ads
दिनभरीको थकानले ज्यान स्वात्तै गलाउछ। झन त्यसमाथी, घरमा एक्लै बस्दा मनमा अनेक कुरा खेल्ने । अचेल, एउटा स्कुलमा नर्सरीका केटकेटी खेलाउन थालेदेखी त झन ज्यान दुईगुणा गल्छ । ब्यस्त भएर दैनीकी लथालिङ्ग हुँदा कहिले शनिवार आउला र आराम गरुँला जस्तो मात्र हुन्छ।
शनिवार कम्तिमा पनि समय दिएर नुहाउन त पाइन्छ। अस्ति शनिवार, धेरै लामो समयपछि, आफ्नो नांगो शरिर ऐनामा हेर्दा त्यो खोँचको झाडी देखे पछि बल्ल याद आयो, स्वामीराजाले किन माथी माथी मात्रै मुँइ खाएर छोड्न थालेका रहेछन भन्ने। सँधै अली अली काटेर छोड्ने गर्थे, अस्ती त चिल्लै बनाउन मन लाग्यो। स्वामीको सेभिङ्ग क्रिम लगाएर स्वामीकै रेजरले सिलित्त पारेर चिल्लो पारें। हिजो साँझ स्वामी अलि ढिलो आँउछु भन्नु भएको थियो। मैले पनि चाँडै नै काम धन्दा सकेर नाइट गाउन लगाएर सुती हालेकि थिएँ।
त्यसैले होला आज भाले डाकोँ छोड्नु अघी नै आँखा खुल्यो। झ्यालबाट छिरेको शितल हवाले मेरो खोँचमा हल्का संग चुमेपछि थाहा पाएँ, स्वामीले झ्याल खुल्लै राखेर छोड्नु भएको रहेछ। सुत्दा गाउन सरेर कम्मरसम्म आइपुगेको रहेछ।
यस्तै भएर हो, नाईट गाउन पेन्टि नलगाइ सुत्नु साह्रै रोमानिटिक लाग्छ मलाइ । उहाँ उता कोल्टे फेरेर सुत्नु भएको थियो। धेरै पछि सिलित्त पारेको भएर होला तल अलि सुख्खा भए जस्तो लाग्यो। उहाँको छेउको टेबुलमा क्रिम थियो। त्यही लिनलाइ जिउ निहुराएकी मात्र थिए मेरा पहाडका टाकुका गाउन माथीबाट नै उहाँको पाखुरामा छुन पुग्यो। एक्कासी करेन्ट लागे जस्तो भयो, मुन्टाहरु एक्कासी जुर्मुराएर उठ्न थाले।
मलाई थोरै बदमासी सुझी हाल्यो। किरिम लिनलाइ झुकेकी म, यता तल गैह्रीखेत रसाउला जस्तो भएर आयो। त्यहाँ छालाले छुट्टै चाल चल्न थाल्यो। कता कता काउकुती लागे झै लाग्यो।
म बिस्तार उहाँको शिरतिर घोडा चढे जसरी घुँडा टेकेर उभिए, मेरो टाङ्ग मुनी उहाँको मुहार थियो।  क्रिमलाई फेरी टुबुलमा नै छोडेर अर्को त्यो बेला लगाउने चिल्लो क्रिम लिए, अनि आफ्नो अङ्गको माथी तप्प चुहाए। श्वासले सुस्केर हालेको थियो त्यो चिसो क्रिमले अङ्गको शिरलाइ छोएर बिस्तारै तलखस्दै गर्दा। मेरो सुस्केराले हो कि नजिकाइले, उहाँ कोल्टे फेरेको मान्छे उत्तानो पर्नु भयो।
मैले पछाडी फर्केर हेरे। मधुरो प्रकाश, त्यो नै काफी थियो स्वामीले कट्टु तल सारेर भुन्भुनिएर उठेको कान्छोको घाँटी न्याकेको देखिनको लागी। मैले चोर औलाले आफैलाइ छुन थालीसकेको थिए। त्यही क्रिमको सहयोगमा कान्छीका ओठहरुलाइ यता उता पल्टाउने गर्न थाली सकेकी थिए। अलि माथी पुट्ट निस्केको टाउकोलाइ दबाउन थालेकी थिए। थोरै क्रिम फेरी चुहाएर टाउको दबाउदै गर्दा ज्यान तिनिक्क तन्केको थियो, लाग्यो लौ म झर्न आँटे।
क्रिमलाई तल भुईमा फालिदिए, गाउनलाइ त स्वामीले अघिनै छोडाइसक्नु भएको थियो। मैले चोर औला र माझी औलाले आफैला माड्न थालेकी थिए। हरेक चोटी औला रगडिदै तलतिर सर्दा मेरो मुटुको धड्कन बिस्तारै बढ्न थालेको थियो, सुस्केराहरु आऽऽ उहुऽऽमा परिवर्तन भइसकेका थिए। म यता आफै रगट्दै थिए। स्वामी राजा कान्छाको घाँटी न्याक्दै हुनुहुन्थ्यो। कान्छालाइ छोडेर सुतेका स्वामी मेरो बिस्तारै उठ्नु भयो। कान्छा र कान्छी नजिकै थिए। तातेर रन्थनिएको कान्छोले मेरी कान्छीको मुखैमा छोएको के थियो, म झरी हाले। उहाँले यसै छोड्नेवाला हुनुहुन्थेन, एउटा हातले च्याप्प मेरो कम्मर बेरेर उहाँको ज्यानमा टाँस्नु भयो। मेरा खुट्टालाइ सके जती खुल्ला पार्नु भयो, उहाँको दाह्रीले मेरो गालालाइ छोएको थियो अनी मेरो घाँटीमा जमेर चुम्नु भयो, बिस्तारै टोक्नु भयो। पिडा भन्दा बढि मलाइ आनन्द आएको थियो, मुखबाट ऐया निस्क्यो। घाँटीमा उहाँको टोकाइले नभइ उहाँका चारवटा औलाँ तलको ढोकाबाट भित्र छिरेका थिए। यती भिजेकी थिए की सबै औला स्वात्त छिर्यो, बुढिऔलाले मेरो कान्छिको नाक जस्तो पुट्ट उठेको भागमा दबाउन थाल्नु भयो।
कम्मरमा बेरिएका हातले कति बेला मेरा स्तनका मुन्टाहरु चलाउन थाले एकछिन त पत्तै पाइन। म रुन थालेकी थिए, उहाँले बुढी औलाले दैलाको मुखमा दबाएर भन्नु भयो, “चुप लाग्छेस कि म छोडिदउँ रण्डी?” त्यो बेला मलाइ रण्डी शब्द यती प्यारो लाग्यो कि, हैन नछोड्नु भन्न वाध्य भए। उहाँले मलाइ रण्डी भनेको नि मन परेको थियो। उहाँका औलाहरु भित्र बाहिर गरिरहेका थिए। बुढि औलाले ठाँउमा जे गर्नु पर्ने थियो गरि रहेका थिए। कान्छि भिजेर निथ्रुक्कै भएकी थिइ। मलाइ उहाँका औलाँहरु अझै भित्र पुगुन भन्ने लागेको थियो। जिउ पसिनाले रुझेको थियो, उहाँले छिटो छिटो गति बढाउदै, लौ भल बगा रण्डी लौ भल बगा रण्डी भन्दै कुवा खने झै खन्दै हुनुहुन्थ्यो। कुवाको पानी रोकेर राखेको ढुङ्गा झिके झै, म एक्कासी ह्वाललल बग्न थाले, मेरो कान्छीको पानीले उहाँको कम्मरमुनी पुरै भिजेको थियो। केहि समयको अन्तरालमा दुईचोटी भल बगाएकी म, अरु सुख सहन सक्छु झै लागेको थिएन। उहाँको कान्छो रिसले भुन्भुनिदै थियो।
उहाँले च्याप्प समातेर मलाइ खाटमा उत्तानो पार्नु भयो, मेरो खुट्टालाइ काँधमा चढाएर कान्छालाइ म भित्र ढेल्नु भो, औलाले नछोएको ठाँउमा कान्छाको टाउको ठोक्किदै बाहिर निस्कदै गर्यो। मलाइ भित्रबाट कलेजो धकेलीए झै महसुस भयो। अघी त एउटा ढुङ्गा झिक्नु भए झै भएको थियो। खन्ती जस्तो औजारले ग्वाम ग्वाम खन्दा मेरो ज्यानमा भएको अर्को ढङ्गा नि चर्की सकेको थियो, फेरी खल्खली बग्न थाले। उहाँले कान्छोको मुन्टो निकालेर मेरो पेटमा प्याट्ट हान्नु भो, कान्छोले दही खाएपछी उफ्रेको बच्चा झै मेरो पेटभरी सेतै छाद्यो।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment