ads
मैले योगको कथा र मेरो कामप्रति उनको सराहना बुझिन, यस राउन्डमा, मैले सँगै 3-4-! गिलास श्याम्पेन पाइन! मैले अब घरको बारेमा बिखेरिएको योगको बारेमा सोच्न थालें, उनको एक्लोपनको बारेमा, उनकी श्रीमती (जसको उपस्थिति उहाँसँग ठ्याक्कै भेटिएको थियो)। मैले सोचे कि यो योग मेरो कडा आवश्यकता हो। कसरी राम्रो मान्छे एक महिलाको प्रेम बिना बाँच्न सक्छ? आफ्नी श्रीमतीविना एक्लै बस्नु, अनुकम्पा र प्रेमको कुरा सुखद थियो। मैले योगको स्टिरियोटाइपको कारण महसुस गरे चाँडै उहाँ मेरो नजिक आउनुभएपछि, मेरो प्रेम र अनुकम्पा फेरि उसको जीवनमा फर्कियो।

अचानक मेरो सासको गति बढ्यो। मेरो निपल्स फडल्न थाल्छ, मेरो बिल्लीबाट पानी बग्न थाल्यो। मेरो जोनमा एक उत्तेजक उन्मादले कराए। उही पुरानो खुजली मेरो फिलाको बीचमा जन्म हुन थाल्यो। मेरो बिल्ली मा एक अनौंठो भौंका हुनेछ। मेरो बिल्ली मा, योग को जुवा को लागी एक लालसा थियो। दुई चश्मा शैम्पेनले मेरो भावनाहरूलाई अझ रमाईलो बनाउन कुनै कसर छोड्दैन। म योगको नजीक गएँ र उनीहरूलाई आफ्नो काखमा समेटें र तिनीहरूलाई भने, "योग प्रिय, मैले केहि समय अघि भनेको थिएँ कि मेरो कामको बारेमा तपाईंको प्रशंसा मेरोलागि सब भन्दा राम्रो उपहार हुनेछ, जुन म उपहार दिन्छु। तर म गलत थियो। यदि तपाईं मेरो कामको साथ धेरै खुसी हुनुहुन्छ भने, त्यहाँ त्यहाँ अर्को भन्दा ठूलो उपहार छ जुन यो भन्दा योग्य छ जुन यो योग्य छ र म तपाईंलाई चाहन्छु। म तपाईंलाई आज रातको योगा चाहान्छु, तपाईं मबाट गहिरो र घनिष्ट घनिष्ठ प्रेम गर्नुहुन्छ। योग, तपाईलाई मेरो राती समर्पण गर्नुहोस् र मेरो सेवा स्वीकार्नुहोस्। म तपाईंलाई आफूलाई समर्पण गर्न चाहन्छु। आज राती तपाई मलाई एक्लै घनिष्ट माया गर्नुहुन्छ? के तिमी मलाई आज राती चोदाउने छौ? यदि तपाईं मलाई कुनै उपहार दिन चाहानुहुन्छ भने, यो मेरो लागि सबै भन्दा राम्रो उपहार हुनेछ। "

मेरो कुरा सुन्दा र मलाई हेरेर योग चकित भए। उनीहरूले मेरा वचनहरूमा विश्वास गरेनन्। उनीहरूले विश्वास गरेनन् कि म उही महिला हुँ जसमा योगीले मलाई चुदाउन चाहन्थे, तब आगो दबिए र उनले उनीहरूलाई घृणा गर्न थालिन्, ती महिला उनिको अगाडि जाँदै थिए र उसलाई चुम्बनका लागि आमन्त्रित गर्छिन्। मैले योगको अनुहारमा अनौंठो अभिव्यक्तिहरू देख्न सुरु गरें। मैले योगको हात आफ्नो स्तनमा राखे र भनें, "योगा मजाक भइरहेको छैन, म तपाईंलाई साँच्चिकै तिम्रो बाक्लो बत्तीहरूले समात्न चाहन्छु। म यसो भनिरहेको छैन कि तिमी मैले कार्यक्रम स्वीकार गरेको छु र मलाई पूर्ण समर्थन दिने वाचा गरेको छु, तर यसको लागि म तपाईंलाई चुम्बन गर्न चाहन्छु। म तपाईंलाई सधैं चुम्बन गर्न चाहान्थें, जब हामी लिफ्टमा अडिए तब म म तिमीलाई समान चोद दिन चाहान्छु, तर ऊ फेला पार्न सकिन। पछि, म तिम्रो गलतफहमीको कारण तपाईं नजिक आउन सकेन, र म तपाईंलाई मेरो मुटुको बारेमा भन्न सक्दिन। जब तपाईंले मलाई क्याफेमा मलाई चुदाई गर्न भन्नुभएको थियो, तब तपाईंलाई थाहा थिएन म तपाईंलाई कत्ति चोट पुर्‍याउँछु। तर उही गलतफहमीका कारण मैले तिमीलाई एउटा दुर्गन्ध दिएँ। अब म आफ्नो गल्ती सुधार्न चाहन्छु। "योगीले मलाई माया र केही घिचुवा आँखाले हेरे। म शर्माको आँखालाई देखें र मैले पहिलो पटक देखेको जस्तै प्रेमले मलाई देख्यो। म उनीसँग कुनै गुनासो गरिरहेको थिइनँ, म त्यो रात उनको स्वास्नी बन्न चाहान्छु, म उसलाई त्यो रात पत्नीको खुशी दिन चाहान्छु, मेरो खुट्टालाई घुँडा र पछाडि योग बनाउँदै उहाँ अगाडि जानुभयो र मलाई सजिलै माथि उठाउनुभयो, औंलाहरूले मेरो स्तनहरू छोयो। योगले मलाई माया र केहि लोभी आँखाले हेर्यो। उसको आँखा देखेर म छक्क परें। उनीहरूले मलाई पहिलो पटक देखेको समान प्रकारको प्रेमले देखे। तिनीहरूले मलाई मेरी पत्नीको रूपमा हेरिरहेका थिए। मलाई यससँग कुनै गुनासो भएन। म त्यो रात उनको श्रीमती बन्न चाहन्थें। म तिनीहरूलाई त्यो रात पत्नीको खुशी दिन चाहान्छु मेरा हातहरू घुँडा र पछाडि राखेर, योग अगाडि बढ्यो र मलाई सजिलै माथि उठायो। उसको औंलाहरूले मेरो स्तन छोयो।

उसले मलाई उठायो र मेरो शयनकक्षमा ल्यायो र मलाई ओछ्यानमा राम्ररी प्रकाश्यो। जतिसक्दो योगले मलाई मेरो पाखुरामा उठायो, मैले मेरो ओठ योगको ओठमा राखे। मेरो टाउको दुबै हातमा समात्दै, मैले उनको मुख मेरो मुखमा बाँधे। मेरो आवेगपूर्ण योग योगको थोरैमा आयो, अचानक मलाई के भयो? तर त्यसपछि उसले आफ्नो ओठ उसको ओठमा पनि दियो र हामी दुबै कडा चुम्बनमा संलग्न भयौं। योग एकदम उत्साहित थियो, र मेरो घुँडा संग, हामी कडा कडा आफ्नो ओठ दिए, र यति लामो समय को लागी हामी एक अर्का संग एक दस्तक संग अडिग, कि मलाई सास फेर्न पनि गाह्रो थियो। योगले मेरो जिब्रो मेरो मुखमा राख्दै थियो। म उनको जिब्रो चूसेर उनको जिब्रो चूसदै थिए। उसको मुख मेरो मुखमा लार थियो र म ठूलो हेरचाहको लागि खोज्दै थिए। मलाई लागिरहेको थियो मानौं योग मेरो जिब्रो र उसको लारमा चुस्दै थिए जस्तै उनीहरु आफ्ना बत्तीहरु बाट टाढा छ। जब मेरो सास रोकिन्छ, हामी अलग भएका थियौं। मैले ताजा हावामा सास फेर्न प्रयास गरिरहेको थिएँ, त्यसपछि भने, "श्रीमती जी, तपाईको उपहार तयार छ।"

योगले काट्न शुरू गर्‍यो र मेरो गालामा, मेरो घाँटीमा र मेरो छातीमा, र शैम्पेनमा खस्नुभयो। उसले मेरो छाला र मेरो ब्लाउज र ब्रा बीच एक हात छोयो र मेरो औंलाहरू बिरुद्द मेरो बूब्स थिच्यो। मेरो हातमा, मेरो फुलेको निप्पल आयो र उनी कराए र तिनीहरूलाई दबाउन थाले। मेरो निप्पलले थकित महसुस गर्छिन्, उनी छक्क परिन् र भनिन्, "बुबा! निप्पल हेर्नुहोस्! कति फुलेका छन्? तिमी फेरि तातो भइरहेका छौ!" मैले तिनीहरूलाई देखेर हाँसे र भनें, "योगा, तपाई आफैंलाई उपहार दिनको निम्ति मलाई हर समय हराउन चाहनुहुन्न।" योगले भन्यो, "मेरी आमाले मलाई एकदम राम्रो सल्लाह दिनुभयो कि छोराले राम्रो काम गर्न ढिला गर्नु हुँदैन।" योग मेरो ब्लाउज को शीर्ष मा बटनहरु प्रकट गर्न सुरु भयो। र अन्त्यमा, एक एक गरी माथिल्लो बटन खोल्नुहोस्। मैले मेरो ब्लाउज पूर्ण खोले र बाहिर फ्याँकिदिए। योगले तुरुन्त पछिल्लो पाखुरा पछाडि राख्यो र मेरो ब्राको पट्टी खोल्यो। मैले योगालाई आफुसँग ताने र मेरो हात उनको पाजममा समातेर उनको भूमि मेरो हातमा समातें। बुबा! योगको चिराग मैले सपनामा देखेको भन्दा कम थिएन। योगको अनुभूति र कामुकता का अनुभूति यसको बत्तीहरूको लम्बाई र उचाई द्वारा स्पष्ट रूपमा चिन्न सकिन्छ।

मेरो कम्पनीमा सम्मिलित भएपछि, मलाई यो तथ्य थाहा थियो कि योग एकल महिला थिएन। यसको मतलब यो छ कि लगभग छ महिनादेखि योग कुनै महिला थिएनन्, किनकि यो छोढा थिएन। यो योगको उत्साहबाट स्पष्ट देखिन्थ्यो। उसको पूर्व स्राव पूर्ण रूपमा योग लन्जमा फैलिएको थियो। मैले मेरा हातहरू लिने बित्तिकै योगको शरीर विघटन भयो। मेरो हथेली योगको पूर्व स्रावको चाटले भरिएको थियो। म अजितको बत्तीहरू वरिपरिको फ्लिकर सम्झन्छु। त्यो गरिब मानिस करीव six महिनासम्म एउटी महिला थिइन। योगको भूमि मेरो पतिको भूमि भन्दा धेरै लामो र बाक्लो थियो। मेरो श्रीमान्को जग्गा त्यति सानो थिएन, तर योग बत्तीको तुलनामा त्यहाँ केहि थिएन। लिफ्टमा, मैले पनी योगको सिंह जस्तो महसुस गरेको थिएँ र यसको आकार पनि राम्रोसित मनपराएको थियो। तर त्यो रात मैले पज्जल बार योगको ना l्गो लन्जलाई छोयो। यो सानो बाक्लो लन्ड पूरै मेरो सानो हातमा लिन सम्भव थिएन, तर अझै पनि मैले आफ्नो काखमाको माथिल्लो सतहको छालालाई मेरो औंलाहरूको मुट्ठीमा समातें र मुट्ठीमा समातें र बिस्तारै मायालुपूर्वक आफ्नो देशको स्टम्पको लम्बाइमा अगाडि बढाउँदै। पछाडि सुरु भयो मैले योगालाई ठूलो मायाले हेरिरहेको थिएँ। धेरै महिना वा धेरै भन्दा धेरै बर्ष, सपना सायद साकार हुन लागेको थियो। ती आँखाहरूले यस अनुभवको आनन्द लिइरहेका थिए। उनले आफ्नी श्रीमती कनिकाको हातको यस्तो स्पर्शको अनुभव गर्थे। उनले सायद सोच्न पनि सकेनन कि कनिकासँग ठीक मिलान पाएको एउटी महिलाले पनि आफ्ना महिलालाई यसप्रकार सान्त्वना दिन सक्छिन र स्वाद लिन तयार हुन्छ होला। पुरुषहरु को उधार मुड यी सबै महिलाहरू जान्दछन् कि ठाउँ हुन्छ। जब यस्तो हल्ला, धेरै रित्तो पुरूष र महिलाले आफ्नो सम्पत्ति केवल महिलाको गर्भमा छोड्दछन्। मेरो Theण द्वारा योगको सम्पूर्ण शरीर नष्ट भयो। तिनीहरूको चन्द्रमा ठूलो हुँदै गयो उनीहरूको उत्तेजनाको अनुभवले मलाई मेरो स्तनलाई बढी थिचेकोले राम्रो महसुस भयो।

उसले झुकाव राख्यो र मेरा दुई चिन्कीहरूलाई चुस्न थाले। मैले उनीहरूलाई निप्पल ठुलो भाई जस्तो महसुस गरें, किनकि मलाई लाग्यो कि उनीहरू फर्केर म्वाइँ खानेछन्। यति लामो समय लिए पछि, उसले आफ्नो टाउको उठायो र मलाई हेरी र भन्यो, "प्रिया, मलाई थाहा छ कि यिनीहरूलाई चुस्न एकदम रमाइलो छ। तिम्रो स्तनहरू स्वादिष्ट छन्।" मैले तिनीहरूलाई हेरे र भने, "यस्तो लाग्छ तपाईले अझै आफ्नो बाल्यकाल बिर्सनु भएको छैन।" "यदि त्यस्तो ठूलो जात र निप्पल आमाले उनीहरूको दूध खुवाइरहेका छन् भने कसले बच्चा बन्न चाहँदैन र?" मेरो बूब्स चूसने क्रममा योगले मुस्कान दियो। योगले मेरो स्तनलाई यति चर्को दियो कि मेरो चिच्याई बाहिर आयो। उसले मेरो निप्पलमा एउटा औंलाले भन्यो, "प्रिया डार्लिंग, तिम्रो स्तनहरू जस्तो तिम्रो स्तनहरू अहिले सम्म मैले देखेको छैन।" भगवानले तपाईको स्तनहरुलाई सुन्दरताको नमूना बनाउनु भयो। " मैले तिम्रो भूमिमा कुनै पनि बत्तीहरू देखेको छैन न त मैले यो मेरो हातमा समातेको छ। ”मैले उत्तरमा योगमा जवाफ दिएँ। अचानक म अलमल्लमा परें र शर्माले के भने मैले भने। त्यहाँ कतिवटा पोष्टहरू छन् भनेर सोध्यो भने म के जवाफ दिने? तर योगले जवाफ दियो, "यो देश अबदेखि तिम्रो हो भनेर थाहा पाउनुहोस्।" योग यो छेउमा उभिए र उनले आफ्नो पायजाम तल झारिदिए र कुनामा फ्याँकिए। ती लामो, बाक्लो, फलामका डन्डीहरू, मेरा आँखाको सामने उभिएर, मेरो आँखाको सामने सीधा उभिएर, मेरो टिप्स उठाउँदै थिए जस्तो कि यो गुरुत्वाकर्षण ट्र्याक्सन लागू हुँदैन जस्तै घुमाइरहेको छ। त्यसपछि लान्डाले मलाई मेरो हत्केलामा समात्नुभयो र अलि बढी मायाको साथ उनको स्पर्श गर्न थाले मैले योग देखें र योग देखें र मेरो कपालमा औंलाहरू राखें र उनीहरूसँग खेल्न थालें। मैले जवाफमा योगलाई भने। एकाएक म यो सोच्दा अलमल्लमा परें र शर्माले भने मैले भने। यदि योगले सोध्यो कि कतिवटा लण्डहरू समातिएका छन्, तब म के उत्तर दिनेछु? तर योगीले जवाफ दिए, "यो देश आजको हो भनेर जान।" योग यो भन्दै उभिए र उनले आफ्नो पाजाम तल झारिदिए र कुनामा फ्याँकिए। उसको अग्लो, फ्याट, फलामको रड, मेरो आँखाको सामने उभिएर, मेरो आँखाको सामने सीधा उभिएर, आफ्नो टुप्पो उठाउँदा माथिको जस्तो झुण्डिरहेको थियो, जुन गुरुत्वाकर्षणको कानूनमा लागू हुँदैन। मैले मेरो हथेलीमा योग चंद्र समातें र यसलाई अलि बढी प्रेमको साथ माया गर्न थालें। मैले योग र योग मुस्कुराए र मेरो कपालमा मेरो औंलाहरू राखे र उनीहरूसँग खेल्न थाले। मैले जवाफमा योगलाई भने। एकाएक म यो सोच्दा अलमल्लमा परें र शर्माले भने मैले भने। यदि योगले सोध्यो कि कतिवटा लण्डहरू समातिएका छन्, तब म के उत्तर दिनेछु? तर योगीले जवाफ दिए, "यो देश आजको हो भनेर जान।" योग यो भन्दै उभिए र उनले आफ्नो पाजाम तल झारिदिए र कुनामा फ्याँकिए। उसको अग्लो, फ्याट, फलामको रड, मेरो आँखाको सामने उभिएर, मेरो आँखाको सामने सीधा उभिएर, आफ्नो टुप्पो उठाउँदा माथिको जस्तो झुण्डिरहेको थियो, जुन गुरुत्वाकर्षणको कानूनमा लागू हुँदैन। मैले मेरो हथेलीमा योग चंद्र समातें र यसलाई अलि बढी प्रेमको साथ माया गर्न थालें। मैले योग र योग मुस्कुराए र मेरो कपालमा मेरो औंलाहरू राखे र उनीहरूसँग खेल्न थाले। शीर्षको जस्तो टिप्स लिदै, उहाँ यस्तै स्विing गर्दै हुनुहुन्थ्यो कि गुरुत्वाकर्षण-कर्षणको नियम यसको लागि लागू हुँदैन। मैले मेरो हथेलीमा योग चंद्र समातें र यसलाई अलि बढी प्रेमको साथ माया गर्न थालें। मैले योग र योग मुस्कुराए र मेरो कपालमा मेरो औंलाहरू राखे र उनीहरूसँग खेल्न थाले।

मैले तिनीहरूलाई भनें, "जब तपाईंले मलाई सपनाबाट ब्यूँताउनुहुन्छ, जान्नुहोस्, तब म किन 'बिस्तारै सुस्त' हुन्छु? योग मलाई देख्यो र शंकास्पद। म हाँसे र भने, "मैले सपना देखिरहेको थिएँ कि तपाईले मलाई ठूलो स्वरले र डरलाग्दो चोटले छेड्नुभयो र तपाईको बोसो र लामो बत्तीहरू मेरो साना बिल्लीमा कहर मच्दै थिए। म तिमीलाई यो नाजुक बिल्ली दिनेछु। यो घोडा जस्तो घोडा दिने जस्तो थिएन, र यसले बिस्तारै लुगाको लागि सोधिरहेको थियो। "योगीले फेरि त्यस्तै मीठो मुस्कान दिए र भने," राम्रो म्याडम! त्यसोभए तिमीले मलाई यहाँ समातेर मेरो घरमा चोदाउने योजना गरेका छौ। कहाँबाट आयो? " मैले योगको कम्मर समातें र भनें, "योगा, तिमी धेरै प्रश्नहरू सोध्दछौ। के तपाईकी आमाले कम बोलेकी र बढी काम गरिन्, उनलाई सिख दिनुभएन?" म योगा कुर्ता उनको छातीको माथिबाट हटाउन चाहान्थे। त्यसैले योगले तुरुन्तै आफ्नो हतियारहरूलाई तल झारिदिए। म योगको निप्पल चाट्न चाहन्छु र यसको छातीमा फैलिएको बाक्लो कपाललाई चुम्बन गर्न चाहन्छु। योगले मलाई आफ्नो नजिक ल्यायो र भन्यो, "म कसरी मेरी आमाको शिक्षाहरू लागू भएको हेर्न चाहन्छु?" कुर्ता हटाउँदा, योग अब पूरै ना naked्गो थियो। उसको पातलो, राम्रो आकारको कम्मर र तल्लो ढलानहरू, जुन उनीहरूको खुट्टाको बत्तीहरू भित्र पर्थ्यो, यति मनमोहक र सेक्सी देखिन्थ्यो कि म आफूलाई रोक्न सक्दिन, र मेरो सफा टीलामा, राखियो र चुम्बन गरियो। त्यसपछि मैले मेरो टाउको माथि उठाएँ र मैले चुम्बन गर्न र योगको छातीमा उसको दुई निप्पल काटन थाले। मेरो हात सीधा मेरो फिलाको फिलामा पार भयो र मैले तिनीहरूको बत्तीहरूको माथिल्लो भाग जाँच गर्न शुरू गरें। तिनीहरूको स्थूल शरीर, तिनीहरूका कडा रानहरू,

मैले भनेँ, "हो, आमाले तपाईंलाई आमाबाट सुम्पिदिनुभयो, तपाईं यो कसरी गर्दै हुनुहुन्छ?" त्यो रात सोच्दै मेरो मात्र हो भनेर सोच्दै म रोमान्स महसुस गर्दैछु। म त्यो रात उनीहरूसँग बस्न चाहान्छु र म त्यो रात केवल मेरो लागि रहोस् भनेर चाहन्थें। म उनीहरूको सम्पूर्ण शरीरलाई र स्पर्शबाट अनुभव गर्न चाहान्छु। म त्यो रातको लागि उसको खेलौना बन्न चाहन्थें। मैले तिनीहरूलाई हेरे र उनले मलाई पनि हेरे। विशेष गरी उसको आँखा मेरो ट्राउजरमा थियो। ऊ केहि झुकाउँछ र तल मेरी ट्राउजरको रबर पुलिंग बेल्ट तल स्लिप सुरु गर्दछ। योगका हातहरू मेरो ट्राउजरमा गए र अर्को क्षण उसले तल झर्दै गयो।मैले झुकें र मेरो ट्राउजर मेरो हात र खुट्टाबाट हटाएँ। अब प्यान्टीमा उभिएर मलाई केही अप्ठ्यारो महसुस भयो। योगले मलाई माथिबाट तल हेरे र भने, " तपाईलाई थाहा छ, तपाईले केहि देख्नु भएको छैन देखेर म हुँ यो दृश्य कुनै सुन्दर सपना भन्दा कम छैन। "मैले देखें कि योगको आँखा मेरो तिघ्राको बीचमा त्रिकोणीयको बीचमा, मेरो सफा, चिल्लो बिरालोमा घुम्दै थियो। योग मेरो पोशाकमा भौंतारिन थाले। उसले बुझे कि मैले दाह्री खौरिसकेपछि नै मैले आफ्नो चुतमा राम्ररी कपाल काटिसकें। त्यसपछि उसले भन्यो, "हेर, मेरी रानीले पनि उनको बिल्ली सफा गरिदिइन्। यसको मतलव तपाईले मलाई बलात्कार गर्ने कार्यक्रम ल्याउनु भएको छ। "म योगमा हाँसेँ र भनें," मलाई थाहा थियो तपाईं मेरो चंगुलको साथ कहिँ पनि जान सक्नुहुन्न। " मैले देखें कि योगको आँखा मेरो साँघको बीचमा मेरो साँठो, चिल्लो बिरालोको बीचमा मेरो फिलाको बीचमा चलिरहेको थियो। योग मेरो बिल्ली टीले मा आफ्नो हात चलाउन थाले। उसले महसुस गरे कि मैले कपाल खौरिसकेकै छु। तब उनले भने, "हेर, मेरी रानीले पनि उनको कुकुर सफा गरिसकेकी छ, यसको मतलब यो हो कि तपाईंले मलाई बलात्कारको कार्यक्रम ल्याउनु भएको छ।" मैले योग सुनेर हाँसे र भने, "मलाई थाहा थियो तपाईं मेरो चंगुलको साथ कहिँ पनि जान सक्नुहुन्न।" मैले देखें कि योगको आँखा मेरो साँघको बीचमा मेरो साँठो, चिल्लो बिरालोको बीचमा मेरो फिलाको बीचमा चलिरहेको थियो। योग मेरो बिल्ली टीले मा आफ्नो हात चलाउन थाले। उसले महसुस गरे कि मैले कपाल खौरिसकेकै छु। तब उनले भने, "हेर, मेरी रानीले पनि उनको कुकुर सफा गरिसकेकी छ, यसको मतलब यो हो कि तपाईंले मलाई बलात्कारको कार्यक्रम ल्याउनु भएको छ।" मैले योग सुनेर हाँसे र भने, "मलाई थाहा थियो तपाईं मेरो चंगुलको साथ कहिँ पनि जान सक्नुहुन्न।"

योग मेरो बिल्ली मा दुई औंला हुनु पर्छ, त्यसपछि म उत्साह द्वारा स्तब्ध भयो। मेरो बिल्ली को, झरना बाहिर जाँदै थियो। योगका औंलाहरू पूर्ण रूपमा भिजेका छन्। मलाई देखेर, योगाले आफ्नो औंलाहरू उसको मुखमा राख्यो र मेरो जुसु चाट्यो। त्यसोभए योग मेरो खुट्टाको बीचमा झुक्यो र तिनीहरूलाई फैलाउन चाहँदैन। मलाई लाजले पानी आयो। मैले मेरो फिलालाई फेरि स्थिर गरें, तब योगले मलाई देखे र मुस्कुराए र भने, "अब जान, अब लाज र लज्जा, सबै छोड्नुहोस्। अब जब पसिना छ भने लाज के हो? अब म तिमीलाई पिट्छु र मेरो जीवन शर्मा हो यसले काम गर्दैन। तिनीहरूले मेरो खुट्टा फैलाए। यस पटक मैले विरोध गरेको छैन। उनी मेरो प्रेम प्वाल जाँच गर्नमा संलग्न भएकी थिइन। मैले तिनीहरूको उद्देश्य बुझे ऊ हेर्न चाहन्छु कि म उसलाई ठूलो घोडा जस्तै लिन्छु कि गर्दिन। योगले मलाई मेरो काखमा लिनुभयो र मेरो gaonon पछाडि महसुस गर्न थाल्नुभयो। संक्षेपमा उसलाई दु: ख दिए पछि, उनले भने, "वाह, तपाईको ठुलो चट्टान के हो, कती चिल्लो, कति कोमल र अझै कति कुराहरु मँ उनीहरुलाई चुम्बन गर्न चाहन्छु।" मैले तुरून्त सोधें, "प्रिय भाइ, भलाइ सोध्नुहोस् र सोध्नुहोस्! म तिम्रो हुँ, मेरो सम्पूर्ण शरीर तपाईको हो र तपाईको सबै मेरो हो। योगले मलाई घुमायो। मैले मेरो ओछ्यानमा पल्टें र मेरो ओछ्यानको कौसी बनाएँ र सुत्न सकें। टेडले मेरो पेटमा घुँडा टेके र उसले मेरो ग्याल चुम्बन गर्न थाले। कति निविदा र अझै कति पछाडि म तिनीहरूलाई चुम्बन गर्न चाहन्छु। मैले तुरून्त जवाफ दिएँ, "लो भाई, भलाइ सोध्नुहोस् र सोध्नुहोस्! म तिम्रो हुँ, मेरो सम्पूर्ण शरीर तपाईको हो, र मेरा सबै थोक तपाईकै हो, योगले मलाई फर्कायो, म मेरो अनुहार घुमायो र मेरो पल couमा घुम्न जान्छु र गर्छु। म सुत्न गएँ र टेड मेरो ज्याकेटमा झुके र मेरो ग्याल चुम्बन गर्न थाले। कति निविदा र अझै कति पछाडि म तिनीहरूलाई चुम्बन गर्न चाहन्छु। मैले तुरून्त जवाफ दिएँ, "लो भाई, भलाइ सोध्नुहोस् र सोध्नुहोस्! म तिम्रो हुँ, मेरो सम्पूर्ण शरीर तपाईको हो, र मेरा सबै थोक तपाईकै हो, योगले मलाई फर्कायो, म मेरो अनुहार घुमायो र मेरो पल couमा घुम्न जान्छु र गर्छु। म सुत्न गएँ र टेड मेरो ज्याकेटमा झुके र मेरो ग्याल चुम्बन गर्न थाले।

उनीहरूले मेरो गाँउ लगभग दुई वा तीन मिनेटको लागि मेरो गाँठमा अडिदिए र मेरो कुकुरलाई चुम्बन गरे। समुद्र किनारको बीचमा, उसले पनि मेरो कम्मरमा आफ्नो मुखको लार फैलायो। उसले मेरो पलंगमा राख्यो र बिस्तारै ऊ फेरि मेरो बिल्लीमा आफ्ना दुई औंलाहरू राख्यो। जब उसले मेरो कोर्डको बीचको क्र्याकमा औंलाहरू राख्यो, त्यसैले म निराश भएँ। म डराउँछु कि मैले मेरो जुवामा योग थप्ने योजना गरिरहेको छैन। मेरो आश्चर्यले योगलाई अनौंठो उत्साह प्रदान गर्यो। हुनसक्छ यसका लागि उसले मेरो जाकेटको क्र्याकमा एक औंला राख्यो। मैले बिस्तारै बुझें कि योग मलाई चिढाउन चाहान्छ। तिनीहरूलाई जप गर्न पनि मन परेन। जब पनि मेरो मेरो नग्न शरीर देखे र तब मैले उनीहरूको आँखामा भावना महसुस गरें। जसरी चोकोरले चन्द्रमालाई हेरे, मैले मेरो नग्न शरीरलाई योग हेरिरहेको थिएँ। केटीले मलाई भन्यो। उनले भने कि योगले चकोरलाई चन्द्रमा जस्तो देखिन्छ, वा यदि ऊ थाल्दैन भने ऊ यसको लागि पर्खिरहन्छ वा मलाई यो जस्तो हेरिरहन्छ। म जान्न चाहान्छु जब समय आयो कि मैले मेरो पेशागत बिल्लीमा मेरो बोसोको खानेकुरा खान शुरू गरें तर त्यहाँ त्यस्तो योग छ कि मेरो ना bare्गो शरीर देखेर उसको हृदय खुवाएको थिएन।

मेरो बaw्गारासँग राम्रो खेले पछि, उसले मलाई रिफ्लेक्स गर्यो र मेरो बaw्गारामा र पल the पल theमा मलाई चाट्यो। अब उसले मेरो कपालको मेरो कपालको त्रिकोणीय दृश्यमा मेरो कपाल बाट्यो। पहिले उनीहरूले मेरो आँखामा चुम्बन गरे। लामो समय सम्म उसले मेरो आँखा र घाँटी चुम्बन गर्यो। त्यसो भए तिनीहरूले मेरो पाकेको फल, दुई स्तन गमहरूको आदर गरे। केहि समय को लागी रहनुहोस्। म उनीहरूको आँखाको गोप्य कुरा जस्तै जान्न चाहान्छु। म सोधे बिना भएको छैन। मैले योगलाई सोधें, "योगले मेरो प्रश्नको सत्यताको जवाफ दिनेछ?" योगले मलाई आश्चर्यको साथ हेरे र हो भने, त्यसैले मैले सोधें, "तपाईं मलाई किन यसरी हेर्दै हुनुहुन्छ?" योगीले कुनै हिचकिचाहट जवाफ दिए, "तपाईंले मलाई सत्य बोल्न भन्नुभएको छ, त्यसैले म तपाईंलाई भन्छु कि तपाईं मेरो बीबी कनिका जस्तै झूट बोल्दै हुनुहुन्छ, मलाई माफ गर्नुहोस्, तर उनको सम्झना मेरो दिमागबाट आउँदैन।" मैले भने, " किन तपाईंले यस्तो मिठो महिलाको याद राख्नु हुन्छ? उहाँलाई बिर्सनु आवश्यक छैन म तिम्रो छोरी हुँ मलाई तिम्रो छोरीको रूपमा मात्र माया गर्छु। मलाई तपाईंको छोरीको रूपमा सोच्दै, जब सम्म तपाईं मलाई पूर्ण रूपमा भर्नुहुन्न म भूल छैन Kanika म आफ्नो Kanika रूपमा आउँछन्। "योग मलाई धेरै खुसी सुन्न। उहाँले बाङ्गो र मेरो दुई Nipplo ँ चुम्बन। 'अलिकति आफ्नो Ho ँ टी पुन र फेरि मेरो Stno ँ लेट। योग गर्न प्रेमको चुम्बन पकड मैले मेरो बूब्स मा चूस्न शुरू गरें र कसरी स्तनपान गर्ने। उनले मेरो स्तनहरुलाई यति उत्साहले चुस्यो कि उनीहरू मेरो मुखमा गए जसरी उसले मेरो स्तन निल्यो। मेल मेरो स्तन हड्डी! गर्नुभएको चुम्बन मेरो Stno ँ बलियो पनि रातो। मेरो बारे सुनेर योग एकदम खुसी भए झुकाएर, तिनीहरूले मेरो दुई निप्पल्स चुम्बन गरे। मेरो लंडलाई अलि बढी थिचेर, उसले लामो समयसम्म मेरो स्तनलाई चुम्बन गर्यो। योग फेरि मेरो बूब्स चूसा गर्न थाले। र कसरी चुस्ने? तिनीहरूले मेरो छाती यति उत्साहपूर्वक चुसे कि उनीहरू मेरो मुखमा जस्तै उनीहरूको मुखमा गए। जस्तो उसले मेरो स्तन निल्यो! मेरो स्तनलाई चुम्बन गर्न सक्ने उनीहरूको शक्तिले गर्दा, मेरो स्तनहरू पनि रातो भए। मेरो बारे सुनेर योग एकदम खुसी भए झुकाएर, तिनीहरूले मेरो दुई निप्पल्स चुम्बन गरे। मेरो लंडलाई अलि बढी थिचेर, उसले लामो समयसम्म मेरो स्तनलाई चुम्बन गर्यो। योग फेरि मेरो बूब्स चूसा गर्न थाले। र कसरी चुस्ने? तिनीहरूले मेरो छाती यति उत्साहपूर्वक चुसे कि उनीहरू मेरो मुखमा जस्तै उनीहरूको मुखमा गए। जस्तो उसले मेरो स्तन निल्यो! मेरो स्तनलाई चुम्बन गर्न सक्ने उनीहरूको शक्तिले गर्दा, मेरो स्तनहरू पनि रातो भए।

उसको आँखा मेरो कम्मरबाट हटेको थिएन। उसले मेरो जिब्रोलाई मेरो खोजमा (नाभी) चाट्यो। मैले योगलाई सोधें, "कनिकाले तिमीलाई कसरी चुम्बन गर्यो?" योगले जवाफ दियो, "कनिका बाहिरबाट धेरै लजालु थिइन्, तर शयनकक्षमा उनी लुगाहरू बाहिर निकालेकी थिइनन् एक आगो बल, उनीले मेरो मोटो लन्डलाई मन पराए, उनी धेरै चोटि भन्छिन् कि उनले मलाई दुखाइदिनु परेको थियो, उनी त्यो भन्दा धेरै मजा लिन्छिन्, उनी मेरो देशलाई धेरै माया गर्छिन् र चिच्याएपछि उनी थाकेकी थिइन, उनी मेरो भेडालाई आफैं समात्छिन् र सुत्न जान्थिन्, र उनले मेरो सोच परिवर्तन गर्ने बित्तिकै, निद्रामा मुठभेड त पूर्ण उहाँले लेट मेरो कुखुरा को पकड लिएको थियो र त्यसपछि snoring मृत्यु। " योगले अगाडि भने, "उनी फोरप्लेमा जानु भन्दा पहिले उनी फोरप्लेमा एकदम उत्साहित थिए। उनी आफ्नो चुतमा चुम्बन गर्न मन पराउँथे। तिमीलाई पनि मन पर्छ?" मैले भने, "ठिक छ, कुन आइमाई आफ्नो मनपर्ने मान्छेबाट उसको बिल्ली उठाउन मन पराउँदिन? "योगले मलाई मसँग लगे र मलाई ओछ्यानको किनारमा ल्याए। उनी आफै भुईमा बसे र मलाई उनको खुट्टामा झुण्ड्याउन भने, त्यसपछि उनले मेरा खुट्टाहरू फैलाए र मेरो बिल्ली मुखको बीचमा बसिरहेको थियो, मेरो बिल्ली उनको मुखको अगाडि थियो, उसले मलाई सुत्न भन्यो र मेरो जिब्रोबाट उनको ओठ चाट्न थाल्नुभयो र उनले मेरो बिल्ली चाट्न प्रयोग गरिन्। जहाँ आकर्षित गर्न, दु: ख गर्छन् र त्यसपछि छोड्नुहोस्। तिनीहरूले थप महिला उत्तेजित हुन्छन् थाहा अय्यूब repents भन्दा गरे। मैले सुनें र यो ओछ्यानको किनारामा ल्याउँदा योगले मलाई लगे। ऊ आफैं भूँईमा बस्यो र मलाई उसको खुट्टामा झुल्न भन्यो। तब तिनीहरूले मेरा खुट्टाहरू फैलाए र आफ्नै ठाउँमा गए। मेरो बिल्ली तिनीहरूको मुखको सामने थियो। उनीहरूले मलाई सुत्न भने र मेरो जिब्रोले मेरो ओठको ओठ चाट्न र मथ्न शुरू गरे। आफ्नो जिब्रोको साथ, उसले मेरो बिल्लीको एक गाँठो तान्यो, चाट्यो र फर्कियो। उनीहरुलाई थाहा थियो कि महिलाहरु उनीहरु लाई चारै तिर घुमाएर उत्साहित थिए। मैले सुनें र यो ओछ्यानको किनारामा ल्याउँदा योगले मलाई लगे। ऊ आफैं भूँईमा बस्यो र मलाई उसको खुट्टामा झुल्न भन्यो। तब तिनीहरूले मेरा खुट्टाहरू फैलाए र आफ्नै ठाउँमा गए। मेरो बिल्ली तिनीहरूको मुखको सामने थियो। उनीहरूले मलाई सुत्न भने र मेरो जिब्रोले मेरो ओठको ओठ चाट्न र मथ्न शुरू गरे। आफ्नो जिब्रोको साथ, उसले मेरो बिल्लीको एक गाँठो तान्यो, चाट्यो र फर्कियो। उनीहरुलाई थाहा थियो कि महिलाहरु उनीहरु लाई चारै तिर घुमाएर उत्साहित थिए।

मैले मेरो योगको बिल्लीमा जिब्रो परिवर्तन गरेर मेरो रिस हराउँदै थियो। धेरै महिना को लागी एक मानिस मेरो बिल्ली चाटिएको थियो। मेरो श्रीमान्को फोरप्लेमा रस थिएन। ऊ अफिसबाट थकित हुने गर्थ्यो र म उसलाई चुस्ने बित्तिकै सुत्न जान्थें। योगले मेरो मुखलाई मेरो फिलाबाट बाहिर निकाल्यो र मेरो औंलामा दुई औंलाहरू राख्यो। त्यो भन्दा पहिले उसले मेरो बिल्लीमा औंलाहरू राखेको थियो तर त्यस समयमा उसले मेरो महिलाको रस चाट्नुपरेको थियो। अब उनी मलाई औंलाले समात्न चाहन्थिन् मलाई मेरो जिब्रो एकदम मनपर्‍यो किनभने मेरो जिब्रोले मेरो बिल्ली फाड्यो। मेरो बिरालोमा औंला राखेर औंलाबाट चुस्केर म पागल हुनेछु भनेर कसरी योगलाई थाहा भयो? हुनसक्छ हरेक महिलामा यस कमजोरी हुन्छ। जतिसक्दो योगले मलाई औंलाले चुदाई गर्न थाल्छ, म बाँकी नै रहेको थिए। मेरो राम्रा स्थानहरू योगा नै राम्ररी जान्दछन्। उनीहरूले आफ्नो औंलाले फोहोर भरिदिए त्यहि ठाउँमा जहाँ म छोएर अस्वस्थ भइरहेको थिएँ।

जसरी योगले आफ्नो औंला भित्र राख्यो, म ओछ्यान पार गरें ओह ... मेरो गलीचा लिएर यसलाई ओछ्यानमा रबिंग गरेर। योगले मेरो औंलाहरूसँग ताली बजाउने गतिलाई बढायो, मेरो हड्डीमा मलल्ने गति पनि बढ्न थाल्यो। सँगै, बिल्ली मा फहराफिर बढ्न थाले। मेरो बिल्ली को रस को रहस्य बन्द थिएन। म उन्मालो पागल थियो। म ज्वालाको साथ एक थियो। म मेरो रुवाई रोक्न सकिन मैले योगको टाउको समातें र भनें, "योग आ आ .... हह ... प्रतीक्षा नगर्नुहोस्, म मर्न जाँदैछु। ... र मलाई थाहा थिएन कि यो यती छिटो थियो कि म यति धेरै बहाइएको थियो वा यो कि त होईन। चाँडै म कराउँदै थिए, योगले मलाई औंलाले चुदाई गर्न बन्द गर्यो र मलाई समातेर समात्यो र मेरो गाँठाहरूसँगै, मेरो मुटुमा प्वालहरू लिएर मलाई चुम्बन गर्न थाले। चुम्बन चुम्बन गरी र भने, मेरो प्यारी दुलही म तिमीलाई धेरै माया गर्छु किन तपाईंले मलाई छोड्नुभयो? "

मैले पनि योगलाई यस्तै जोशका साथ चुम्बन गर्दै भने, "डार्लिंग म फर्केर आएँ, हैन? तपाई अहिले फर्केर खुसी हुनुहुन्छ?" योगले भने, "म तपाईलाई भेट्न धेरै खुशी छु।" योगले मलाई सास फेर्न हटायो तर म रोक्न चाहन्न म पूरै रात योगा सफा गर्न चाहान्छु किनकि अर्को दिन घमाइलो थियो। मैले अफिसमा जानु पर्ने थिएन। घरमा कोही पनि थिएन। मैले योगलाई भनेँ, "अब धेरै भयो। म यो घोडालाई मेरो सानो बिल्लीमा उधारो दिन चाहन्छु। आज मेरो सानो बिल्लीलाई तिम्रो बाक्लो लंडले बनाऊ, मलाई थाहा छ कि म कष्ट भोग्नेछु। तर यो कुरा थाहा पाउनुहोस् कि तपाईको छोरी पीडा सहन रोक्न तयार छ। " मैले ममा चढ्नको लागि योग तानें। म ओछ्यानमा पल्टिएँ र मलाई योग प्रस्ताव गरे। उसको बाक्लो लन्डले मेरो पेट भुँकिरहेको थियो। मैले मेरो मुखमा उनको मुख समातेर योगका ओठसँग उनको ओठहरू मिसाए योगको दाह्रीले मलाई मेरो गालामा प्रहार गरीरहेको थियो तर म राम्रो देखिएँ। मैले मेरो जिब्रो योगको समुहमा परिवर्तन गर्न थाले। योगका हातहरू धेरै रसिलो देखिन्थे। उसको मुखको लार मेरो मुखमा जाँदै थियो। म मेरो मुटुमा योगको लम्पले मेरो वीर्य राख्न तयार भइसकेको थियो, त्यसोभए उनको मुखको लारबाट समस्या के हो?

मैले योगको मुखबाट लार चाटें यो देखेर, योग मुस्कुराउँछ। मैले योगलाई भने, "तपाईंको पीडित तपाईंको भूमिको लागि पर्खिरहेका छन्। अब के पर्खदै हुनुहुन्छ?" योगले भने, "तपाईं मेरो शिकार हुनुहुन्न, तपाईं मेरो लागि वरदान हुनुहुन्छ। तपाईंले मलाई आज तीतो मान्छेले राम्रो मान्छे बनाउनु भएको छ। म तपाईंलाई कसरी धन्यवाद दिन्छु?" मैले भने, "जनाब, अब तिमी मबाट असल शब्दहरू प्रयोग गर्दैनौ। मेरो सपनामा तिमीले मलाई फोहोर फोहोर बोल्छौ, मैले रान्डलाई बोलाएको थिए, वेश्याले भने, मेरो बिल्ली भोसरा भनिन्थ्यो। मैले पनि थप्पड हाले। उहाँ तपाईंसँग डराउनुभएको थियो तर अब म तपाईंसँग डराएको छैन। मलाई थाहा छ तपाईं मलाई धेरै माया गर्नुहुन्छ यदि कुनै व्यक्तिले धेरै माया गर्छ भने, उसको दुरुपयोग पनि राम्रो हुन्छ। त्यसोभए तपाईं मलाई एक महिलाजस्तै मन पराउनुहुन्छ जस्तो तपाईंले कहिल्यै संजना चोरी गर्नुभयो वा झुण्ड भन्दा बढि आक्रामकतापूर्वक। मलाई भन जस्तो तपाईले सपना जस्तो गर्नुभयो। आज म तिम्रो स्वास्नी बन्न चाहन्छु मलाई स्लैng्ग कम गर्न दिनुहोस्, मलाई केहि पनि भन्न दिनुहोस्, म यसलाई प्रेम गर्दछु। "योगले मेरो घुँडा मेरो गालामा राख्यो र मेरो दाँतले मलाई काट्यो, मेरो चिच्यायो।" त्यसपछि उसले भन्यो, "तपाईं मेरी प्यारी दुलही वा प्रिय हुनुहुन्छ। म तपाईलाई कहिले पनि हात लिन सक्दिन तर मेरी छोरी एकदम मुडमा हुँदा पनि उनी मलाई फोहोर फोहोर बोली बोलाउँछिन्। जब मैले उसलाई बताएँ कि रान्डले यस्तै कुरा भनेको छ, उसले मलाई हप्काउनेछ र भन्दछ, " म एउटा छ्नल वा रान्ड हुँ, तर म तिम्रो हुँ। "तब उनले मलाई दुर्व्यवहार गर्छिन् र भनिन्," यदि तपाईलाई यो भेडा मनपर्दैन भने यदि तिमीले मेरो बिल्लीमा राख्दैनौ भने के गर्ने? यसलाई छिटो गर्नुहोस् र तपाईंको भोक मेटाउनुहोस्। "

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment