टो पर्नु भयो। म दायाँहातले उहाँको दायाँ दूध समातेर चुस्दै थिएँ। उता देब्रेहातले देब्रे दूध मालिस गर्दै करिव दश मिनेटपछि “अलि सन्चो भयो आमा?” भनेर सोधेँ।
mom and daughters.jpg
जवाफमा उहाँले, “केहीबेर अझै यसरी नै चुस न,कस्तो आराम महशुस भैराखेछ,नछोड चुस्न!”,भन्नु भयो। दूधै नआए नि आमाको बुबु चुस्न पाउँदा रमाईलो लागिरहेको थियो। उहाँका दूधका फाँचाहरु अति नरम थिए!
नाताले आमा भनेर के गर्नु? उहाँ पनि एक स्त्री हुनुहुन्थ्यो, म एक पुरुष थिएँ। छेउमा आईमाईको गन्ध पाएर मेरो पुरुषत्व जागिसकेको हुनाले मेरा हातहरु बिस्तारै अनियन्त्रित हुन थालिसकेका थिए। मेरा हातहरु उहाँको ढाड सुम्सुमाउँदै चाकै छाम्न पुगे। अनायासै उहाँको कामुक र विस्तारित कोमल चाकका पुठ्ठाहरु पेटिकोट बाहिरैबाट मुसार्न थाले। केहीबेर उहाँको चाक सुम्सुमाएपछि मेरा हातहरुले पछाडि पट्टिबाट उहाँको पॆटिकोटलाई घुँडाभन्दा माथिसम्म फर्काउनसकेँ।
उहाँको पेटिकोट भित्र हात छिराएर नाङ्गो चाक मुसार्न थालेँ। मेरो दौरा भित्रको लौरो ठनक्क ठन्कियो। दूध चुस्दै आमाको चाक खेलाउँदा आमा स्वाँ स्वाँ गर्न थाल्नु भयो। केही मिनेट भित्रैमा मेरा दायाँ हातका औंलाहरुले आमाको चाकमुनि रहेको कोमल मांसपिण्ड छुन पुगे जहाँ बाक्लो जंगल जस्तो रौंको आभास हुन्थ्यो। मेरो लौरो दौराको फेद चिरेर निस्कन खोज्यो। त्यो कोमल मासु आमाको त्यही पुति थियो जसको अस्तित्वको आभास पाएर मेरो लाडो ठन्केको थियो। मलाई उहाँको पुति छुन पाउँदा करेन्ट लागे झैँ भयो। म आमाको पुतिमा मेरो धाराको टुटि जोड्न हतारमा थिएँ तर उहाँको पुति भएको भाग अझै पेटिकोटले छेकेको थियो।
केहीबेरपछि आमा जुरुक्क उठ्नु भो र पेटिकोट फरक्क फर्काएर आफ्ना दुबै काखिमा अड्काउनु भो। रौँले ढाकिएको उहाँको पुति देखेँ। उहाँ मेरो सामुन्नेमा त्यस्तै बाह्र इन्चको फरकमा बस्नु भयो। आमाले मेरो कट्टु आफ्नो दायाँ हातले तल झारेर मेरो लाडो निकाल्नु भयो र देव्रे हातले आफ्नो पुति थोरै च्यात्नु भयो। उहाँको पुति भित्रको गुलाबी रंगको मासुको पत्र देखेँ। त्यसको बिचमा सानो छिद्र पनि थियो। मलाई आजसम्म म त्यही प्वालबाट निस्केर यस धर्तीमा टेक्न आएको थिएँ भन्दा पत्याउन मुश्किल हुन्छ। आमाले त्यो प्वालमा मेरो ठन्केको लाडो जोडेर बिस्तारै बस्नु भयो। अनि मलाई आफूतिर खिच्नु भो।
मेरो लिंग पुरै उहाँको पुतिमा घुस्यो। एकदम न्यानो लाग्यो। त्यो मेरो लागि आफैलाई बिर्साउने समय थियो। आमा मेरो लिगलाई आफ्नो योनीमा भित्र बाहिर गराउँदै हुनुहुन्थ्यो। बिस्तारै उहाँको योनी साँघुरिन र मेरो लिगलाई कस्न थाल्यो। दुई मिनेट नहुँदै म जोशमा आएर बर्बराउँदै आमालाई चाकमा दुई हातले समातेर धकेल्दै मच्चिन थालेँ। मेरो बडेमानको लिंगले हुलुत्तै फुसी निकालिहाल्यो। आमा भने अझै हल्लँदै हुनुहुन्थ्यो।
मेरो ठन्किएर मालमुँग्रे केरा जत्रो भएको लाडो चरी नँग्रे केरा जत्रो भएको थाहै पाईन। “यसरी होईन बाबु,तँ छिटै उत्तेजित भईस्”, आमाले खुईय सुस्केरा हाल्दै भन्नु भयो। केहीबेर पछि अधुरो चिकाईको पानी पिएर मेरो छेउमा सुत्नु भयो। म नि मनमा कुरा खेलाउँदा खेलाउँदै भुसुक्कै निदाएछु।
त्यस्तै रातको दुईबजेतिर आमाले मलाई झक्झकाएर व्युँझाउनु भयो। “हेर, तेरो मूल मिशन भनेको पहिला मलाई चिक्नु र त्यस पछि दिदीलाई नि त्यसै गरेर कसैले था नपाउने गरि ब्याउने बनाउनु हो। हाम्रो भलाई यसैमा छ। अब मैले सिकाए अनुसार गर, “आमाले बिस्तारै भन्नु भयो; “तेरो चिकाई त कुखुराको भालेले पोथी चिकेजस्तो भयो। मलाई मात्र नभै सबै स्त्रीहरुलाई डांगो कुकुरले छाउरी कुकुर्नीलाई गर्दा झैं लामो समय लगाएर चिकेको मन पर्छ। शुरुमा मलाई बिस्तारै लामो सास लिएर किस गर। त्यस पछि मेरा दूधका फाँचाहरु राम्ररी मुसार। बिस्तारै मेरो शरीर चाट। मेरो पुतिमा तेरो औला घुसाएर तल माथि खेलाई दे। मेरो पुति मिठो मानेर चाटि दे। जबसम्म आईमाईहरुले अब यसले आफ्नो लिंग मेरो पुतिमा घुसाए हुन्थ्यो भन्ने छनक दिन्नन् तबसम्म घुसाउने गल्ती नगर। घुसाई हाले पनि दशैंमा पिंग मच्चे जस्तो नमच्चि!”
आमाको स्तनमा हात राख्दै मैले सोधेँ, “आईमाईहरुले अब यसले आफ्नो माल मेरो ओढारमा हालिदिए हुन्थ्यो भन्ने छनक दिएको कसरी थाहा पाउने नि?”
“जब केटीहरुले केटालाई हातले धकेलेर नाईँ भन्दै आनन्दले उत्तेजित हुन्छन्, त्यतिबेला ल्वाम्मै हाल्नु पर्छ।” यी कुराहरु बताईसकेपछि आमा अली लजाउँदै भित्तातिर फर्कनु भयो। आमा बोल्न छाड्नु भो। घुँडा खुम्चाउनु भएकोले उहांको चाक मतिर फर्केको थियो। पेटिकोट चाकसम्म आधा पल्टिएको थियो। खै किन हो कुन्नि मेरो पुरुषत्वमा पुनर्जागरण आउन थाल्यो। उहाँको अनुमति बिनै मैले पुठ्ठाहरु चाट्न थालेँ। उहाँले सन्चो मानेर चाट्न दिइरहनु भयो। पेटिकोट सर्काएँ। उहाँको सुकोमल पुति उहाँको मुजी भन्दा मुनि आधा रसाएको अवस्थामा थियो। पहिला दुई औँलाहरु घुसाएर घोलीदिएँ। अनि जिब्रोले चाट्न थालेँ।
आमालाई स्वाद आउन थालेछ। पुरै सक्रिय हुनु भयो र “यसले बाबुलाई असजिलो भयो जस्तो छ” भन्दै उठेर पेटिकोट फुकाल्नु भयो। त्यसलाई हुर्राएर कुनातिर फालेपछि मलाई हेर्नु भयो। उहाँका स्तनहरु निकै लोभ लाग्दा भोगटेका दाना जस्ता थिए। उहाँको घुँडाहरु मुसार्दै तिघ्रामा चाट्न थालेँ। अलिबेरपछि झनझन माथि चाट्न थालेपछि आफ्नो बायाँ हातले मेरो टाउको समाउँदै मेरो मुखलाई आफ्नो पुटिमा झोंसिदिंदै भन्नु भयो; “ल, ठाउँमै पुराईदिएँ, बेस्सरी चाट। बाउभन्दा सिपालु रैछस्।”
त्यस्तै दशमिनेट उहांको पुति चाटेपछि मलाई असहनीय यौन प्यास लाग्यो। जुरुक्क उठेर उहांको स्तनहरु समाएं। अनि उभिएकै अवस्थामा उहांलाई भित्तामा अडेस लाउन लगाएर भकाभक ठाडै चिक्न थालें। उहां कन्न थाल्नु भो। करिब चालीस झट्का हानेपछि उहांको पुटिको भित्रिभाग दह्रोहुंदै मेरो लांडोलाई कस्न थाल्यो र हामी दुबै स्खलित भयौं। मेरो चिकाईको थकाईले उहाँ मलाई कसेर अँगालो हाल्दै मसहित ओछ्यानमा गम्लँग ढल्नु भो। मेरो गाला चाट्दै भन्नुभयो, “ए,त्यो भित्ते घडि हेर त कति बज्यो? तैँले त मलाई लगातार आधारातसम्म चिकेछस नि! म ४० लागेकि यौनमा पोख्तलाई त आधारात सम्म बेहालहुने गरि चिक्छस्, तेरो फेला परे तरुणी दिदीको के हाल होला। जेहोस उसलाई रातभर चिक्न नछाड्नू। मलाई भन्दा अलि बिस्तारै गर्नू! कराउन सक्छे। छिमेकीले सुन्लान। अलि होस गर्नू!”
मैले नि मौकामा चौका हान्दै भने, “बिस्तारै गर्ने सिकाईदिनुस न त।”
“यी यसरी हो, मोरालाई यति धेरै सिकाईदिएर नि अझ सिकि माग्छस्”, भन्दै आमाले मेरो जुरुक्क उठेको लिँग आफ्नो पुतिमा स्वात्तै छिराईदिनु भयो। “ए, हो त नि मोरी!” भन्दै मैले नि बिस्तारै चिक्न थाले। आमाले तलबाट धकेल्न थालेपछि म नि मच्चिएर जोशिएँ। “धेरै मजा लिने हो भने बिस्तारै गर…”उहाँले भन्नु भयो। मैले मेरो लिँगलाई झिकेर अलि चिसिन दिएँ। झर्न आँटेको फुसी रोक्कियो।
पाँच मिनेट लिँग बाहिर राखेको त कटबाँसको लौरो झैं साह्रो बनेछ। अनि फेरि आमालाई घोप्टो पारेर दनादन पन्ध्र मिनेट जति चिके पछि म अचेत बनेछु। कतिबेला निदाईएछ थाहै भएन।
दुईहप्तापछि तीजको मौका पारेर दिदीलाई घर बोलाईयो। दर खुवाउन। विस्तृतरुपमा उहाँलाई सबै कुरा सम्झाईयो। उहाँले मुश्किलले मान्नु भयो। आमाले यसो भन्नु भयो,”तेरो भाइ कान्छु भने तेरो भावि सुखको लागि नैतिकतालाई दाउमा राखेर जे पनि गर्छु भन्छ; तँ भने यो त जिउँदै मर्नु बराबर हो भन्छेस। पाप-धर्म भन्दा नि ठूलो कुरा जीवन हो।” सुँक्क सुँक्क रुँदै दिदीले भन्नु भयो, “विचरा कान्छु भने दिदीको लागि जे पनि गर्न मान्छ। उसलाई के थाहा यो पाप काम हो भन्ने?”
आमाले भन्नु भयो,”अब कान्छु नभन,त्यो तँलाई आमा बनाउन सक्ने जवान भाको छ।उसले बिस्तारै गर्छ-कस्तो मजा आउँछ मोरी!” धेरै बेरको कुरा पछि दिदीको मनको कथित आत्मिकी किल्ला भत्कियो र उहाँ मसित सुत्न मान्नु भयो। त्यो दिन त्यतिकै भयो। डाक्टर आन्टीले दिदीलाई रजस्वाला भएको दुईहप्ता पछि माईत आउने सल्लाह दिनु भयो। आमाले मलाई हररात दुई गिलास दूध र काजु खान दिनुहुन्थ्यो। उहाँलाई मन पर्ने गरि चिक्नु नै मेरो दिनचर्या भएकोले कहिले काहि त मैले ठाडै पनि उहाँको दूध समात्न जान्थेँ र भित्तामा अडेस लगाएर दुई पल्ट चिकिसके पछि मात्र चिकुं है भनेर सोध्ने गर्दथें। उहाँले पनि कुनै नाई नास्ती गर्नु हुन्थेन। चिक्दाबेला आमा नभनि अर्चना भन्दा खुशि हुनुहुन्थ्यो।
girl in white dress.jpg
त्यस्तै एक  महिना पछि हाम्री दिदी औषधि गर्न भनेर माईत आउनु भयो। उहाँले दिउँसो नुहाउनु भयो। रातमा बडो सजिएर दिदी आउनु भयो। उहाँले रातो लेहेँगा लगाउनु भएको थियो। दिदीको हातमा एक जग तातो दूध दिएर आमाले हामीलाई मेरो कोठामा हुलिदिनु भयो र ढोका लगाईदिनु भयो। मैले दिदिसँग माफि मागेँ। दिदीले पनि आफ्नो भाग्यलाई दोष दिंदै भन्नु भयो, “मलाई यसमा कुनै दु:ख छैन। आमाले जे भन्नु भा छ त्यहि गर। मलाई पछुतो र अफसोच छैन। एउटा छोरा पाउने बनाईदेऊ ताकि तिम्रो भेनाले अलच्छिनी भन्दै नपिटोस।”
दिदीले पाउजु लाउनु भएको थियो। उहाँले मलाई तातो दूध दिनु भयो। आधा पिएर आधा उहाँलाई नै दिएँ। सिनित्तै पार्नु भयो। त्यसपछि मैले नाईट बल्बको मधूरो प्रकाशमा दिदीलाई चुम्बन गरेँ। उहाँको राता रसिला ओँठको स्वाद लिँदै तिनमा लागेका दूधका थोपाहरु पनि चाटिसके पछि उहाँलाई जुरुक्क उचालेर खाटमा लगेँ। तुलनात्मक रुपमा आमा र दिदी दुबै सुन्दरी थिए। भिन्नता एउटै थियो-मैले त्यसरी उचालेर पलँगमा लाँदा आमाको मुहार उज्यालो हुन्थ्यो भने दिदीको अलिकति डर मिश्रित मलिनो प्रतित हुन्थ्यो।
मैले दिदीको चोली खोलेँ। आमाको भन्दा दिदीका दूध अलि कसिला र गोला थिए। जब मैले दिदीको दूध खेलाउँदै बेला बेलामा चुस्न थालेँ दिदीको मुटुको धड्कन तेज हुँदै गयो। दिदीको नाँगो छाती हुँदै उहाँको तल्लो पेट मैले खुब चाटें। उहांको नाईटोमा केहीबेर जिब्रो खेलाएँ।
अनि उहाँको लेहेँगा माथि फर्काएँ। रातो कट्टु लाउनु-भा रैछ। मैले उहाँको कट्टु बाहिरबाटै उहाँको पुति छामे। निकै च्वाँक र फुकेको थियो। केही बेरपछि मैले उहाँको पेन्टी पनि खोलेर उहाँको पुतिमा औँला घुसाएर खेलाउन थालेँ। त्यो त्यहिँ पुति थियो जसलाई मेरो भिनाजु लठेब्रोले छुनसम्म सकेको रहेनछ। निकै कसिलो थियो त्यो। आमाको भन्दा त्यो निकै सिलित्त परेको मखमली रँगको थियो। केहि बेर त्यसरी खेलाईदिएपछि दिदीले मलाई चरप्प समातेर आफै अंगाल्न आउनु भयो। मैले त्यही मौकामा उहाँको पुतिमा मेरो बडेमानको लाडो ल्वाम्मै झोँसेर झड्का दिए। उहाँ “आउ– “भन्दै बेस्सरी हल्लनु भयो र त्यही बेला मेरो लाडो उहाँको पुतिबाट चिप्लेर बाहिर निस्कियो। पुन: छिराउने अर्को प्रयास गरेको त मेरो बाह्र ईंचको लाडो छिर्दैछिरेन। कतै दिदी कुमारी नै त छैन भनेर शंका लाग्यो।
मैले फेरि दिदीको पुति मालिस गरिदिएँ र दूधका फाँचाहरुलाई मुसारी दिंदा उहाँ खुईय गर्नु भयो। मसँग निकै कस्सिएर टाँस्सिन लाग्नुभएपछि मैले उहाँको पुतिमा थुक दलेर दुई औँला घुसाई केहिबेर भित्रबाहिर त्यसले पानी निकाल्न थाल्यो। मैले त्यही मौका पारेर उहाँको प्वालमा लाडो झोँसेर जोडसंग धक्का दिएँ।
दिदी “मरे नि आमा! ऐया कान्छु निकाल प्लिज” भन्दै चिच्याउनु भयो। मेरो जोडको धक्काले उहाँको पुतिमा मेरो लाडो आधा पसेछ। म केही बेर रोकिएँ अनि गालामा चुम्बन गर्दै उहाँको कान छाम्दै भनेँ, “मैले तपाईलाई युवतीबाट महिला बनाईदिएँ तर मेरो काम यति मात्र होईन। मैले तपाईलाई दुई चार बच्चाको आमा बनाउन बाँकि छ। अब बिस्तारै गर्छु है त?”
“हुन्छ कान्छु, तैंले त तेरो भिनाजूले भन्दा गर्न जानेको रैछस। तँलाई मान्नै पर्छ। तेरो भिनाजूले त मेरो चाकको दूलोमा मात्र दुईपल्ट छिराएको थियो अनि यसो दूध छाम्थ्यो त्यति नै हो। यस्तो गर्न उसलाई आउन्न।” दिदीको कुरा सुनेर भिनाजूलाई भाटे कार्वाही गर्न मन लाग्यो। स्वास्नी पाएर नि चिक्न नजान्ने लठेब्रो! केही बेर पछि दिदी शान्त हुनु भयो। म बिस्तारै तलमाथि गर्न लागें।
दिदीले पनि अनायासै तलबाट चाक उफार्न थाल्नु भयो। मैले कुरा बुझेँ अनि पुरै बल लाएर दिदीको पुतिमा हान्न थालें। उहाँको पुतिमा मेरो लाडो पुरा छिरेपछि दिदीले आफ्ना दुई तिघ्राले मेरो कम्मरमा कैँचिमारेर दबाउनु भयो। यसो गर्दा उहाँको पुति झन खुल्यो। मैले उहाँको दूध चुस्दै दनादन दिन थालें।
शान्त र एकान्त, ध्वनिनिरोधक त्यस कोठाको चौपर्खाल भित्र दिदीको पाउजु छम छम बजिरहेको थियो। मेरा हातहरुले दिदीका दुई दूध समातेर निचोरिरहेका थिए, मेरो सारा शरीरको भार लगाएर मेरो लिगले उहांको कुमारी पुतिमा लगातार झड्का मारिरहेका थिए। दिदी गलिसक्नु भएछ तै पनि त्यसको वास्ता नगरि आमालाई चिके झैं लगातार हानें। दिदी पुरा समर्पित भएर, “आ-आ-आऊ-ओ.अहम-ओ “भन्दै बर्बराउन थाल्नु भयो। मैले उहाँलाई “सन्ध्या डार्लिंग “भन्दै खुब चिकेँ।
अन्तमा मैले दिदीको पुतिमा आमाले भन्नु भएझैँ भारि पुग्ने गरि मेरो फुसिपानी निकालिदिएँ। त्यसरात मैले दिदीलाई सातपटक चिकेछु।
बिहानपख फेरि चिक्न लागेको बेलामा आमाले चिया लिएर आई ढोका ढकढकाउनु भयो। लेहेंगा तल सारेर दिदी शौचालयतर्फ खोच्याउँदै जानु भयो। उहाँको खाटमुनि झरेको पेन्टी उठाएर मलाई दिंदै आमाले दिदीलाई पुलुक्क हेर्नु भयो। आमाले मलाई बिस्तारै सोध्नु भयो,”कतिपटक चिक्यौ बाबु? मर्ने गरि चिक्यौ कि क्या हो?
मैले भने, “जम्मा सात पटक हो। उहाँलाई भेनाले चिकेकै रहेनछन्।”
आमाले ,”छोरी आज घर नजाने?” भनेर सोध्दा जाँघ दुखेर जान नसक्ने बताउनु भएछ । “देखिस त कान्छुको पाईन्!” भन्दा दिदी केवल मुसुक्क मुस्कुराउनु भएको थियो। पछि मैले यसो उनीहरुको कुराको चाल सुनेको त दिदीले भन्दै थिई, “उसको भेनाको पनि उसको भन्दा आधामात्र होला। उसको भेनाले त मेरो पछाडिको दुलोमा मात्र छिराउँथ्यो यसलाई त सबभन्दा आनन्द आउने अगाडिको दूलो नै हो भन्ने राम्ररी थाहा रहेछ।” म यस्तो कुरा सुनेर तीन छक परेँ। त्यस रात पनि आमाको सल्लाह मुताविक मैले दिदीलाई दुईपटक विस्तारै चिकेँ। भोलीपल्ट हाम्रो पूर्व योजना अनुसार दिदी बेकारका औषधिहरुलाई आयुर्वेदिक दबाईको बोतलमा राखेर घर जानु भयो।
दिदीले पछिल्लो भेटमा त्यो साँझको उहाँको अनुभव सुनाउनु भएको थियो। भेनाले दिदीलाई चिक्न खोज्नु भएछ तर उही पछाडिको दूलोमा मात्र गर्ने बानी बसेकोले चाक चिक्न लागेछन्। दिदीले नै समाएर “आज यता पट्टि गर्नुस् न “भन्दै छिराईदिनु भएपछि पाँचमिनेट पनि चिक्न सक्नु भएनछ। मैले दिदीलाई गुप्तमा चिकेको आठ महिना नौ महिना पछि एउटा छोरो भएछ। मैले गाउँकै पियनद्वारा खबर पाएँ। यता मैले घरमा अर्चना डार्लिंग वा मेरो आफ्नै आमालाई हर रात चिक्दथें। उहाँको पनि “कस्तो पुति चिलायो,कन्याईदे न कान्छु” भनिरहनु पर्ने बानी थियो। पछि पुन: दिदीलाई चिकेर मैले छोरी पाउने बनाईदिएँ। यता घरमा मैले आमालाई चाकमा तेल लाउँदै चिक्न थालेँ। अर्चना डार्लिंगबाट मेरि आमा आजभोलि मेरि स्वास्नी हुनुहुन्छ। यसरी मैले आमालाई स्वास्नी र दिदीलाई आमा बनाईदिएँ।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment