ads

एक दिन साथी ले उसको ड्याड-मम् नहुँदा मलाई घरमा साथी दिनु भनेर बोलाई। म पनि घरमा भनेर साथीको घर गएं। साथी र उसको दाजु रहेछ घर मा। दाई चाहिँ गोल खेल्नु जानु भाको रैछ। मलाई त्यो दाई एक्दम हेन्ड्सम लाग्छ। साथी दोकान गकी थि भरै पढ्दा निन्द्रा लाग्छ भनेर चिप्स्हरु लिनलाई, म खाना बनाएर बसिराथेँ, दाई आउनु भो।
गर्मिले होला भेस्ट खोल्नु भाको थियो, म त त्यो देखेर हेरे को हेरेई भएछु, बडी एक्दम सेक्सी थियो। कती खेर आएको फुच्ची भन्नु भो, मलाई त्यो दाई ले सधै फुच्ची भनेर बोलाउनु हुन्छ। मैले आघि नै भने, अनि दाई नुहाउन लाई बाहिर कल म जानुभो। म झ्याल बाट हेरी रहेँ दाई नुहाएको, मलाई गएर दाईको शरीर रगड्न मन थियो तर के गर्ने मिलेन त्यसो गर्न, तेइ भएर हेरेरै चित्त बुझाएँ। दाई नुहाई सकेर भित्र आउनु भो अनि के हेरेको फुच्ची ! त्यसरी अरु नुहाको हेर्नु हुँदैन भन्नु भो। म त लाजले भुतुक्कै भएँ, अब के भन्ने भनेर। अनि म पनि के कम्, अरु
नुहाको कस्ले हेरेको छ र ? तपाईं नुहाको पो हेरेको त ! दाईले टावेल मात्र बेर्नु भाको थियो अनि बडी भरि पानी को थोपा हरु, हेर्दै सेक्सी एन्ड हट देखिनु भाको थियो। त्यस्तो हेर्न मन भए रूममा आउ भन्नु भएर दाई रूम म जानु भो, मलाई के भो लाज नै हरायो र म पनि दाई को रूम मा गएँ। दाई छक्क पर्नु भो, जिस्केको पो त फुच्ची, तँ साच्ची आको भन्नु भो। म के भनुम भनुम भो अनि ढाटुवा ! भनेछु। त्यसपछि दाइले लु हेर फुच्ची भन्नु भो-अबुई! कत्रो रैछ दाइको त, रातो-रातो, लामो र मोटो। म त देखेर सीक भएछु।
त्यतिकैमा साथी पनि आई अनि दाईले अझै हेर्ने भा राती सुत्ने बेलामा आइज भन्नु भो। म बाहिरा निस्केँ। अनि साथीले खाना खाएर पढ्नु पर्छ भनेर छिट्टै खाना खाएम। मलाई दाई को आगाडी कस्तो लाज लाई रा थ्यो। हामी खान्- पिन् सकेर पढ्न बसेम्, मेरो ध्यान दाई कै शरीर को अङ्ग अङ्गमा गैराको थियो, पढ्नु नै मन लागेन ।साथी कति खेर सुत्छ र मलाई दाई को मा जाउँ जाउँ भाको थियो। रात को त्यस्तै १० बज्यो अनि साथीले अब सुतुम भनि। मलाई क्या खुशी लाग्यो अनि साथी सुती र म दाईको रूम मा गएँ। दाई चुरोट तान्दै बसिराख्नु भाको रैछ। म आए पछि रिसाउँदै कति ढिलो आको भन्नु भो। आईज बस् भन्नु भो, मलाई अफ्ट्यारो लाग्यो। किन लजाउँछस् भनेर तानेर हग गर्नु भो। त्यो नाङ्गो बडी मा हग गर्दा तातो फिल भो मलाई। अनि बिस्तारे किस गर्न थाल्नु भो। मेरो पनि लुगा खोलेर आफु जस्तै नाङ्गै बनाई दिनु भो। अनि मेरो कपाल समातेर मेरो मुख उसको लाडोमा दल्नु भो । मैले के गर्नु भाको यस्तो भन्दा – चुसाउन लागेको, मजाले चुस पो भन्नु भो।
मैले चुस्दिन भन्दा झन दरो समातेर उसको लाडो मेरो मुखमा कोचार्नु भो। भरै त मलाईनी मजा आयो, मैले नै दाइको लाडो समातेर चुस्न थालेँ। दाईले मेरो दुधको टुप्पो चिमोट्दै दुध माड्-मुड गर्न थल्नु भो। म कामुक हुन थालेँ, झन जोड्-जोड्ले माड्-मुड गर्न थल्नु भो। म बेहोसी झैँ भै सकेको थेँ। झन् दाइले मेरो पुती सुम्सुमाई दिँदा त म सल्याक्कै भाको थेँ। दाई ले मलाई हग गर्दै बेड मा पल्टाउनु भो अनि म माथी चढेर मेरो खुट्टा फ्याँ पारेर दाई ले उसको लामो-रातो-मोटो लाडो मेरो सानो पुती मा जबरजस्ती छिराउनु भो। मैले आइया! भनेर काराएछु दाइले मेरो मुख उसको एउटा हातले छोपेर चिक्न थाल्नु भो। एक्दम वाइल्ड वे बाट। ब्लड नि निस्कियो। त्यसपछि मलाई घोप्टो पारेर पछाडी बाट चिक्न थाल्नु भो, मेरो चाक पड्काउदै। चाक रातै हुने गरी पड्काउनु भएछ तर पनि मज्जा आउदो रैछ।
त्यस्तै ३० मिनेट पछि लाडो निकालेर कपाल समातेर मेरो मुखमा लाडो छिराउनु भो। म त फेरी चुसाउनु आट्नु भएछ भनेको थिएँ। एकछिन् सम्म लिंग मेरो मुख मा राख्नु भो। मलाई सास फेर्न नि अफ्ठेरो भैरा थियो, एकछिन् मा त तातो भो मुख। दाईले मेरो नाक नि बन्द गरिदिनु भो। नाक बन्द भएपछि त त्यो तातो पानी सब निलेछु। अनि मात्र मुख बाट
लिंग  झिक्नु भो, अनि हाँस्दै कस्तो रैछ टेस्ट भन्नु भो। मलाई त डर लाग्यो अब के हुन्छ होला भनेर। अनि दाई ले हग गर्दै केहि हुँदैन फुच्ची भन्नु भो। हामी एक्-अर्काको चुस्दै खेलाउँदै निदाए छौँ। बिहानको ३ बजे मात्र बीउँझिएँ अनि मेरो लुगा बोकेर के निस्किनु लागेको फेरी दाईले समातेर राती झैं गर्न थाल्नु भो अनि फेरी मुखमा झारेर दाई सुत्नु भो अनि म चाहिँ लुगा लगाएर साथी को रूममा आएर सुतेँ।
लाईफ को पहिलो सेक्स साथी को दाई सँग मज्जा आयो। बिहान उठेर, चिया खाजा खाएर साथीले नै उसको दाईलाई भनेर मलाई घर सम्म पुराई दिनु भो। बाटोमा मिठो मिठो गफ गर्दै, छिल्लींदै, एक अर्कालाई चिमोट्दै मेरो घर अगाडि पुगेम। हामी दुबैले फोन नम्बर साटासाट गरेम अनि एउटा मिठो किस का साथ् एस्·एल्·सी पछि भेट्ने भन्दै छुटिएम। एस्·एल्·सी पछिको कहानी चाहिँ अर्को चोटी यो कथा मन पराउनु भयो भने है त ! कमेन्ट गर्न नभुल्नु होला।
यो पनि :

ठोक्दै नठोक्ने पोइ के काम भनेर अर्कै श्रीमान खोज्न लागे

साथीहरु आज नया रियल कथा लिएर आएकी छु म ।यो मेरो तीन साथिहरु को हो ।निलम कुमार र सुक को ।
बेल्की सुन्तली को भट्टिमा बसेर दारु पिउदै तीन जना गफिदै गएछन ।कुराहरु अस्लिल हुँदै गएछन हेर्नुस
कुमार बोल्यो
‘ओए साथिहो तिमरुले दुलही ल्याएकै दिन चिक्छौ कि दोस्रो दिन तेस्रो दिन या कसरी बजाउछौ ह’ ?
अनि दारुको तालमा सुक चिच्यायो ।ह्या चिक्नै भनेर बिहे गरेर ल्याएछी त मिल्यो भने बाटैमा नत्र घर ल्याएर भित्र हुलेछी दन्काउन थाल्नी हो नि यार ।
कस्ता मुजिहरु हो तिमेरु थोडी पुजा गर्न ल्याउने हो र
सबैको हासो गुन्जिवो
कुमार बोल्यो ल सुक तैले ल्याएकै दिन चिक्ने भैस होइन ।
हो हो कसम ल म ल्याएकै दिन दन्काउछु . सुक ले कसम खाएछी अब सुक चिच्याउ थाल्यो
भन्नत कुमार तैले के गर्छस?
त कि जिन्दगी नचिकेर बस्छस ह ?हा हा मलाई त लाज लाग्छ यार कसम यार कुमार लजाएर बोल्यो फेरि सबै हासे हाहाहा
सुक चिच्यायो फेरि तलाइ लाज लागे बिहे गरेर मेरो मा ल्याइज न त म दन्काउला? हा हा सुक ले यस्तो बोलेछी कुमार रन्कियो कस्तो मुजि यार त अर्काको बुढी चिक्छु भन्छस ।भनेपछी मैले चाइ बिहे गरेर दुरन फर्केछी मात्र चिक्छु होला त्यसबेला सम्म लाज पनि हराउला ल मेरो यहि कसम भो ।कुमार ले आफ्नो कुरा सक्कायो ।अब पालो निलम को ।
ओए मुजि बोका के झोक्राएर बसेको तलाइ चुरोट भए पुग्छ है यहाँ यत्रो कुरा भैसको त चुप्प लाएर बस्छस”” सुक रन्केर निलम लाई सराप्यो ।निलम केही समझदार पनि भएर होला घिनौना बात गर्न त्यति रुचाउदैन तर साथिले कर गरेछी बोल्नै परो ।ओए मुजि तैले कि बिहै गर्दैनस ह कि तेरो लाडै छैन ह किन बोल्दैन्स बार बार यहि भनेछी निलम बोल्यो सुन्छौ मेरो कुरा ।
ल भन ।दुबैले भने ।
म बिहा गरेर ल्याएछी जब सम्म दुलहिले आफुले ओढेको पछेउरा बिछ्याउदिन तब सम्म दुलही चिक्दिन ।सबै मरि मरि हासे निलम ले यति के भनेको थ्यो ।कसम भो ।कसमै भएछी त मान्नुपर्यो नि ।सबैजना रक्सी सकेर घर हिडे ।
भने बमोजिम नै सुक ले ल्याएकै दिन देखि चिक्न थाल्यो कुमार ले पनि दुरन फर्केछी चिक्न थाल्यो तर निलम लाई फर्साद पर्यो दुलहिले पछेउरा नै ओछ्याइन ल्याएको तीन महिना हुदा सम्म पनि ।
दुलही पनि आजित भै र माइत गएर आमा लाई सुनाइ निलम ले त तीन महिना भैसक्यो मलाई चिक्दै चिक्दैन अर्को खोजिदेओ ।निलम को दुलही ले यति भनेपछि निलम को सासुआमा ले अर्को खाइलाग्दो खोजिदियी र निलम र त दुबै भएर माइत आओ भनेर खबर पठाइ ।
माइत जाने दिन टुङ्गो लाग्यो निलम को दुलही दङ्ग र खुसी भै किनकी आमाले खाइलाग्दो केटो खोजिदिएकी छ रे चिक्न पाइने भो भनेर यता निलम भने पिर मा भो साथिसग को कसम ले जिन्दगी उजाडिन्छ कि भनेर ।
निलम को दुलाहा दुलही भएर माइत गए ।
जादाजादै बाटोमा जङ्गल थियो ठूलो ठूलो झ्याप्पै निलम लाई बाघ झम्टन आयो दुलही चिच्याइ निलम भने डटेर लड्यो र बाघ लाई मार्न सफल भो ।खुसी हुँदै भन्यो सुन माइत गएर नसुनाउनु ल इज्जत जान्छ ।
दुलही ले हुन्छ भनी माइत पुगे ।साझ भैसकेको थ्यो ।चिक्दै नचिक्ने ज्वाइलाइ के को सम्मान ?? वास्था गरेनन त्यति अरुबेला सालिहरु हुरुक्क हुन्थे अहिले तिन्लेनी निलम भेना पनि भन्न आएनन निलम खिन्न भो दुलही भने अर्को खोजिदिएको सग बात गर्न थाली ।
सुत्ने बेला बो निलम लाई बाहिर पिडि पट्टी गुन्द्री र एउटा काम्लो दिए निलम कि दुलही चाइ नया दुलाह सग ढिकरी पट्टि रुम मा सुत्न गै ।नया सग गफिन थाली कस्तो नामर्द छ के मेरो पहिला को बूढो बिहे भाको तीन महिना भो ऐले सम्म चिकेको छैन भन्दै गुनासो गरि नया ले पनि दूध खेलाउदै किस गर्न थाल्यो ।
यतिकैमा ढिकरिमा धान खान भनेर मुसो आयो ।
नया ले मुसो देख्न साथ चप्पल ले हानेर मार्यो र चिच्याउन थाल्यो मैले मुसो मारे ससुरा को धान बचाए भन्दै सब्लाइ चिच्याएर उठायो ।
यो हर्कत ले निलम को दुलही ले दिउँसो कुरा सम्झी निलम ले बाघ मार्दा त नभन इज्जत जान्छ भन्त्यो यो मुर्दार नामर्द मुसो मार्दा नि चिच्याउछ
।ह्या निलम नै जाती भनेर उ निलम भएको ठाउँ मा पुगि ।बिचर निलम गुन्द्री मा सुतेको रहेछ उस्लाइ दया लागेछ अनि आफुले ओढेको पछेउरी ओछ्याइछ र निलम सग नै सुतिछ ।
जब पछेउरी ओछ्याइ दुलही ले उस्को कसम पूरा भयो त्यसपछी उस्ले बिस्तारै दुलही को स्तन मा हात लग्यो किस गर्यो ।उस्ले अब कत्तिपनी ढिला गरेन आफ्नो बडेमान को तारे लाडो निकालेर दुलहिलाइ दनादन दिन थाल्यो एक रातमै चार पाच ठ्याक लगायो निलम ले भोलिपल्ट यो कुरा आमा लाई सुनाइ आमा पनि खुसी भै त्यही खुसिमा खसी काटेर सबैले खाए ।अनि दुइटै खुसी हुँदै घर आए ।यसरी एउटा कहानी यहाँ सकियो ।कृपया कमेन्ट गर्नुहोला है ।।।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment