ads

ढोकाको नम्बर अटो लक हुने बटन थिचेँ।ढोका सरर सरेर लक भयो।बाहिर डिजिटलबोर्डमा “काममा व्यस्त छु,बाधा नपुर्याउनुहोला”आशयको सूचना कोरियन भाषामा आफै गएर टक्क बस्यो।त्यसपछि ऊ मेरो छेऊमा आई,आफ्नो फ्रक भित्रको पेण्टि स्वाट्ट निकालि र भनि ,”मलाई एकचोट ल्वाम्म चिकि हाल्नुस न दाइ।”

कोरियाको सुवन नाम गरेको शहरमा हुँदाको कुरा हो।मेरो मालिकनीको छोरी सुन्दरी थिई।उसको नाम ली जियोङ थियो।ऊ त्यस्तै तेइस चौबीस बर्षकि थिई। मालिक्नीलाई हामी कामदारहरुले साँकेतिकरुपमा जनाउने नाम बाख्री बूढि थियो।साँच्चै ऊ निकै दुब्ली थिई।बूढी बाख्री प्रतित हुने।हेर्दै टिठ लाग्दि।मैले काम् गरिरहेको बेलामा एक दिन जियोँग हतारिँदै मेरो सामुन्ने आई।
anuemmanuel_65272080_114287493196650_7214477476570760256_n
“एउटा कुरा भनुम है दाइ” भनि,मेरो कानै नेर आएर।
“छिटो भन म काममा व्यस्त छु” एकछिन टाईप गर्न छोडेर मैले भनेँ।
“कुरा अलि गँभीर छ, दाइ रिसाउनु हुन्छ कि?” उसले सोधी।
” भन न म रिसाउन्न।आखिर तँ त होस नि यो कार्खानाको खास मालिक ।”मैले फुर्काउँदै भनेँ।
“तपाईको गर्लफ्रेण्ड रहेनछ,हाम्रै अफिसमा काम गर्ने ईण्डोनेशियन केटिलाई फकाईदिम है?” उसले भनि।
” किन त्यस राँडलाई फकाउनु परेको नि? तँ के भईस र मेरो लागि त्यसलाई फकाउने कुरा गर्छेस?” मैले रिसाएको अभिनय गर्दै उसलाई सोधेँ।
“मेरो त ब्वाईफ्रेण्ड छँदै छ नि दाइ”उसले कोछत्ते परेको कुकुर दाँत देखाउँदै भनि।
“म तेरो ब्वाईफ्रेण्ड भन्दा नराम्रो छु त?” मैले प्रश्न गरेँ।
“त्यस्तो होईन।तपाई सुन्दरे हुनुहुन्छ तर मैले उसलाई पहिला भेटेँ।
” सब गर्न भ्याईसके हौला नि?”
“दाइ नि के के सोध्नु हुन्छ के के! “उसले भनि।
मैले बढि सोध्ने कुरा भएन।
लगातार टाईप गर्दै बसेँ।त्यस्तै आधा घण्टा पछि उसले मेरो पछाडि आएर सोधि,” कुनै कोरियन केटिलाई गर्नु भएको छ कि छैन?”
“काँ पाएर गर्ने?”
“मेरो ब्वाई फ्रेण्ड न आएको बेला …….”उसले कुरा अधुरो राखि किनभने बाख्री बूढी अर्थात उसको आमा कामको निरीक्षण गर्न आएको रहिछ।
आमा चै गैसकेपछि उसले वाक्य पुरा गरि,” हामी छन्ह्वा बिल्डिङको ६०१ नम्बरमा भेटघाट गरौँ है?”
“हुन्छ तर भेटघाट मात्र हुने हो कि अरु पनि गर्ने हो?”मैले सोधेँ।
“परिस्थितीको मूडमा भर पर्दछ दाइ”उसले भनि।
“उसो भए तिमीहरुले आपसमा यौन सम्पर्क गरिसकेको अनुमान लाएँ भने म गलत त हुन्न नि?”मैले उसलाई जिज्ञाशाभरि नजरले हेर्दै सोधेँ।
” के को गलत हुनु नि दाइ? हामीले दिनमा चार चोटी यौन सम्पर्क गर्दछौँ।कोरियाली केटाकेटीहरुको निम्ति यो सामान्य कुरा हो।” उसले मुख मिठ्याउँदै भनि।
” ए!” भन्दा भन्दै मेरो पाइन्ट भित्रको डण्डा जुरुक्क उठिसकेछ।उसका छड्के आँखाहरुले देखि हाले।
आँखा झिम्काउँदै उसले भनि ,” दाइ एक दिन तपाईको माल चाख्न पाए हुन्थ्यो!”
“साँच्चै खोजेकि होस् त ?” भन्दै मैले ढोकाको नम्बर अटो लक हुने बटन थिचेँ।ढोका सरर सरेर लक भयो।बाहिर डिजिटलबोर्डमा “काममा व्यस्त छु,बाधा नपुर्याउनुहोला”आशयको सूचना कोरियन भाषामा आफै गएर टक्क बस्यो।त्यसपछि ऊ मेरो छेऊमा आई,आफ्नो फ्रक भित्रको पेण्टि स्वाट्ट निकालि र भनि ,”मलाई एकचोट ल्वाम्म चिकि हाल्नुस न दाइ।”
anuemmanuel_27893600_360840384411763_8399776628661551104_n
कुर्चिमै अडेस लाएर उसलाई थला पर्ने गरि एक घण्टा चिकेँ।एक घण्टा पछि ढोका खोल्दा उसकि आमाले हामी किन खाना खान समय मै नगएको होला भनेर कौतुहलतासाथ बाहिर पर्खेर बसेकि रहिछ।
उसले मलाई सोधि,”म्यानेजर साप,आज प्रोजेक्ट वर्क निकै थियो कि? समयमै खाना खानु भएन भने बिरामी हुनुहोला भन्ने पिर छ । हेर्नु न यो फतौरी पनि यहि रहेछ !”
मैले शान्त भएर जवाफ दिएँ”,साहूनी आमा आजको प्रोजेक्ट वर्क सबै सामान्य नै थियो तर एक घण्टा अत्यन्तै तनावपूर्ण थियो।माथिबाट हिसाव मिलाउँदा तलबाट खुस्किन्थ्यो,तलबाट हिसाव मिलाउँदा माथिको गति बढि भएर खुस्किन्थ्यो।”
मेरो कुरा सुनेर जियोँग खितितिती हाँसी।भूँईमा चुहेको फुसीलाई पोचा लाएर पुछ्न थालि।बाख्री बूढीले मेरो कुममा हात राख्दै सोधी,”मेरो छोरी मन पर्छ?मलाई त तिमीसितै बिहे गर्दिन पाए हुन्थ्यो भन्ने भाछ।”
“उसको त केटा साथी छ रे नि त!”मैले भने।
“भएर के गर्नु? त्यो जाबो मेरो छोरीको पुतिमा दश मिनेत प्रहार गर्न नसक्ने डण्डाको के काम?”एकदिन मालिस गर्दे न भनेको त ,”तिमी छोरी जस्ती आकर्षक छैनौ पो भन्यो मोराले!”
“आमा पनि सबै लाज लाग्ने कुरा दाइको सामु गर्दै हुनुहुन्छ!दाइले गर्दिनु हुन्छ नि मालिस हाम्री आमालाई,हगि?” म तिर हेर्दै प्रस्ताव राखि।
“फुर्सद भएमा र साहू बा नभएको बेलामा त आमैलाई मैले मालिस गर्दा भैहाल्छ नि!”मैले यति भनेर कुराको बिट मारेँ। हामीले खाना खान नजिकैको उसैको रेष्टुँरा छिर्यौँ। रेष्टुरामा होचो टेवलको आमने सामनेमा जियोङ र म बस्यौ।उसको आमा खाना पस्किन गै।त्यहि बेला मैले सोधेँ,” मेरो हानाई कस्तो लाग्यो त?”
“एकदम स्पेशल एण्ड स्पलेन्डिड !”उसले खुशी हुँदै भनि।
हामीले खाना खायौँ अनि पुन: हामीले काम् गर्ने वाणिज्य कार्यालयमा गयौँ। त्यहाँ छिर्ना साथ उसले भनि,” मानेँ मैले तपाईको हानाईलाई ! माल पनि ठूलो अष्ट्रेलियन केरा जत्रो रहेछ।”
उताबाट ईण्डोनेशियाली केटि रेहायू नूर तीतीस उर्फ यूनी खोच्याउँदै आईरहेको देखे पछि मैले चुप लाग्ने सँकेत गरेँ। व्यापारिक नाफाघाटाको फाईल मलाई थमाउन आएको रहेछ। फाईल बुझाई सके पछि पनि मसित बोल्न खोजिरहेकोले ” म अहिले अलि व्यस्त छु दिदी,साँझ कफि हाउसमा भेटम्ला ” भनेर बाहिर पठाई हालेँ।
ऊ गैसकेपछि मैले जियोङलाई सोधेँ,” त्यो दिदी किन त्यसरी खोच्चाएकि?”
” मैले अनुमानलाई सकेँ कि हिजो राति मेरो बाबा ऊसित सुतेकोले त्यसरी ऊ खोच्याईरहेकि छे।मेरो बाबा त अत्यन्तै कामुक छन् नि!”
” त्यसो भए बूढाले बजाउनुसम्म बजाए छन् है!” भन्दै म फिस्स हाँसेँ।
“हो,अस्ती नै पनि हाम्रो बाले रातभर चिकेपछि बिहानै देखि खोच्याईरहेकि थिई।” उसले भनि।
“बूढा त गाइमा साढेँ चढे झैँ केटिको पछि लाग्दा रहेछन् त!”
“हाम्री आमालाई त गर्दैनन् बूढाले।सानिमालाई अर्को कार्खानामै राखेका छन्।अनि त्यो मिस बाङ भन्ने ड्राईभर केटि छे नि, त्यो लाई नि बेला बेला हान्छन्।”उसले भनि।
“भयो यस्ता फोहोरी कुरा धेरै नगरौँ तर बेल्का छुट्टी भए पछि ठोकाउन मन लागे मेरो कोठामा आउनु है!” मैले प्रस्ताव गरेँ।
” मेरो त पानी झर्न लाग्यो ह्योङ।दश मिनेट गरम न!” उसले सारै जिद्दि गरि।
चालीस मिनेट ल्वाम कि ल्वाम चिकिदिएपछि बल्ल उसले सन्तोषको सास फेरि र अफिसबाट बाहिर निक्लि। म पनि बाहिर हिउँ परिरहेको हेर्न ओभरकोट ओढेर निस्केँ।
“नून मोशिसयो?” भन्दै ऊ मेरो काँधमा हात राख्न आई।उसले सोधेको अर्थ नेपालीमा “हिउँ परेको मन पर्यो?” हुन्छ।एकछिन बाहिर हिउँमा खेल्नासाथ उसको आमाले हामीलाई रेष्टुँरा भित्र बोलाई ।
हाम्रो निम्ति कफि तयार गरिदिएकि रहिछ । बेन्चमा बसेर कफि पिउँदै गर्दा उसकि आमाले मलाई भनि,” मेरो छोरी र म्यानेजर साप भोली सोराकशान घुम्न जानुस। सोराकशान भनेको त्यहाँको नामी पहाड हो।स्थान मन परेमा उतै एक दुई रात होटलमा सँगै बसे पनि मेरो आपत्ति छैन। विजिनेस मै हेर्छु।”anuemmanuel_12237427_160623470956750_339724093_n
“अनि उसको ब्वाईफ्रेण्डले थाहा पाए मलाई मार्ला नि त!” मैले अलि सीमाना खिच्दै भने।
“मामाघर गएकि छे भन्दिन्छु नि!”
कहिले भोली होला भन्दैमा त्यो रात बित्ने भयले म कोठामा कफि पिउँदै सानो झोलामा कपडा मिलाउँदै थिएँ।डोर बेल बज्यो।खोली हेर्दा जियोँग आएकि रहिछ।
“किन यति राति मेरो कोठामा आकि? देख्ने ले नि के भन्लान?” भनि हपार्दा त सिधै भनि ,” म त आज यतै सुत्ने र भोली बिहान सँगै सोराकशान जाने गरि आएको छु । तपाईले एकदम राम्ररी चिक्नु भएको कुरा आमालाई भन्नासाथ मलाई “जा भो आज रात नि उसै सित सुत । त्यो भँगेरा चिकाई गर्ने ब्वाईफ्रेण्डलाई भुल ” भनेर आमाले पठाएकोले आएको व्यहोरा सुनाउना साथ मेरा त हड्डी नै हाँस्न लाग्यो।
ढोका थुन्ना साथ उसले सबै कपडाहरु उतारी।ब्रा र पेण्टि सित मेरो काखमा बसि।मैले पनि एक प्याक जिन्शेङको झोल सिनित्तै पिएँ।मेरो लिङग काठबाँस जस्तो भयो ।तुरुन्तै उसलाई ओछ्यानमा पल्टाएर खेलाई खेलाई चिकेँ। रातभर चिकाचिक गर्दा पाँचचोट अर्थात पाँच घण्टा चिकेछु उसलाई।भोलीपल्ट सोराकशानको रिसोर्टमा पनि कण्डम नलगाईकन आठचोट चिकेछु। हामी सोराकशानमा तीन दिन तीन रात बस्यौँ र कम्तीमा १५० चोट चिकेपछि उसले भनि,” भयो पुग्यो।म त थाम्न सक्दिन हजूरलाई!।” कम्ताकि मालकुमारी थिईन र त्यो केटी! त्यसै साल म नेपाल फर्केँ।त्यसको तीन महिना पछि आठ महिनाको गर्भवति अवस्थामा ऊ पेटको बच्चाहरुको बाउ खोज्दै काठमाडौ आई।अहिले ऊ मेरि स्वास्नी भए कि छे।हामीले भैँसेपाटीमा एउटा कोरियन रेष्टुँरा चलाईरहेका छौँ र हाम्रा जुम्ल्याहा छोराहरु नजिकैको स्कूलमा यू केजीमा पढ्छन्।
यो कथा पाठकले पठाएका हुन। उहाँले यी प्रश्नहरुको उत्तर यसरी दिनुभएको छ।
कसलाई चिकेको कथा पढ्न चाहनुहुन्छ? एउटा छान्नुस्: गर्लफ्रेन्ड
तपाईलाई कुन अंग मनपर्छ ? एउटा छान्नुस्: स्तन
तपाई यी मध्ये के बढी मनपराउँनुहुन्छ ? एउटा छान्नुस्: चिक्न
हप्तामा कति पटक हस्तमैथुन गर्नुहुन्छ ? : 2
केटा मन पर्छ कि केटी ? एउटा छान्नुस्: केटी
तपाइले सेक्स गर्नु भएको छ कि छैन ? छ भने केही अनुभव तल लेख्नुहोस्: लामो अनुभव छ।बिशेष गरि हिरा चापागाई नामकि स्वास्थ्यकर्मि महिलालाई अन्नपूर्ण सर्किट घुम्न जाँदा चिकेको अनुभव छ।मन मिल्यो।एउटै टेन्टमा सुतियो।कण्डम लाएर बेस्सरी चिकियो।अर्कि एउटी खैरेनी थिई स्विटजरल्याण्ड कि।ऊ हरिसिद्दिमा स्वास्थ्य स्वयमसेविका बनेर आएकि थिई। उसलाई नि तीन महिना चिकेको अनुभव छ।अर्की थिई लाहुरेको घरवाली लिम्बूनी।उमेरले जेठी भए पनि उसलाई चिक्न मजा हुन्थ्यो।पछि ऊ कता हराई।सुनेअनुसार बूढासितै ब्रूनाई भन्ने देशमा छे रे।सामान्य बेश्यालाई चिकिन्न।पत्याएर निरोगी महिलालाई चिक्नु के ठूलो अपराध भयो र? email

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment