ads

सनिबार भयर होला school थियन ! मैले भने कता
लागेकी नि , गाई चराउन खोला तिर उस्ले भनी !
अरु पनि थिय उ शीत ! मलाइ सरै चिक्ने मन लगेको
थियो ! मैले भने मलाइ लग्दैनौ त ! उस्ले पछि आउनु
भनि म नि खाना खयबरि छिठो छिठो खोला
तिर लगे !
उ पनि मलाइ नै पर्खेर बसि रा कि थि !
उस्ले भनि कति ढिलो आको नि! किन र हतार भो
र! उ लजाउदै भनी हैन म तपाईं आउने भनेर हो नत्र गाई
तल लगेर जने भनेको थिय ! यता चरन छैन ! य ल हिन
हिन ! उस्ले मलाइ अलि घना जङल भयको ठाउँ तिर
लगि ! मेरो मनमा लग्यो कि !
उस्ले नि खोजेकी
रहिछ! अनि उस्ले गाई लाई झडि तिर खेदि अनि
मेरो नजिक आयर बसि ! मैले सोधे अस्ति को खेल
खेल्न मन लग्यो ! नि ! उस्ले मुख लुकाइ भनी अस्ति
दुख्यो ! राम्रो सङ गर्नु पर्छ नि फेरि ! हैन त्यो
तिम्रो पहिलो चोटि भयर हो ! अलि नजिक सर्दै
आज राम्रो सङ गर्छु ल ! अनि बिस्तारै समते ! उस्ले
मुख छोपेकि थि! मैले खोल्नै सकेन ! त्यतिकै म मैले
उस्का दूध मड्न थाले बहिर बाटै ! अनि बिस्तरै सुताय
र म उ माथी चढे ! अनि उस्को कुर्ता लाई माथी
सरेर दूध लाई मुक्त परे र खुब मड्न थाले उस्को मुख मा
ओठ मा kiss गर्न चाहन्थे तर मुख मा दुपटा ले छोपेर
मुखै खोलेन !
मैले फेरि तल पट्टि मसर मुसुर परि रहे !
अनि सुरुवाल इलास्टिक वाला रहेछ ! खोलेर फाले
अनो कट्टु नि फाले अनि अफ्नो नि पाइन्ट अलि तल
सरेर पुति मा खुब बहिरै चिफ्लाइ रहे ! करिब 5 मिनेट
जति रगडी रहे उस्ले पनि यति झरी सकेकी थियी !
तर बोल्न सकि रहेकी थिइन! सयद त्यो दिन अध्यरो
थ्यो त्यही भयर उज्यलो लाज मानी थि ! उस्ले सहन
गर्न सकिन अनि बोली कि छिटो गर्नु न !
please
अति भो ! मैले भने मुख बाट दुपट्टा हटाउन त ! उस्ले नैइ
भनी अनि मैले नि भने मुख खोल अनि ! नत्र मनि पुति
को बहिरै रगडि राख्छु ! अब बल्ल रातो रातो
अनुहार परेर मुख खोली ! आँखा भरी खोलिन अनि म
नि ओठ म किस गर्दै लाडो लाई उस्को पुति मा
छिराय ! चिफ्लो ले पनि ले हो ला कस्तो पिचृच्च
गरेर लडो उस्को पुति मा छिरो ! उस्ले नि तल बाट
उचाली र सास लियि !
अनि मैले उस्को यौटा
खुट्टा समातेर मथी गरे अनि यता उता ढल्कायर
चिके ! उस्ले नि सथ दिइ रहि ! अनि फेरि अर्को दइ
वटै खुट्टा उचालेर चिक्न थाले ! अनि उ यक्कसी तल
बाट उफार्न थल्ली !फेरि मैले उस्का दुई वटा चाक
समतेर चिक्न थाले ! मलाइ थाहा भायन ! उस्लाइ
पुगिसके को रहेछ! उस्ले भनी अब छोड्नु न!
मैले बुझे
अनि छिटो छिटो गरे र उस्को पुति बहिर लाडो
झिके र उस्को पुतिको बहिरी भाग मा नै झारे ! .

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment