ads

बाथरुममा लुकाएर एउटा वाइफाइ क्यामेरा राखे। अनि उहाँ बाथरुम छिर्ने बित्तिकै भिडियो रेकर्डिङ सुरु गर्थे। सानिमा नुहाउन पस्नुहुन्थ्यो। अनि म नग्न अवतारको दर्शन गर्थे। वहाँका वक्षस्थलमा साबुन दल्दा मेरो लिङ्ग आकाश तर्फ तेर्सिन्थ्यो। उहाँ योनीमा साबुन दल्नुहुन्थ्यो। अनि पानीले बढो मजाले पखाल्नुहुन्थ्यो।

म भर्खर १६ वर्षको लक्का जवान। सानिमासंग बस्छु। सानिमा मात्र २९ वर्ष हुनुभयो। साह्रो प्वाँट हुनुहुन्छ। संगै बस्न थाले देखि नै उहाँको विशेष माया लाग्न सुरु भयो। उहाँको हातका लामा लामा औला, सर्कक्क परेका खुट्टा, तिघ्रा अनि सजहै देख्न पाइने थाइ। उहाँको नाइटो, ठमम्क ठम्किने पुठो, पहाडको टुप्पो झै उठेको छाती। म केवल कल्पना मात्र गर्न सक्छु, त्यो तिघ्राको बिचमा भएको उहाँको गहना।
 मलाई दिन रात सानिमाको जवानीले सताउँछ। केही त गर्नै पर्यो। बाथरुममा लुकाएर एउटा वाइफाइ क्यामेरा राखे। अनि उहाँ बाथरुम छिर्ने बित्तिकै भिडियो रेकर्डिङ सुरु गर्थे। सानिमा नुहाउन पस्नुहुन्थ्यो। अनि म नग्न अवतारको दर्शन गर्थे। वहाँका वक्षस्थलमा साबुन दल्दा मेरो लिङ्ग आकाश तर्फ तेर्सिन्थ्यो। उहाँ योनीमा साबुन दल्नुहुन्थ्यो। अनि पानीले बढो मजाले पखाल्नुहुन्थ्यो।
natashadoshi_51135425_2078620298922880_1529967952288420430_n.jpg
सानिमा संगै बस्न थालेको पनि झण्डै एक वर्ष भइसकेको छ। अब त सानिमाको एक एक अंगको रुपरंग थाहा भइसक्यो। वहाँ नग्न नुहाएको संयौं भिडियो भइसक्यो। तर, अहँ सानिमा आफ्नो स्तन र योनीसंग कहिल्यै खेलेको देख्न पाइन्। सानिमा यति राम्री छिन्, तर कहिल्यै केटा लिएर हिडेको देखिन। त्यसैले सानिमाका ती सुकोमल अंग छुने अवसर जुर्न सकेको छैन।
तर जति असम्भव हुन्छ, त्यति नै सेक्सी लाग्दो रहेछ। उहाँको ओठ, आँखा, गाला, घाटी … एक एक अंग स्पर्श गर्न मन लाग्छ। उहाँको नग्नता मात्र हेरेर वर्ष दिनसम्म चित्त बुझाएको छु।
एउटी साथी नर्स छे। संयोगले हामी सम्बन्धमा छैनौ। उ लेस्बियन हो, केटी मनपराउँछे। मेरो नजरमा त उ केटी नै हो, च्वाँक छे। तर उसलाई केटी देख्दा फिलिङ आउँछ। त्यसैले मैले सानिमाको भिडियोहरु उसलाई देखाए।
उ हेरेको हेर्यैं भइ।  साह्रै चतुर केटी छे उ। उसलाई पनि मेरी सानिमाको पुष्टताले साह्रै उत्तेजित बनाएछ। उ मेरो रुममा आउन थाली। सानिमासंग कुरा गर्थी। सानिमाले मेरो गर्लफ्रेन्ड भनेर जिस्काउनु हुन्थ्यो। उ पनि हो झै गरिदिन्थी। तर उ सानिमाको जवानी प्रति आकर्षित थिइ।
मेरो लागि त दुवै परीहरु थिए। तर साथीले मसंग केही गर्दैनथी, अनि सानिमासंग त केवल सपनामा मात्र। त्यसैले एक दिन हामी बीच प्लान बन्यो।
उसले मलाई लठ्याउने औषधी दिइ। त्यो बेलुका रक्सी पिउने प्रस्ताव राखे। सानिमाले ओके भनेपछि, जेडीको एक बोत्तल घर पुग्यो। हामी पिउन थाल्यौं। जे जस्तो भएपनि सानिमा फ्र्याङ्क थिइन। कुरा बढो रमाइलो चल्दै गयो। दुवैलाई मात चढ्दै थियो।
सानिमाको बानी थियो। रक्सी जति पिएपनि थोरै भएपनि खाना खानु पर्ने। अनि त्यो खानामा लठ्याउने औषधी हाल्न कुनै गाह्रो भएन। खाना खाएपछि सानिमा लगतै सुत्न जानु भयो।
केही बेरमा सानिमा पुरै निदाएजस्तो लाग्यो। दुइ तिन चोटी बोलाए। अँह उठ्नु भएन। के थाहा औषधीले काम पो गरेन की? दुइ तिन पटक जोडले हल्लाए, घच्चघचाए। उहाँ मस्त निन्द्रामा हुनुहुन्थ्यो। क्यामेरा फिट गरे अनि सानिमाको बेड तिर सोझ्याएर रेकर्ड सुरु भयो।
त्यो स्तन। च्याप्प समाते। ओहो, केवल छुन पाएको थिइन। टिसर्ट माथी सारेर चुस्न थाले। ट्राउजर तल सारे । उहाँको योनीको बास्ना। पेन्टी नै चुसौ जस्तो बनाउने। पेन्टी तल सारेर चुस्न थाले।
सानिमाको मुख खोलेर ठन्किएको लाडो हाले। अनि भित्र बाहिर गर्न थाले। तातो जिब्रोले छुँदाको आनन्द। ६९ पोजिसनमा उहाँको उत्तानो शरीरमाथी सुतेर पुति चुस्न थाले। जति जति पुति चुस्थे, त्यति उहाँको मुख भित्र ठन्किएको लाडोको गति बढ्थ्यो। अनि हुलुलु सेतो फुसी सानिमाको अनुहार भरी पोखियो। वर्षौको यौन प्यास बल्ल मेटिएको थियो। वहाँको अनुहारको वीर्य पुछिदिए। उहाँको लुगाहरु ठिक ठाउँमा लगाइदिएर क्यामेरा लिएर सुत्न गए।cute girl.jpg
बिहान सानिमा सहजै उठ्नु भयो। अह केही थाहा पाउनु भएन। दिउँसो त्यो भिडियो नर्स साथीलाई देखाए। उ उत्तेजित मात्र भइन। आफु पनि गर्ने भन्दै जोड गर्न थाली। बेलुकालाइ फेरी प्लान गर्नु पर्ने भयो।
बेलुका पनि खानामा औषधी मिसाए। सानिमा खाना खाएर सुत्न जानु भयो। गेट बाहिर कुरीरहेकी साथीलाई भित्र बोलाए। उसले सानिमाको पुति चुस्न थाली। अनि मैले ओठ।
सानिमाको पुतिमा मस्त भएकी नर्स साथीले मलाई इसारा गरि। बल्ल उसको पुतिमा लाडो छिराउन पाए। उ पुति चुस्दै मस्त। म उसको पुतिमा चिक्दै मस्त। दुवैलाई मज्जा, सानिमा बेखबर। त्यो दिन पहिलो पटक कुनै केटीलाई चिक्न पाए, लेस्वियन नै किन नहोस्।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment