ads
जब म पसलमा पुगें, रुविना पसलमा बसिरहेकी थिई । म पुग्नासाथ रुविनाले प्रश्न गरि “दादा ! कहाँ जानुभा’थ्यो ?” म पसलभित्र छिरेर रुविनाको नजिक पुगें अनि उसको कानमा फुसफुसाउँदै भनें “बुबाको माल ठोक्न गा’थें !”

 “ह्या जे पायो त्यही नभन्नु न ! बरु खाजा खानुस् मैले ल्याइदिएको छु !” अनि खाजा खादै रुविनालाई हेर्दै थिएं।  आज सर्ट र स्कर्टमा आएकी थिई, उसको पहेँलो सर्ट लुज अनि निकै पारदर्शी थियो भने रातो स्कर्ट भने निकै टाइट थियो ।

मैले एउटा हातले उसको सर्टको माथिको बटन खोल्दै भनें “अलि हट भएर बस् न मेरो अगाडी त !”

 उसको शर्टको माथिको तिनवटा बटन खोलिदिएं, अब भने साइडबाट उसको बुब्स पुरै देख्न सकिन्थ्यो। मैले पसलको बाहिर हेरें कोहि पनि नदेखेपछि रुविना को शर्टभित्र हात छिराएर बुब्स खेलाउँदै भनें “बुबाको माल त क्या हट रै’छे, मैले त चाकमै दुईचोटी चिकिदिएं जाँठीलाई ! भोली घरमै चिक्ने प्लान छ तैले पनि हेर्लिस् नि त !”

खाजा खाइसकेर भाँडा एक छेउमा राख्दै म रुविनासँग टाँसिन पुगें। रुविनाको पुठ्ठालाई समाएर मसल्न थालें, रुविना लाई मैले कानमा भनें “ओई सेक्सी बहिनी, स्कर्ट माथी सार्दे न त ?” रुविना  उठी अनि स्कर्ट पुरै माथी सारेर कमरमा ल्याउँदै भनी “अहिले कोही आईहाल्यो भने ?”

 मैले उसको नाङ्गो चाकको पुठ्ठालाई समाएर हल्लाउँदै खेलाउँदै भने “जो सुकै आवोस् मेरो माल म त्यतिकै दिन्छु र ?”

“छ्या दादा ! माल नभन्नु न मलाई...” अनि रुविनाले भाँडा उठाई र स्कर्ट तल सार्दै मास्तिर लागि, जाँदा जाँदा उसले भनि “छिटो आउनुस् है त ?”

मैले मनमनै भनें “जाँठिलाई चिकाउन आत्तुरी भा’को ! जतिसुकै दुखोस् आज त यस्को चाकको सिल पनि तोड्नुपर्छ !”

साँझ सात बजेतिर मैले पसल बन्द गरें अनि माथि चढें । रुविना किचनमा खाना बनाउँदै थिई, मैले पछाडीबाट उसलाई अँगालोमा लिएर गर्धनमा किस गर्दै भनें “के छ मेरो चिकौरी बैनी, खुब चिलाउँछ छ हैन तेरो पुती...”

 “छि दादा ! बल्ल हिजै त हो मलाई तपाईंले चिकेको... कत्ति न मलाई पेशेवर वेश्या जस्तो गर्नुहुन्छ !”

उसले अहिलेसम्म शर्टमा माथिको बटन लगाएकी रैनछ, मैले बाँकि बटन पनि खोलिदिएं अनि दुवै बुब्सलाई समाएर खेल्न थालें, “तेरो बुब्स अलि ठूलो भा’को भे कति मजा हुन्थ्यो...!” “विस्तारै ठूलो भईहाल्छ नि तपाईले यसरी माडेको माड्यै गर्नुहुन्छ ?”

 मैले रुविनाको बुब्सलाई निकैबेरसम्म माडिरहें, रुबीना पुरै इमोसनमा आईसकेकी थिई र टाउको पछाडी फर्काएर मसँग टङ्ग किस गर्न चाहन्थी, उसको निकैबेरको प्रयासपछी मैले उसको ईच्छा पुरा गरिदिएं ।

सँगै रुविनाले हात पछाडी ल्याएर मेरो लाँडो पनि खेलाइरहेकी थिई । मैले रुविनालाई आफूतिर फर्काएं र जोडदार टङ्ग किस सुरु गरें, रुविनाको जिब्रोलाई आफ्नो मुखमा ल्याएर चुस्दै जम्मा भएको थुक फेरी रुविनाकै मुखमा सार्दै मैले उसको पुठ्ठापनि मुसार्न थालें ।

 पुठ्ठा मुसार्दै जब मेरो एउटा हात बहिनीको चाकको प्वालतिर खेल्न लगें । उसको मुखबाट मुख छुटाएर उसको पोकालाई च्याप्प हत्केलामा लिएर भनें “केटी आज चाकमा चिकाउन जोसिएर बसेकी छेस् होइन त ?”

मैले रुबीनालाई अँगालोमा हालेर उसको चाक सुमसुम्याउँदै बैठक कोठाको सोफामा पुर्याएर बसाएँ अनि रुबीनालाई सोधें “तँ सँग ओलिभ आयल छ कि छैन ?” रुविनाले मुन्टो हल्लाउँदै भनि “मैले त कोकोनट आयल दलिदिएँ दादा !” मैले फेरि सोधें “कहाँ छ ?” “मेरो ड्रेसिङ्ग टेबुलमा छ दादा !” म उठें र रुबीनाको कोठामा छिरें, जब रुबीनाको ड्रेसिङ्ग टेबुलमा रहेको प्यारासुटको कोकोनट तेलको भाँडो हातमा लिँदै हेर्दै रुबीनालाई बोलाएँ “रुबीना !” “हजुर दादा त्यहीँ छ त भेट्नुभएन् ?” “मैले भेटिसकें कि यता आईज न भनेर हो के ?”

रुविना हतारिदै मेरो अगाडी आईपुगी, उसको हुलिया यतिखेर पनि स्कर्ट कमरमा सोहोरिएको र बटम नलगाएको शर्ट जसबाट उसको छाती खुल्ला देखिन्थ्यो नै थियो । मैले बेडमा भएको म्याट्रेसमा दबाएर रुविनालाई देखाउँदै भनें “आज यहिं चिक्छु तलाईं ! ल चाकको प्वाल खुल्नेगरि घोप्टिएर बस् त !”

 रुबीनाले मैले भनेजस्तै गरि बेडमा दुवै खुट्टा भुईंतिर झारेर घोप्टो परेर सुत्दै दुवै हातले पुठ्ठा समाएर फट्याईदिई । मैले उसको चाकको प्वालमा कोकोनट तेल खसाएँ र चाकको प्वाललाई निकै आरामले खेलाउन थालें खेलाउँदै जाँदा मैले बुढी औंलालाई उसको चाकमा विस्तारै छिराईदिएं अनि तेल खन्याउँदै औंलालाई भित्रसम्म छिराउँदै बाहिर निकाल्दै गरें, जब मेरो बुढी औंला सजिलै उसको चाकमा छिर्ने भयो, मैले चोर औंला र माझी औंला दुवैलाई एकैपटक चाकमा छिराउने प्रयत्न गरें, तिन चार-मिनेटजतिमा मेरो चोर र माझी औंला रुबीनाको चाकमा एकैपटक ओहोरदोहोर गर्न सक्ने भयो र त्यसपछी मैले रुबीनाको चिल्लो चाकमा मुख जोडेर चाट्न थालें, म उसको पुती चाट्दै उसको चाकको प्वालमा पनि जिब्रोले खेलाउन खेलाउन थालें ।

अनि रुविनालाई बेडबाट उठाएर उसको ओंठमा लाँडोको टुप्पो छुवाउँदै भनें “चुस् न त एकछिन् !” उसले मेरो लाँडो मिलाई मिलाईकन चुस्न थाली, यस्तो लाग्थ्यो कि बहिनीले बर्षौंदेखि लाँडो चुस्दै आएकी छे । उसलाई निकैबेर लाँडो चुसाएपछी मैले फेरी उसलाई बेडमा घोप्टो पारेर सुताएँ अनि रुबीनाको दुवै पुठ्ठा फट्याउन लगाएँ ।

उसले दुवै हातले पुठ्ठा समाएर चाकको प्वाल मेरो सामुन्ने हुनेगरि फट्याईदिई र मैले एकपटक फेरी उसको चाकमा तेल खसाएँ अनि हातभरी तेल लिएर थुकले तलपतिएको आफ्नो लाँडोमा दलें अनि चाकको प्वालमा टुप्पो छुवाउँदै भनें “केटी नआत्तिकन चाकलाई अलि खुकुलो गर् है अब म विस्तारै तेरो चाकमा चिक्छु...”

रुबीनाले मौन समर्थन जनाँउदै चाक फट्याईरही । मेरो लाँडो उसको चाकमा फ्वाट्ट गरेर छिर्यो र मैले लाँडोलाई भित्र-बाहिर गर्न थालें । प्रशस्त तेल दलेकोले होला रुबीनाको चाकमा मलाई त्यति साह्रै गाह्रो भएन लाँडो छिराउनको लागि । मैले लाँडोको गति बढाउँदै गएँ र बिचमा भनें “केटी गाह्रो भयो भने भन् है...?”

 उसले हातले पुठ्ठा समाउन छोडेर बेडको अर्कोपट्टी समाएर मलाई सहयोग गरिरही । निकैबेर चाकमा चिक्दाखेर तेल सुकेर अलि बढी टाईट भएजस्तो भयो तर पनि मैले चिकाइलाई निरन्तरता दिईरहें । मैले लाँडोलाई पुरै उसको चाकमा ठेलें अनि उसको छातीमा हात लगेर बुब्स समाउँदै उठाउँदै भनें “चाक अलि पुट्ट पारेर पछाडी उठाई त !” उसले त्यसै गरि र मैले त्यसरी नै उसलाई चिक्दै ड्रेसिङ्ग टेबुलसम्म पुर्याएँर ऐनामा उसलाई देखाउँदै भनें

 “मेरो सेक्सी बहिनी आफ्नै दाईको लाँडोले हरेक प्वालमा चिकाउँदैछे... म मात्रै भाग्यमानी हो सबै जनाको बहिनी कहाँ यस्ता हुन्छन् र ?” मेरो लाँडोलाई पनि हल्का पीडा हुन थालेकोले केहिबेरमै मैले रुबीनाको चाकबाट लाँडो निकालें र भनें “आजलाई तेरो चाकको कोटा सकियो अब पुती थाप केटी...”

 उसले तत्कालै आफूलाई मतिर फर्काई अनि एउटा खुट्टा ड्रेसिङ्ग टेबुलमा चढाउँदै पुती फट्याउँदै भनि “लौ चिक्नुस् तपाईको बहिनीलाई... धित मर्नेगरि चिक्नुस् !” मैले पनि त्यही पोजिसनमा रुबीनाको पुतीमा लाँडो छिराएर चिक्न सुरु गरें, मेरो झर्ने बेला हुन लागिसकेको थियो आजैको दिनमा मात्र यो चौथो चिकाई थियो ।

मैले रुबीनालाई भुईंमा बसाएर उसको निधारमा पर्नेगरि फुसी छोडें त्यसो गर्दा केही फुसी उछिट्टिर रुबीनाको ड्रेसिङ्ग टेबुलको ऐनामा समेत पर्*यो, रुबीनाको निधार पुरै फुसीले सेतै भएको थियो, मैले लाँडोलाई फेरी रुबीनाको मुखमा छिराएँ र रहेल-पहेल फुसीसहित लाँडोलाई सफा हुनेगरि रुबीनाले चुसिदिई । “दादा ! पुग्यो आजलाई ! अब खाना खान जौं !” मैले रुबीनालाई उठाएँ र हामी त्यही अवस्थामा किचनमा लाग्यौं ।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment