ads

यो स्टोरी मेरो फुपुको छोरी सँगको हो ……आफ्नै फुपु चाइ हैन। तर relation मा पर्ने फुपु को छोरी हो…।।मलाई अती नै सेक्सी लाग्छे………सेक्सी पनि छे छैन भन्दिन……।मलाई था पनि थ्येन कि मेरो फुपु को छोरी छ भनेर…म ऐले bachelor मा पढ्दै छु अनी यो स्टोरी चाइ मेरो फुपु को छोरी अलिशा सँग को हो।अलिशा चाइ +2 दिएर आकी थि…
फर्स्ट मा अलिशा देख्दा त अती नै च्वाँक लाख्थि।अती नै सेक्सी लग्थि…स्किन को कलर चाइ ब्लाक्क थ्यो।तर black पनि अती नै सेक्सी black थ्यो अती नै सेक्सी खाल्को। एकदम च्वाँक लग्थी मलाई……।तेसलाई देख्ने बितिकै एस्तो फीलिङ्स आउथ्यो ni कन्ट्रोल नै हुन्थ्एन।आफ्नी बैनी थ्येन सो मलाई बाल र…..
मत त्यो सँग गरेको सपना पनि देख्थ्ए…।।अती नै गर्न मन्लाग्य्थ्यो…त्यो बर्दिबास बाट आकी थि…।अनी अब अरु बाँकी को study चाइ एइ ktm मै गर्न आकी थि………अनी तेइ भएर केइ दिन को लागि हाम्रो घर मा रुकेकी थि।मेरो लागि त त्यो advantage जस्तै थ्यो………।दिन दिनै तेस्को फिगर हेर्न पाउदा अती नै रमाइलो लग्थ्यो…… अनी एक्दिन घर मा कोइ पनि थ्येन mom बाहिर जानु भाको थ्यो।म एकली थ्ए।अलिशा पनि बाहिर colz हरु को बारेमा बुझेर आकी थि…अनी आउने बितिकै नुहाउन गै…।टोवेल बेरेर ohhhhhhhhhhhhhhhhh.she was really looking hot. तेस्लाई half naked मा देख्दा त झन म लाई कन्ट्रोल नै भएन। अनी त्यो नुहाउन बाथ्रूम मा छिरी .
.OH GOD… अनी मेरो त लाडो उठ्न थालेको थ्यो।मेरो भाईलाई अती नै गाह्रो भाको थ्यो।अनी त्यो बाथ्रूम मा छिरे पछी म बाथ्रूम को नजिक गए।अनी त्यो गीत गाउदै नुहाउन थालि।।अनी मैले पनि तेस्लाई फील गर्दै तेइ बाहिर बसेर लाडो हल्लाउन थाले……।।अनी एक्छिन तेइ बसे पछी म फेरी बेड मा गए।अनी एक्छिन पछी अलिशा बाथ्रूम बाट निस्कि।अनी लुगा लगाएर बाहिर आए… उस्ले shorts लगाको थ्यो…।अनी tshrit पनि ati नै सेक्सी tshrit लगाको थ्यो…अती नै सेक्सी देखिरकी थि।अनी मेरो नजिक aie अनी गफ गर्न थालि।तेती बेला मलाई पनि फील भयो कि तेस्ले मलाई seduced गर्न लागेको भनेर।मेरो कती नजिक टासिरकै थि।मसँग जिस्किदै पनि थि।
अनी mero बडी मा तेस्को बूब्स ले टच भैराको थ्यो।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्। म त अती नै खुशी थिए। अनी जिस्किद जिस्किदा त्यो त मेरो माथि चड्न थालि…।अनी मेरो हाथ समाती… मलाई अचम्म लग्यो……अनी मेरो नजिक आएर मलाई भन्न थालि… एत्रो दिन देखी मलाई किन यसरी watch gariaxas…taile गर्दा म पनि तड्पिन थालि सके।।मलाई पनि त एकदम handsome lagchha. आइ लाइक u vanan थालि।मलाई अचम्म लाग्यो।अनी मैले पनि भन्दिए।मलाई पनि त एकदम सेक्सी लाग्छ भनेर।अनी तेस्ले त मलाई एस्तो किस गरिकी ओहोहोहोह…. मैले पनि तेस्लाई tight हग गरे।अनी किस गरन thale.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh तेस्ले अती नै सेक्सी पाराले किस gariraki thi.ahhhhhhhhh मेरो tongue पनि चुस्न थालि… टङकिस गर्न थालि।
अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्।जे होस् तेस्ले किस चाँही अती नै मजाले गर्दी रैछे।अनि किस गर्दा गर्दै तेस्ले मलाई तेस्को बूब्स देखाइदि…aaह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह तेस्ले मेरो हाथ तेस्को बूब्स मा राख्दि।अनी मैले तेस्को बूब्स मसल्न थाले।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह तेस्ले पनि सेक्सी भोईस निकाल्न थालि
ahhhhhhhhaufffffffffffffffff. तेस्को बूब्स पनि अती नै सफ्ट थ्यो।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह हामी पुरा एक्टक किस गर्दै थ्येऊ। एक्छिन मा बाहिर ढोका ढ्याङ भाको आवाज आयो। मम् आउनु भाको थ्यो। तेस्पछी हामी आफ्नो लाइन मा आएउ। मलाई चाइ अती नै रिस उठेको थ्यो।बल्ल तल्ल त मेरो भाई अली कती भये पनि satisfy भाको थ्यो।बिच मा मम् ले गर्दा।मम को timing नै खराब थ्यो के oh god………… त्यो दिन त एतिकै गयो……।।अनी भोली पल्ट पनि मम् घर मै हुनुहुन्थ्यो।सो हामीले टाईम पाएनउ… १ हप्ता पछी मम् पार्टी म जान रेडी हुनु भयो।बुवा पनि जानु भयो…मम् हरु लाई आउन टाईम लग्थ्यो।मलाई था थ्यो।त्यो पार्टी मा म पनि invited थ्ये।
मलाई जान मन्थ्येन…अज मेरो ड्रिम पुरा हुँदै थ्यो।सो म गैन।अनी मम् र दादा जानु जानु भाको 5min पछी अलिशा सिधै मेरो रूम मा अाइ..अनी मलाई हग गर्न थालि।अनी मेरो माथि चढेर हतार हतार आफ्नो लुगा खोल्न थालि।अनी मलाई किस गर्न थालि।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह अलिशा एकदम धेरै horny देखिरकी थ्यि।लामो सास फेर्दै मलाई किस गर्न थालि…अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह मैले पनि तेस्को tops सबै निकल्द्ए।अनी तेस्को बूब्स मस्लन थाले।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह एक्छिन किस गरे पछी हामी दुबैले आफ्नो आफ्नो कपडा खोलेउ।अनी तेस्पछी म अलिशा को माथि चडे।अनि तेस्को बूब्स चुस्न थाले।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह अलिशा को सेक्सी भोईस सुन्न अतिनै मजा अाइेरको थ्यो।
अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्होह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्।अनी मैले पनि तेस्को पुती मसल्दै तेस्को बूब्स bite गर्न थाले।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्हुम्म्म्म्म्म्म्म्म्म्म्।जोर जोर्ले bite गरे।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह अनी अलिशा ले मेरो लाडो हाथ मा लिएर जोर जोरले हल्लाउन थालि।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्हुम्म्म्म्म्म्म्म्म्म्म्म्म्म्म्म्म्म्।।तेस्ले लाडो पनि एस्तरी हल्लायो कि मेरो sperm तेती बेलै बहिर निस्क्यो।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्।अनी फेरी मैले तेस्लाई किस गरे।अनी तेस्को पुती चुस्न थाले।तेस्को पुती मा कपाल पनि थ्एन।सो चुस्न पनि धेरै सजिलो भाको थ्यो।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह तेस्को पुती को टेस्ट पनि मिठो लग्यो।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्।
अलिशा त पागल भैसकेकि थि…… मैले अनी मेरो लाडो हाल्न सुरु गरिहले…अनी लाडो लाई धाक्क gare.ahhhhhhhhhh ummmmmmmmmmmmmmmmmm.ahhhhhhhh मलाई था भयो कि त्यो भर्जिन थ्एन भनेर।तेस्को bleeding पनि भएन।लाडो पनि सजिलै छिर्यो।मलाई त्यो बाल भएन।अनी मैले तेस्लाई चिक्न थाले।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्।जोर जोर ले चिक्न थाले। अलिशा ahhhhhhhhhh ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmahhhhhhhhhhhhhhh अविनाश अह्ह्ह्ह्ह्।िअह्ह्ह्ह्ह्ह्ह fuck me ahhhh harder ahhhhhhh अजै जोर ले अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्।मैले पनि जोर जोर ले तेस्लाई चिक्न थाले।अह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह्ह 15min पछी मेरो sperm बाहिर निस्किन लाग्यो।सो म चाडै discharge भए…।अनी रेस्ट गर्न थाले…

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment