ads
मेरो गाउँको एक जना बहिनी काठमाण्डु मानै बस्थी । उनको नाम प्रिया हो र उनि २१ बर्षकी थिई । कहिलेकाँहि फोनमा कुरा हुन्थ्यो त कहिलेकाँहि भेट पनि हुन्थ्यो । १-२ पटक मलाई भेट्न मेरो घरमा पनि आएकी थिई । प्राय साधारण गफगाफ मात्रै हुन्थ्यो । प्रिया लैनचौरमा भाई र बहिनी सँग बस्थी ।

उसको बीबीएस को परीक्षा सकेको थियो । एकदिन म अफिसमा भएको बेला प्रियाको फोन आयो ।
मैले 'के छ ! कसो छ ?' भनि हालखबर सोँधे । सबै राम्रै रहेको जानकारी गराईन । उनका भाई र बहिनी कामको सिलसिलामा गाउँ गएको बताई ।

'एक्लै बस्नु डर लाग्दैन ?, मैले सोधे। उनले 'लाग्दैन' भन्ने छोटो जवाफ दिई ।
उनले 'मेरो मोवाईलको व्यालेन्स सकियो , यता १०० को रिचार्ज कार्ड नै पाईन, सक्नुहुन्छ भने ल्याईदिनु होस न !' भनि । मैले पनि 'अफिसको काम सकेर लिएर आउँला' भनि जवाफ दिए ।

करिव ३ बजे तिर सबै काम सकेर म मोटरसाईकल लिएर निस्के । वाटोमा १०० को रिचार्ज कार्ड र २ प्याकेट चिप्स किनेर म प्रियाको डेरा तिर लागे । गेटमा मोटरसाईकल रोकेर उनलाई मिस कल गरे , उ ढोका खोल्न आइपुगि ।
भर्खर नुहाएर बसेकी रहिछ , कपाल चिसै र खुल्लै थियो । म सरासर उसको पछिपछि कोठा तिर लागे र चिप्सको झोला र रिचार्ज कार्ड उसलाई दिए ।

'बस्दै गर्नुहोस है, म चिया पकाएर ल्याउँछु' भन्दै उ किचन तिर लागि । एक छिन कोठामै बसे र पिसाब फेर्न भनि ट्वाईलेट तिर छिरे । पिसाब फेर्दै चारैतिर हेरे, उनले भर्खर खोलेर सुकाएको हरियो पेन्टी देखे । खोई मलाई के भयो भयो, उनको पेन्टी हातमा लिएर सुँघ्न थाले । कस्तो बासना आयो आयो मेरो लाडो त ठनक्क भएर आयो ।

मलाई खपि नसक्नु भयो र मैले त्यँही छोलिदिए ( हस्ते हाने )। त्यसपछि बाहिर निस्के र किचन तिर छिरे । उनी चिया गिलासमा राख्दै थिई । म उनको छेउमा बसेर हेरि रहेको थिए ।

के हेर्नु भएको ?' भन्दै मलाइ उनको कण्डोले धक्का दिई । मैले पनि 'केहि होईन, चिया कसरी बनाउँछौ भनेर हेरेको नि' भन्दै उनीलाई मेरो कण्डोले धक्का दिए ।

'जाऊँ कोठामै बसेर चिया खाउँ' भनि र म पछि पछि कोठा तिर लागे । कोठामा बसेर टी. भी. हेर्दै चिया खान थाल्यौ । म बढी SPORTS CHANNEL हेर्ने भएकोले रिमोट हातमा लिएर च्यानल बदल्न थाले । बदल्दै गर्दा FASHION TV आयो र एकछिन हेरे ।

केटीहरु दुधको पोका प्रष्टै देखिने पातलो लुगा लगाएर फेशन शो गर्दै थिए । 'छ्या , कस्तो च्यानल हेरेको , अर्को लाउनु' भनेर उनले रिमोट खोस्न खोजी । मैले हतार हतार रिमोट अर्को हातमा लिएर भने 'के को छ्या नि , कहिले काँहि हेर्नु पर्छ ।' उनी मनिनन् र जबरजस्ती रिमोट खोस्न थाली ।

यतिकैमा म खाटमा थिए उनी मेरो माथी परी । मैले बिस्तारै उनको कम्मरमा काउकुति लगाईदिए । धेरै काउकुति लाग्ने रहेछ । मैले 'खोई काउकुति त मजाले लाग्ने रहेछ , फेरि लगाउँ' भनि उनको घाँटी तिर छोए । प्रिया हाँस्न थाली । मौका यहि हो भनेर उनलाई काउकुति लाउन थाले । लाउँदा लाउँदै उसका पुष्टाइए स्तन छोए। केहि नभनी हाँसि मात्र रहि ।

'के खोज्छस् कानो , आँखो' जस्तै भयो। उसलाई काउकुति लाउने बहानामा उनको स्तन छुन थाले । उसलाइ पनि मजा आउन थालेछ, चुपचाप बसि रहि । मेरो लाडो ठन्किन थालि सकेको थियो । कति खेर चिकौँ चिकौँ हुन थाल्यो तर डर पनि लागि रहेको थियो । यतिकैमा मैले उनलाई अङ्गालोमा हाले र निधारमा चुम्बन गरे । मेरा दुई हातहरू प्रियाका दुधका पोका माड्नमा व्यस्त थियो ।

बिस्तारै निधारमा चुम्बन गर्न छाडेर उनको ओँठमा चुम्बन गरे । ओँठहरु चुस्न थाले । प्रिया पनि शिथिल हुन थाली । उनलाई काखमा राखेर टि-शर्ट बाहिर बाटै दुधको पोका माड्न थाले । केहि छिन पछि उनको टि-शर्ट खोली दिए । ब्राको हुक खोलेर दुध माड्न थाले । भर्खरको केटीको दुध कति राम्रो हुँदो रहेछ । सानो-सानो मुण्टा , ठिक्क हातमा अटाउने पोका । साह्रै आनन्द महसुस भईरहेको थियो ।

 त्यस पछि  प्रियालाई खाटमा सुताए र उसको नाङ्गो शरीर हेर्न थाले । उ आँख चिम्लेर चुपचाप पल्टि रहि । त्यस पछि उनको ब्रा पनि खोलिदिए अनि दुध चुस्न थालेँ । “आहहहह , आहहहहहह” कराउन थाली । प्रियाको दुईटै दुधको पोका करिब १० मिनट जति चुसि रहे ।

मलाई चिक्न मन लागिसकेको थियो । भर्खरको केटीको पुती कस्तो होला भन्ने उत्सुकता जाग्यो र मैले मेरो हात उनको पुती तिर लगे । 'नाई यो भन्दा धेरै नगर्ने ' प्रियाले भनि । 'ल ल , अरु केहि पनि नगर्ने , छुन्छु मात्रै ल' भन्दै उनको पाईन्ट भित्र हात हाले । नरम नरम भुत्लाले भरिएको उनको पुतीमा हात पुर्याए । पुती त पुरै भिजी सकेको रहेछ । मैले दुईटा औलाले प्रियाको टीसी खेलाई दिन थाले । अब उसलाई पनि खपि नसक्नु भएछ र मेरो हात निकाल्दै भनि 'भयो अब, यस्तो गर्नु हुन्न । प्लिज !!!' त्यो छोडेर फेरि दुधको पोका माड्न र चुस्न थाले।

असह्य हुन थाल्यो। फेरी पाइन्ट भित्र हात हालेँ। 'नाई यो त हुन्न' प्रियाले फेरी इन्कार गरी। उसको ओठ चुस्न थाले। उसको हात समातेर मेरो लाडोसम्म पुर्याएँ। उसको हात जबरजस्ती तानी। आफुलाई कतिबेला चिकौँ भइरहेको थियो। उसको पाइन्टको बटन खोली दिएँ। उ जरुक्क उठी। 'हुन्न भनेपछि हुन्न के' उ कराई।

उसलाई खाटमा लडाएँ। अनि जबरजस्ती पाइन्ट खोलीदिएँ। रातो पेन्टी मात्र लगाएकी थिइ्। उ छटपटाउन थाली। ठन्केको लाडो उसको पुतिमा छिराएँ। एकदम टाइट भयो। जोडले छिराएँ। 'ऐयाँ दुख्यो... हुन्न, नगर्ने!'

बल लगाएपछि उसको पुतिबाट रगत आयो। भित्र छिराईसके पछि छिटो छिटो भित्र बाहिर गर्न थाले। उसको पुतिका भित्तामा लाडो घर्षण हुन थाल्यो। टाइट भएकाले उ दुख्यो दुख्यो भन्न थाली। केही बेरमा उसको योनी बाहिर फुसी झारेपछि शान्त भएँ। सन्तुष्टी पाएपछि त उ पनि रिसाउन छोडी। लुगा लगाइ एक छिन बसेर म फर्के।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment