ads
म उसको घरमा पुग्दा उ आँगनमा कुचो लगाउँदै थिइ। निहुरिदै आँगन बढार्दा उसको छातीबाट झोलिएको स्तन देख्दा मेरो जिउ सिरिङ्ग भयो। उ गहुँ गोरी छे, उसका ती कांक्रो झै झुण्डिएका स्तन भने सेतो देखियो। रस चुहिएला जस्तो। उ मेरी बहिनी हो, काकाकी छोरी अनुशा।
अनुशा ९ पढ्दै थिइ। म १० मा । उसलाई हिसाब सिकाउन म उसको घरमा गइरहन्थे। पहिले त्यस्तो कहिल्यै भएको थिएन तर जब उसका स्तन उसले थाहा नपाउने गरी देखे उ प्रतिको सेक्सुअल फिलिङ बढेर आयो।
पढाउँदा नजिकै बसेकी उसको कोमल शरिरबाट निस्केको बास्नाले म भित्रभित्रै लल्याकलुकुङ हुनथाले। उसका हातका सर्लक्क परेका लामा औला, उसका कलिला हत्केला अनि उसका सेक्सी चिल्ला खुट्टा छुन थाले। म सोध्थे, हातमा घडी बनादिम, नङमा पालिस लगाइदिम ? मेरो उ मुसुक्स हाँस्थी, कुमले मेरो कुममा हान्थी अनि लजाएर हात अघि बढाउँथी।
पढ्ने निहुँमा हामी आपसमा चल्दै बस्न थाल्यौं। उसको रुम दोस्रो तल्लामा थियो । कोही भर्याङ चढेर माथी उक्लदाँ नै हामीले थाहा पाउने भएकाले ढुक्कले गफ गर्न पाउँथेम ।
गर्मीको महिना थियो । भुँइमा बस्दा अनुशाको स्कर्ट माथीसम्म सरेकाले सेतो साँप्रा लोभलाग्दो देखियो। मैले उसको घुडाँमा हात राखे । उसले झट्ट मतर्फ हेरी । मैले हात हटाएँ । हामी आ-आफ्नै कापीमतर्फ निहुरियौं।
त्यो बेलुकी मैले त्यहीँ खाना खाएँ । त्यो रुममा दुईवटा खाट थियो। अनुशाको सानी बहिनी पनि त्यहीँ सुत्नुपर्ने। बहिनी आएर एउटा खाटमा सुती। हामी पढ्दै रह्यौं।
निकै बेरपछि अनुशाले निन्द्रा लाग्यो सुत्छु भनेर खाटमा पल्टि । ‘म पनि संगै सुतम्?’
उसले निन्द्राकै तालमा ‘हुन्छ’ भनेपछि हामी बत्ती निभाएर खाटमा पल्ट्यौं। उ भित्ता तर्फ फर्केर सुती। उसको ढाडमा छाती टाँसेर उसंग लपक्क टाँसिए। बहिनीको शरिरबाट आएको तातोपन अनि वास्नाले म उत्तेजित हुन थाले।
मेरो कान अर्को खाटमा सानी बहिनीको घुरेको आवाज तर्फ थियो। म ढूक्क भएँ।
अनुशा अझै निदाएकी थिइन। उसको मुटुको चाल बढेको उसको ढाडमा मेरो टाँसिएको छातीले चाल पायो। यसरी पहिलो पटक कुनै केटीसंग टाँसिएको थिए र उसको लागि पनि यो पहिलो पटक नै थियो। मैले हात उसको पेटमा राखे । उ कत्ति पनि चलिन। विस्तारै उसको छाती तर्फ हात बढाएँ । उसले खुट्टा खुम्च्याइँ।
मेरो हात उसको समिज भित्र छिर्यो। छाती तर्फ लम्कदाँ बढेको तापक्रमले झन् उत्तेजित भए। मेरो लिङ्ग ठिङ्ग भएको थियो। अनुशाको पुठोमा टाँसिएको थियो अनि उसको पुठोलाई घोच्दै थियो। हात उसका पोटिला स्तनमा पुग्दा जिउँ सिरिङ्ग भयो । उसले मेरो हात च्याप्प समाति।
मैले उसको स्तन चलाउन थाले। उसको स्वासको गति बढ्न थाल्यो। लिङ्ग ठन्केर असह्य हुन थाल्यो। उसको पुठोमा लिङ्ग दल्न थाले। स्तन मुसार्दै उसलाई मैले आफुतर्फ ठेलेको थिए, अनि ठन्केको लिङ्गले उसको मुलायम पुठोमा दल्न थाल्दा उसले सुस्ताएकी थिइ।
एक्कासी अर्को खाटमा सानी बहिनी चलमलाएको आवाज आयो। झटपट अनुशाको स्तनबाट हात निकाले अनि अर्को साइडमा फर्के।
केही बेरसम्म अर्को खाटबाट घुरेको स्वर सुनिएन। हामी चुपचाप सुतिरह्यौं। निकै समयपछि सानी बहिनी फेरि घूर्न थाली। म बिस्तारै अनुशा तर्फ फर्के अनि सुस्ताएको लिङ्ग उसको पुठोमा दल्न थाले ।
अनुशा पनि उत्तेजित भएकी हुँदी हो, उसले मेरो हात समातेर आफ्नो स्तन तर्फ बढाई । बस् अब सारा संसार आफ्नै भएजस्तो लाग्यो।
उसको ढाडमा चप्पक्क टाँसिदाँ नै लिङ्ग एकैपटक ठनक्क भयो । उसको स्तन माड्दा अलौकिक आनन्दको महसुस गर्न थाले । हात एकैपटक उसको योनी तिर पुर्याए। अनुशाको पुतिमा भर्खर रौ आएका थिए तर सबै लपक्कै भिजेछ । पहिलो पटक कसैको पुतिमा हात हाल्दै थिए। पढेर मात्र जानेको, मेरो औँला उसको रौं खेलाउन मज्जा मान्न थाल्यो। उसको ढुकढुकी बढेको थियो।
मुसार्दा मुसार्दै एउटा औँला लुत्त उसको पुति भित्र छिर्यो। उ झसङ्ग भई। मैले उसको स्कर्ट खोलिदिएँ । उ मति फर्कि।
उसको हात च्याप्प समाते । उसको कोलम हात लिङ्ग तर्फ बढाएँ। मेरो ठन्केको लाडो उसले च्याप्प समाति। ‘वाफरे !’ उसले सुस्तरी भनी।
बत्ती निभाएको भएपनि ठ्याक्कै झ्यालबाट देखिएको चन्द्रमाको प्रकाश उसको अनुहारमा ठोक्किएको थियो। उ लाजले रातो भएकी थिइ। उसको निधारमा चुमे, गाला, घाँटी अनि उसको ओठमा ओठ जोडे। पहिलो पटक दुवैले किसको अनुभव लिदैँ थियौं।
ओठ जोड्दै उसलाई मेरो लिङ्ग चलाउन लगाए । उसले विस्तारै हात हल्लाउन थाली। उसको ओठ चुसेँ । उ उत्तेजित भई। उसको शरिरबाट निस्किएको बास्ना अनि उसका कोमल हात लिङ्गमा मच्चिदाँ केही बेरमै म स्खलित भइछू। सारा शक्ति सकिएको जस्तो भयो।
मैले कट्टु लगाए। उसले मतिर हेरी । उसलाई जिस्काएजस्तो मात्र भयो। उ फरक्क भित्ता तर्फ फर्की। केही बेरमा म निदाएँ।
भोलीपल्ट
बिहान उठेपछि म घर तर्फ लागे। खाना खाएँ अनि बेलुकाको कुरा सोचिबसे। एक्जाम बिदाम भएकाले दिउँसो घरमा एक्लै थिए। रेडियो सुन्दै खाटमा ढल्केर बसेको थिए, अनुशा टुप्लुक्क आइपुगी।
उ सरासर खाटको साइडमा आएर बसी। हाफ टिसर्ट अनि स्कर्टमा उ सधैँ झै सेक्सी भएकी थिइ।
उसलाई देखेपछि बाघले बाख्रा झम्टेझै उसलाई च्याप्प समाते र किस गर्न थाले। यो पटक उसको जिब्रो चुस्न जाने। उसको अनुहार रातो भयो। उसको स्कर्ट खोलिदिए अनि टिसर्ट पनि । जवानी चढेको उसको शरिरमा केवल समिज र ब्रा मात्र थियो। उसका स्तनका मुन्टा कडा भए।
उसको स्तन चुस्न थाले। उसले अनायासै सुस्तरी आवाज निकाल्न थाली। ‘अ…हह’
उसको पेन्टी र समिज फुकाले। उसले लाजले आफ्ना हातले स्तन छोपी। उसलाई खाटमा लडाएँ । अनि उसको पुतिको स्वाद लिन थाले। उसको पुतिबाट बासनाले मैले नियन्त्रण गुमाउँदै थिए। उसको पुतिको स्वादले उसको पुरै स्वाद लिन म आतुर हुन थाले। मैले आफ्नो कट्टु फुकाले अनि उमाथी घोडा चढे तर लाडो उसको पुतिमा छिरेन। हातले उसको पुति तर्फ सोझ्याए । जोडले हाने। ‘दाई दुख्यो’ उसले जोडले चिच्याई।
‘चुप लाग’, म तातेको थिए।
मैले फेरि जोडले हाने । ‘मम्मी…दुख्यो’
मैले फेरि सोझ्याएर जोडले पसाउन ट्राइ मारे । पुरै भिजिसकेको उसको पुति, मेरो लाडो अनि शक्तिले लाडो सुत्त पस्यो। उसले जुरुक्क टाउँको उठाइ। ‘ऐया…भयो नगर्ने’
मैले जोडले बहिनीको पुतिमा लाडो हुल्न थाले। खाट लचक लचक हुन थाल्यो। म जति जोड दिन्थे, उसले त्यति नै चर्को चित्कार निकाल्थी। मलाई त्यो चित्कारमा मजा आउन थाल्यो। उसको पुतिबाट रगत बग्न थाल्यो। म उसको कोमल शरिरमाथी मच्चिन थाले । यो पटक छिटो स्खलित भइन।
केही बेरमा उसको दुखाइ कम हुँदै गएपछि उ आनन्दित हुन थाली। मैले बहिनीलाई १०-१५ मिनेट चिके।
बहिनीलाई चिकेको पनि १० वर्ष बितिसकेको छ। हामी दुवै अहिले काठमाडौंमा पढ्दैछौ। उ अहिले हिरोइन जस्ती भएकी छे। मिलेका स्तन, प्वाँट पुठो, सलक्क परेको शरिर र उसका बान्की परेको कम्मर अनि मेरो अगाडी नग्न आउँदा लाग्छ मेरो बहिनी जस्ती माल त यो संसारमै छैन। हामी अहिलेपनि मच्चिमच्चि चिक्छौ, कसैलाई पत्तोअत्तो छैन।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment