ads

सास्वत मेरो मिल्ने साथि हो | सानै देखि म उसको घर मा जाने आउने हो | मैले र उसले एकैचोटी +१२ पास गर्यौ | उ अलि पैसवालाको छोरो थियो पढ्न विदेश गैहाल्यो | तेसो भन्दै मा उ धन को फुर्ति लाउने भने पटक्कै थिएन | सास्वत विदेश गएपछि उसको घरमा जाने क्रम कम भएपनि बन्द भएको थिएन | उसको बुवा आमा र सास्वत भन्दा १.५ बर्ष कान्छी बैनी मात्रै घर मा थिए |
त्यो बेला मेरो घर मा कम्पुटर नहुदा म केहि काम पर्दा कम्पुटर युज गर्न उसको मै जान्थे | म पनि छात्रवृत्तिको लागि अपलाई गर्दै थिए | अनि संग संगै बि एस सी पनि पड्दै थिए | बेला बेलामा फारम हरु भर्न उसको मै जान्थे | एक दिन त्यसै गरि म फारम भर्न सास्वत्को घरमा गए | अंकल आन्टी त अफिस जानुहुन्थ्यो | घरमा +१२ दिएर बसेकी साधना र काम गर्ने कोइ त होलान भनेर गएको थिए |
ढोका ढक ढकाए कोहि ढोका खोल्न आएन | एस्सो ढोका घचेडेको ढोका खुल्लै रैछ | म खुरु खुरु कम्पुटर रुममा काम गर्न लागे |
सास्वत्को ड्याडी कुनै आइ न जी ओ मा काम गर्नु हुन्थ्यो | नेपालमा थोरै घरमा इन्टरनेट हुदा उनीहरुको घरमा जति ओटा कम्पुटर चलाएपनि हुने इन्टरनेट फ्यासिलिटी थियो | कम्पुटर चलाउदै थिए कसैले मेरो याहू म्यासेन्जर मा म्यासेज पठायो | कता हो दाइ आजकल त घरतिर आउनु पनि हुन्न सास्वत नभए पछी आउनु हुन्न र? -साधना रैछे | मैले भने – खै आउदा तिमि भेट हुन्नौ | अघि भर्खर आको थिए ढोका खुलेन अनि फर्केर गए मैले उसकै घरमा भएर पनि जिस्केर भने | उसले थपी दाइ आज तपाइँ को एकदम सम्झना आइरछ मिलाएर आउनु ल |
मैले म मिलाएर आउंछु नि भने | हाम्रो त्यस्तो गफ हुदै थियो |संगै टासिएको साधनको कोठा बाट केहि आवाज आएजस्तो लागिरहेको थियो शुरुमा त्यति ध्यान दिइन | धेरै बेरपछी के रैछ भनेर कान ठाडो पारे | अह अह को आइरहेको थियो | मलाइ लाग्यो साधना कतै लडिछ | रुदै छे | म त्यता दौडिएर गए | साधना नुहाएर उसको कोठामा नांगै नुहाएर घाम तापेर जिउमा आफैले तेल लाउदै रैछे | उसलाई अकस्मात नांगै देखेर म नर्वस भए | मैले कैले त्यता पट्टि सोचेको पनि थिन | खासमा तेल लाउदै जाँदा आफ्नो पुतिको रौ मा तेल लगाएपछि पुती भित्र हात पुग्दा उ शायद उत्तेजित भएकी थिइ | १८ बर्षकी जवान केटि नांगै घमा पुती चलाई रहेकी अनि एउटा २० बर्षको ठिटोले त्यो देख्दा के भयो होला ?
उसको ल्यापटप खुल्लै थियो मैले देखे उ ल्यापटपमा पनि बेला बेलामा हेर्दै थिइ | मैले चियाएर हेरे ल्यापटपमा मेरो फोटो खोलिएको थियो | म छक्क परे | उ बेला बेलामा आफ्नो बुबुको निप्पल लाइ हातले ठेलेर मुख सम्म लान्थी अनि जिब्रो निकालेर निप्पल चुस्थी अनि अर्को हातको औंला ले पुती भित्र चलाउथी | शायद तेस्तो गर्दा उ असिमित उत्तेजनामा पुग्थी अनि आवाज निकिन्थ्यो | आह आह |
मैले एकछिन लुकेरै हेरे | थाहा नै नपाइकन मेरो लाड़ो ठंकिसकेछ | सिधै ढोका खोलेर जाने आँट आएन | म कम्पुटर रुम मा गए र उसलाई म्यासेज गरे के गर्दै छौ? उसले भनि त्यतिकै बसिराछु | ल्यापटपमा तपाइको फोटो हेर्दैछु | मैले किन मेरो फोटो नि भने उसले भनि त्यतिकै हेर्न मन लाग्यो | मैले थपे – तिमीले मेरो के हेर्थ्यु आफ्नै बोय फ्रेन्ड को हेर्दै होलाउ नि |
उसले आफ्नो बोय फ्रेन्ड नभएको बताई | अनि मलाई कैले आउने घरमा भनि | मैले पनि तिमि सम्झ म तिर्मो अगाडी हुन्छु भने | उसले नाई त्यसरी त ऐले नै त् नआउनु भनि | मैले किन को संग छौ र ऐले न आउनु नहुने भने उसले कोहि छैन भनि | त्यसो भए म किन आउन नहुने भने | यस्तै यस्तै कुरा भयो | उसले ऐले चै प्लिज नआउनु है भनि मैले तिमीले मलाई सम्झिरछौ भनेको हैन ल म आए जे परे पर्ला भने | र उसको रुम मा गए | उ आतिएजतो भइ | मैले आतिनु पर्दैन म अघिनै देखि यहि बाट च्याट गर्दैछु | तिमीले गरेको सबै देखिराछु भने |
मैले एस्तो भएर पो ऐले नआउनु भनेको ? अनि मेरो याद एस्तो बेलामा आउदो रैछ है ? भने | उ केहि बोलिन | मैले दौडेर उसको बुबु समाते र माड्न लागे | उसले प्रतिबाद गरिन एकछिन पछि बरु अलि बिस्तारै भनि | मैले पनि बिस्तारै नै गर्छु मैया भने र ल्यापटपमा अस्लिल साइट खोले | मैले त्यो बेला सम्म आफुलाई नाङ्गो बनाइ सकेको थिए | मैले साधनालाई भने तिमि तेल लाउदै रैछौ औ म लाइ दिन्छु |
उसले केहि बोलिन मैले उसको खुट्टा मा तेल लाउन लागे | झ्याल भित्र तातो घाम आएर यसै पनि उ ताती थि मैले उसको थाई सम्म तेल लाउदा उसको पुती बाट पानी बग्न थालि हाल्यो | मैले उसको निप्पल मा चोर औंलाले अलिकता तेल लाएर चलाउदा सम्म उ आह आह भन्न थालि हाली | त्यो आवाज र उसको नाङ्गो शरीर देखेर म पानी तातिसकेको थिए | उसको निप्पल्लाई जिब्रोले चलाए र चुस्न थाले उ अझै आह आह भन्दै थिइ | मैले आफ्नो औंलालाई उसको पुतीमा पुर्याए र चलाउन थाले उ अब पुरा तयार भैसकेकी थिइ | दाइ अब सहन सक्दिन प्लिज पसाउनु प्ल्ज़ दाइ उ दयाको भिख माग्दै थिइ | मैले उसलाई अब बढी तद्पाउनु ठिक ठानिन |
उसको दुवै खुट्टा फटाए र आफ्नो लाडोलाई उसको पुतीमा छिराउन खोजे | उ कराई दादा दुख्यो नाइँ | मैले अर्को फेरी कोसिस गरे लाड़ो छिर्यो | ओहो कस्तो टाइट पुती | मेरो लाडोको छाला फर्केर मलाइ पानी कता कता दुखेको जस्तो भाको थियो तर रमाइलो पनि हुदै थियो | दुइ चार चोटिको माथि तल मै उ झरी | धेरै बेर देखि चलाई रहेर होला उ झरी हाली | बल्ल मलाइ लाग्यो मैले कन्डम पनि लागेको रैनारैछु | मैले साधना लाइ सोधे अंकल आन्टीको कन्डम होला लेराउ हैन भने तिमि प्रेगनेंट हुन्छौ फेरी | उसलाई थाहा रैछ एकैछिनमा ल्याइदि | अब तेल लाउने पालो मेरो थियो | उसले मेरो खुट्टा बाट तेल लाउन शुरु गरि मेरो पनि लाड़ो सम्म आइपुग्दा लाड़ो ठंकिसकेको थियो |
मैले भने चुस्ने हो ? उसले हुन्छ तर धोएर आउनु न | हामी दुवै किस गर्दै बाथरुम मा गयौ उसले मेरो लाड़ो धोइदि मैले उसको धोई दिए | हामि फेरी रूम मा आइयु | उ दौडेर गइ र आइस क्रिम ल्याई अनि भनि फर्स्ट टाइम घिन लाग्छ कि लाड़ो मा आइसक्रिम दलेर चुस्छु | अनि बिस्तारै मेरो लाडोको टुप्पोमा जिब्रो ले चलाई | मैले आफ्नो थन्केको लाड़ो पुरै उसको मुखमा हाल्दिए र टाउकोमा समातेर तल माथि गर्न लागे | अब मेरो झर्ला जस्तो भयो मैले हत्त न पट्ट लाड़ो झिके र उसको पुती को प्वालमा जिब्रो लगेर चाट्न लागे | एकैछिनमा उ पनि भिजि |अब हामी ६९ पोजिसनमा थियौ मैले उसको उसले मेरो चुसिरको थियुई चाटिराको थियौ |
मैले यसपटक उसलाई घोप्टो पारे र डग्गी स्टाइल मा दिन थाले | शुरु शुरुमा कराउने साधना ऐले अझै अझै भन्दि थिइ | उसले आइडिया निकाली रिवाल्विंग चियरमा गर्ने | म बसे उ म माथि बसी मेरो र उसको मुख आमने सामने थियो |एकछिन टंग किस गर्यौ | मैले उसको दुध माड्न लागे उसले मेरो | मैले उसको दुध चुसेको देखेर उसले मेरो पनि तयस्तै गरि | हामि फेरी रेडी भयौ | मेरो थन्केको लादोमा त्यहि पोजिसनमा उ म माथि बसी र उफ्रन थालि | उ एकातिर आइया ऐया भन्दै थिइ अनि अर्को तिर उफ्रिने रफ्तार बढाउदै थिइ | हामि दुवै झारयु | कुर्सीमै एकले अर्कोलाई च्यापेर बस्यौ | २-४ महिना हाम्रो चिका चिकि चलिरह्यो | उसको १२ को रिजल्ट आयो उ विदेश पढ्न लागि आफु अझै स्कलरशिप ट्राइ गर्दै थिए |

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment