ads

मैले केही वुझ्न सकिरहेकी थिईन यो सब के भैरा छ किनकी यो सब नौलो अनुभव थियो मेरो लागि ।उसले किस गर्दै जब मेरा सारा कपडा खोलिदियो अनि म झल्यास भए । भो नगरूम भन्दा मानेन मैले पनि बल्ल बल्ल कोई माया गर्ने मान्छे भेटेको उ मसँग रिसाअोस चाहान्थिन ।
उ एकदम तातिएर रातो रातो भाको थियो । अनि सास पनि छिटो छिटो फेर्दै मेरा सारा शरिरमा जताभावि चाट्दै किस गर्न थाल्यो । कहिले गालामा कहिले घाटीमा कहिले दुधमा किस गर्दै मेरो दूध निचोर्न थाल्यो ।
मलाई कस्तो कस्तो भइराको थियो ।यो सब नौलो थियो मेरो लागि । जथाभावी किस गर्दै हतारिएर मेरो पेन्टि खोलेर उसको लाडो मेरो पुतिको दुलोमा तेर्स्याउदै म माथी चड्यो ।
मेरो पुतिको दुलो सानो भयो होला सायद उसको गज्जवको लाडोको अगाडि जति छिराउदा पनि छिरेन । निकालेर थुक दल्दै चिप्लो पारेर फेरि घुसार्यो यसो गर्दा मेरो पुतिमा उसको लाडो अलिकति छिर्यो । मलाइ अलि अलि दुख्न पोल्न पनि थाल्यो ।
उ भने रोकिएन उसले अलि अलि छिराको लाडो पुराई छिरायो बिस्तारीबिस्तारी ठेल्दै । मेरो खुट्टा उसको काधमा राखेर मलाई डल्लो बनाउदै मलाई धमाधम चिक्न थाल्यो।
मलाई पनि अब पुति दुख्न पोल्न छोडेर भित्र चिलाए झै काउकुति लागे झै मज्जा अाउन थाल्यो । उसको स्पिड झन बढ्यो मेरो मज्जा पनि । करिव १० मिनेट जति
चिकेपछि उसले उसको माल मेरो पुति भित्रै झारी दियो त्यो दिन उसले मलाई धेरै पटक पोज पोजमा चिक्यो । त्यो भन्दा अघि मैले चिकाएको थिईन । त्यसपछि त बानी परेछ त्यसले मलाई धेरै चिक्यो ।
अहिले हाम्रो ब्रेकअप भाको छ । मेरो पुति धेरै चिलाउन थालेको छ ।अर्को  पनि वनाएको छैन ।कसरी मेरो पुतिको चिलाई मरूञ्जेल चिक्न पाईएला भन्दै सोचिराछु ।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment