ads

कोठाको दुवै कुनामा रहेको मेरो अदृश्य क्यामेरा, जसमा रातभरीको सबै चर्तिकला कैद छ, म आफ्नो बाटो लागे। अर्को शिकारको खोजीमा।

नेश्वरको गल्लीको अध्यारोमा सेता तिघ्राले मन तान्यो। तिनकुने तिर हानिएको मेरो खुट्टा त्यही छोटो मिनिस्कर्टमा लच्किएकी तरुणी तर्फ अघि बढे। टाढै देखि फलो गर्न थाले। ठमक ठमक लच्किएका उसका पुष्टिएका पुठाले उ कुल घरानीकी लाग्थी।
निस्पट्टै अध्यारो भइसकेको थियो। उ कुनै पार्टीबाट फर्केकी जस्ती थिइ। हतार हतार लम्किदै गर्दा उसको मिनिस्कर्ट फुरुक फुरुक गर्थ्यो अनि झनै माथिसम्मको साँप्रा देखिन्थ्यो। नजिकै पुग्दा उसको सुमधुर बास्नाले मन्त्र मुग्ध पार्यो। कुनै पर्फ्युम होइन उसकै प्राकृतिक बास्ना आउँदै थियो। तातो, कामुक।
उ अगाडी अगाडी म पछाडी पछाडी। उसले मलाई देख्न सक्थिन। जे गरेपनि स्वतन्त्र भएपछि के सम्म नगरिएला, उ मेरो आजको शिकार थिइ।
केह मिनटमा एउटा घरको गेटबाट छिरी। घरको मुल ढोका अगाडी जुत्ता फुकाल्न निहुँरिदाँ उसका मिनिस्कर्ट सर्केर ढाडसम्म पुग्यो। छुम छुम लाग्ने उसका पुठ्ठोमा कसिलो कालो पेन्टी देखियो। डगी स्टाइल याद आयो।
उ भित्र पसी। बैठक कोठामा टिभी हेर्दै गरेकी उनकी आमाले पार्टीको कुरा सोधिन। आमा झन् प्वाँट। ओहो, कत्रा छाती अनि कति टाइट।
छोरीलाई भन्दा आमालाई पहिले झ्याप हान्नुपर्ने लाग्यो। छोरीको नाम उर्वशी रहेछ। रुप अनुसार कै नाम। आमासंग केही बेर गफ गरेर उर्वशी आफ्नो रुम तिर लागि। रुम भित्र पसि अनि भित्रबाट चुकुल लगाइ। दराजको ऐना अगाडी उभिइ अनि अगाडी पछाडी ओल्टाइ पल्टाइ आफ्नो शरिर हेर्न थाली। वान पिसको चेन खोली। उसको सुकोमल शरिरमा मडारिदै लुगा भुइमा खस्यो। शरिरमा चप्किएको कालो ब्रा र पेन्टी टाइट गर्दै उसले आफ्नो शरिर नियाली। पेन्टी र ब्रा पनि खोली अनि आफ्नो पुठो नियाली। स्तन उचाली अनि ऐनामा हेर्दै मस्किदै फ्लाइङ किस दिइ। दराज खोलेर पातलो पेन्टी लगाइ अनि सेतो समिज। अनि कट्टु र टिसर्ट लगाएदाँ पनि उ उस्तै च्वाँक देखिइ।
उर्वशी खाटमा पल्टेर मोबाइल चलाउन थाली। म भने उसको झ्यालबाट बार्तलीमा झरे त्यहाँबाट झ्याल हुँदै अर्को कोठामा पसे। उसकी आमाबुवाको कोठा। केही बेर त्यहाँ सेटअप मिलाए। किनकी अहिलेको प्लानले भोली उर्वशीलाई वसमा पार्नु थियो। बैठक कोठाबाट हिन्दी सिरियलको आवाज सुनिन्थ्यो। घरमा उर्वशी र उनकी आमा मात्र, यस्तो एकान्त कहाँ भेट्नु?
दराज खोले , उर्वशीको बुवाको कागजात, बुढा विद्युत प्राधिकरणमा काम गर्दा रहेछन्। पोस्टिङ चितवनमा रहेछ। नाम उत्तम रहेछ। आमाको नाम मेलिना।
खाटको साइडमा खोलेर राखेको ब्रा र म्याक्सी थियो। आहा क्या मिठो बास्ना। एक छिन खाटमा पल्टे। बार्तलीमा गए, उर्वशी मोबाइल चलाउँदा चलाउँदै निदाइसकेकी रहिछ। उसकी आमाको कोठामा आए। अनि त्यहाँबाट बैठक कोठामा पुगे।
मेलिना एकटकले सिरियल हेर्दै थिइन। साइडको टेबलमा रहेको मोबाइलबाट मेरो नम्बरमा फोन गरे। उनले पत्तो सम्म पाइनन। उनको नम्बर भेटेपछि सजिलो भयो। अर्को कुनामा रहेको सोफामा बसेर म पनि सिरियल हेर्न थाले।
झण्डै १५ मिनेटमा सिरियल सकियो। उनी उठेर किचनमा पुगिन। म भने बार्तलीमा पुगेर तल आँगनमा झरे, चोर झै।
अनि फोन हाने मेलिनाको नम्बरमा।
‘हेलो, भाउजु, नमस्ते।’
‘नमस्ते।’
‘उत्तम दाइले केही कागजपत्र पठाउनु भएको छ, लिएर आएको छु, घर बाहिर।’
‘पख्नुस् है।’, उनले ढोका खोली अनि मुस्काइन।
‘लिनुस्।’, अघि दराजबाट निकालेका केही महत्वपूर्ण जस्ता देखिने कागजपत्र उनको हातमा थमाइदिए।
‘भित्र आउनुस् न। के लिनुहुन्छ?’, कस्ती संस्कारी ।
पहिलो पटक ढोकाबाट छिरे। अनि अघि उनी बसेको सोफामा थचक्क बसे। उनले एक ग्लास पानी लिएर आइन। पानी खाए। उनले खबर सोधिन।
‘पहिले त दिपेन्द्र दाइलाई पठाउनुहुन्थ्यो, बाबु नयाँ हो?’
‘हो नि, एकदम नयाँ।’
उनी मुसुक्क हाँसिन।
‘ ल त म लाग्छु।’
‘अब यो राती कहाँ जानुहुन्छ, यतै बस्नुस् भोली बिहान फर्कनुहोला।’, बढो सौहार्द प्रस्ताव राखिन।
‘तपाइलाई के दुःख दिनु। भै’हाल्यो म निस्कन्छु।’
‘होइन के को दुःख, बस्नुस्, बिहान सबेरै जानुहोला बरु।’
‘हुन्छ, तपाइले यति रिक्वेस्ट नै गर्नु भयो।’
उनी अर्को कोठा तिर लम्किइन। सायद मेरो लागि बेड मिलाउन। अनि ५ मिनेटमा फर्किइन अनि मलाइ कोठा देखाइदिइन अनि उनी सुत्न गइन।
म उनको पछि पछि गए, अदृश्य। उनले चुकुल लगाइन अनि कुर्ता खोलिन, सुरुवाल खोलिन। अनि केवल एउटा पातलो कट्टु लगाएर खाटमा पल्टिइन। उनका नग्न टाइट पोका थलथल हल्लिदै ब्ल्याङ्केट भित्र छिरे।
उनी निदाइसकेकी थिइन। करिब आधा घन्टा पछि उठेर बिस्तारै बैठक कोठामा छिरे अनि उनलाई फोन हाने, ‘भाउजु एउटा समस्या पर्यो’। उनी बिस्तारै म्याक्सी लगाएर कोठाबाट निस्किइन।
‘के भयो भन्नुस् ?’ उनले निन्द्राको स्वरमा सोधिन।
‘साह्रै अप्ठेरो भयो, के गर्ने होला?’
‘सुत्ने ठाउँ मिलेन र?’
‘सुत्ने ठाउँ त मिल्यो, तर एक्लै सुत्नै अप्ठ्यारो।’
उनले आँखा तरिन।
‘भन्न के खोज्नुभा’
‘तपाइको पुति चिक्नु पर्यो भन्या नि मेलिना जी।’, उनको अनुहारको रंग उड्यो। उनी हतार हतार आफ्नो रुम तिर लागिन अनि चुकुल लगाउनुपूर्व नै उनको कोठमा छिरेर उनलाई च्याप्पै समाए। मेरो पकडबाट निस्कने कोसिन गरिन। उनको म्याक्सी एक सटमा भुइमा झर्यो। उनको दुध दुवै हातले समातेर पछाडीबाट पक्डे।
उनको कट्टु खोल्न एक हातनै काफी थिइन। चिच्याएर छोरी उठाउँछे की भन्ने खतरा थियो। त्यसैले उनलाइ खाटमा घोप्टे लडाएर माथीबाठ ठेले। हात बटाटेर ढाडमा चेपे अनि गर्धनमा पक्डेर मुख खाटमा जोते।
उनी चिच्याउन थालिन। तर आवाज सबै डसनाले सोस्थ्यो। नजिकै रहेको उनको पेन्टी टाउको बाट छिराएर उनको मुखमा टाइट बाँधे। उनको कट्टुको इजारले हात बाँधे पनि मेलिना अब मेरो वसमा परिन। उनी चिच्याउने कोसिस गर्थिन, उनको चाकको पुठ्ठामा प्याट पड्काउँदा उनी खाटमा अगाडी लच्किन्थिन, चिच्याउन खोज्ने उनको कोसिस जारी थियो। उनको कट्टु फुकाले। हातले लाडो समाते। अनि मेलिनाको रातो पुतिमा ल्वाम्म छिराए। भिजिनसकेको उनको पुतिमा लाडो छिरेन, छोरीको आमा भइसकेकी भएनी टाइट रहेछ। सायद बुढासंग चिक्ने अवसर कमै आउँदो हो। उनी चुपचाप भइन। लाडो भित्र बाहिर गर्न थाले । उनी रसाउँदै आइन, ‘क्वाँच… क्वाँच… प्याट प्याट’।
उनको हात खोलेर उत्तानो पारे। दुध चुस्न थाले। टोके। उनको दुधको मुन्टा रातो भयो। मेलिना डर र पिडाले रातो थिइन। उनको अनुहार कामुक र थकित देखिन्थ्यो। स्तनमा जोडले पट्काउँदा उनी हच्किन्थिन। उनको आँखामा आसु टिलपिल हुन्थ्यो। अनि झन् मज्जाले उनको पुतिमा लाडो घुसार्थे। उनी पानी पानी भइसकेकी थिइन। मुखमा कोचेको पेन्टी पुरै भिजिसकेको थियो। पेन्टी निकाल्दिए। उनी चिच्चाउने मुडमा थिइनन्। उनी उनको मुख चुस्न थाले। पहिले दिइनन, दुवै दुध च्याप्प समातेर मुन्टो दुख्ने गरि पड्काएपछि, ‘ऐया…’, उनको जिब्रो चुस्न थाले। चिप्लो, तातो… प्याट प्याट… लगातार पुतिमा पड्काउँदा उनी झन् झन् रातो हुदैथिइन , तातो हुँदैथिइन।
पुति भरिने गरी लाडोले आफ्नो सन्तुष्टि निकाल्यो। उनी माथी घोप्टे परेर सुतिरहे। आफुमाथी बाट हटाउन खोज्ने मेलिनाको प्रयास हरेक पटक असफल हुन्थ्यो। उनको दुवै हात खाटको साइडमा बाँधे।
‘अब उर्वशीको पुति चिक्नु पर्छ।’
‘प्लिज बरु जे गर्नु छ मलाई गर्नु, नानुलाइ छोडदेउ…’, मायालु स्वरमा विन्ति चढाइन।
छोरीले नाङ्गो भएर ऐना हेरेको बेलुकाको दृश्य कैद थियो।
उनलाइ देखाए। ‘यस्ती माललाई कसरी छोडुँ, तिमी यस्ती प्वाँट, छोरीको त्यो भर्जिन पुति च्यात्न कति आनन्द आउला!’
‘प्लिज, त्यस्को भविष्य नबिगार्नु, जे गर्नु छ बरु दिन्छु गर्न, म केही भन्दिन…’
‘कहाँ भेटे उर्वशीलाई त्यो सोध न ?’
उनी केही बोलिनन्।
‘म अन्तै जाँदै थिए, तिम्री छोरी मिनिस्कर्टमा साँप्रा देखाउँदै अध्यारो गल्लीमा छिरेको देखे। अनि पछ्याउँदै आए। न मैले तिम्रो बुढालाई चिनेको छु, न तिम्रो बुढाले मलाई चिनेका छन्। म त केवल उर्वशी चिक्न आएको’, मेलिनाको अनुहार म तिर फर्काउँदै भने ‘तर तिमी पनि उस्तै वैँशालु रहेछौ। टाइट पुति भएकी!’
मेलिना रुन थालिन। मुखमा पेन्टीले बाँधेर म उर्वशीको कोठा तिर लम्के।
उर्वशीको कोठामा झ्यालबाट छिरेर भित्रबाट चुकुल खोले, ढोका खोले। मेलिना हात फुकाल्ने प्रयत्न गर्दै थिइन।
खाटमा लमतन्न उर्वशीका छोटा कट्टु चाकमा टमक्क टाँसिएका थिए। उसका चिल्ला साँप्राको मोहकताको के कुरा गर्नु। अर्को साइडमा फर्केर सुतेकी उसको साँप्रामा हातले मुसारे। उ निन्द्राबाट उठिन। बिस्तारै स्तन समाते। ओहो, कस्तो पोटिलो। चाक सुमसुम्याउँदै जोडले पड्काए, उ झस्केर उठी, ‘अब्बुइ.., मम्मी…’ निन्द्राकै तालमा चिच्याइ।
‘हाइ उर्वशी!’ उ अकबक्क परि। अनि झटपट खाटबाट उठेर ढोकाबाट बाहिर निस्की। आमालाई देखि। हात खोलिदिन दौडिइ। उसका कपालको चुल्ठो समातेर खाटमा ताने। अनि ठ्याक्कै उसकी आमालाइ झै उसको दुध समातेर लाडो चाकमा दल्न थाले।
‘छोड छोड’, उर्वशी चिच्याइ। मेलिना पनि सकसकाउन थाली। घाँटी समातेर उनको मुख मेरो ठन्किएको लाडोमा ल्याए। उसले मुख खोल्न मानिन। दुख्ने गरी दुध निमोठेपछि उसको मुखमा लाडो कोचे। उसले अनुमान पनि नगरेकी हुँदी हो, लाडो यस्तो बलले उनको मुखमा पस्यो। उ एकैपटकमा रातो भइ। उनको चुल्ठो समातेर लाडो तिर तान्दा उनको ओठ मेरो गेडामा ठोक्किन्थ्यो। बिचारीको अवस्था एकाएक दयनीय भयो। यति छिटो भित्र बाहिर गर्दा उसको चुल्ठोको गति पनि बिग्रिसकेको थियो।
उसको कट्टु र समित फुकालेर नाङ्गो बनाउँन कुनै आइतबार थिएन।
अनि एकै पटक उसको पुतिमा लाडो छिराए। टुप्पो पनि छिरेन। ‘ऐया…दुख्यो…मम्मी…दुख्यो…’ उसकी मम्मी आँखा भरी आँसु लिएर टुलुटुलु हेर्न मात्र सक्थिन। आमाको अगाडी छोरीको पुति छियाछिया भयो। जबरजस्ती ठेल्दा उनको पुति चिल्लो होइन रगताम्मे भयो। उ जोडले छटपटाइ, चिच्याइ, च्याँठिइ, कराइ। खुट्टा मर्काउँथी, हातले धकेल्न खोज्थी। अह रगताम्मे पार्दै उसको भर्जिन पुतिको मज्जा लियो।
चरम आनन्द। टाइट पुतिमा निकालेर फेरी मुखमा लाडो हुले। उ सकेको प्रतिवाद गर्थी। लाडोले मुख भरिने गरी फुसी निकाल्यो। कोच्दा कोच्दै उ निल्न बाध्य भइ। अनि खाटमा सत्रङ्ग ढली।
उनको योनी विक्षीप्त थियो। बिचरी भर्खर १६ पनि नपुगेकी तरुणी, उसकी आमाले सम्हाल्न नसकेको लाडोको कठोरता कसरी सहि होली! उर्वशीको कोठा तिरको ढोका बाहिरबाटै लक गरेर, मोबाइल फोन लिएर म बैठक कोठामा फर्के। आमा छोरी दुवै रुन थाले। उर्वशीले हात र मुख खोलिदिइछ। बैठक कोठाबाटै ढोका लक गरेर म अर्को कोठामा गएर सुते।
बिहान उठेर उनीहरुको कोठामा पुग्दा आमाछोरी दुवै सुतेका थिए। छोरी पनि आमाकै लुज लुगामा ओछ्यानमा लमतन्न थिइ। कोठाको दुवै कुनामा रहेको मेरो अदृश्य क्यामेरा, जसमा रातभरीको सबै चर्तिकला कैद छ, म आफ्नो बाटो लागे। अर्को शिकारको खोजीमा।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment