ads

१२ वर्षको उमेरमा आफ्नै घरमा कुमारित्व गुमाउँदा कुमारित्व – भाग २

नयाँ स्कुल, नयाँ कक्षा र नयाँ साथीहरुको माझ मैले महिना दिनअघि सकिएको वर्ष दिन लामो मेरो बलात्कारको घटना बिसर्ने प्रयास गर्दै थिए। १ वर्षसम्म मेरो शरिरको एक एक अगंले कुमारित्व गुमाएको त्यो घटना मैले कसैलाई भनेकी थिइन। मेरो मनमा मात्र बलेको त्यो राँकोलाई अब निभाउने प्रयासमा त्यसमाथी पानी फ्याँक्दै थिएँ।sexy hot girls 2454223.jpg
त्यो असह्य पिडा बिसर्न खोज्दा खोज्दै पनि प्रत्येक पटक ऐना अगाडी उभिदाँ शरीरमा आएको परिवर्तनले त्यो बलात्कारी दाइले भनेको वाक्य मस्तिष्कमा गुञ्जिरहन्थ्यो “यो राम्रो भयो भने तिमीलाई सबैले मन पराउँछन्”।

स्कुलका दिनहरु सामान्य झै चल्दै थिए। जहिल्यै फर्स्ट हुने केटा सुलभ र सेकेन्ड आउने केटा रोशन पढ्नमा निकै टाठा रहेछन्। अस्मिता थर्ड, विनोद र करुणा चौथा र पाँचौ,  अरु सबै मध्यम स्तरिय थिए। विशेष यी तीन जना पढाइमा तेज, डिस्टिङ्सन होल्डर रहेछन्।
मलाई फर्स्ट आउनु थियो, जुन पटक्कै सजिलो थिएन।
कक्षाका केटीहरुमा करुणा पनि राम्री मध्ये गनिन्थी, तर मेरो शारीरिक वनावटको अगाडी उ अझै फिक्का देखिन्थी। सम्झना र मुना पनि केटाहरु माझ चर्चित रहेछन्। तर मेरो स्तनको आकारको अगाडी उनीहरु टक्कर दिन सक्ने थिएनन्।
केही हप्ता पश्चात रोशन मसंग नजिकिन थाल्यो। केटाहरु प्रतिको बदलाको भावना सायद उसले ममा प्रष्ट देख्यो, ‘केटाहरु प्रति तिम्रो दुश्मनी छ क्या हो?’ उसले जिस्काउँदै सोध्यो। मैले आफ्नो मनको भावना बाहिर नदेखाउन त्यसपछि सिक्दै गए।
नोट लिने र दिने क्रममा उ अरु भन्दा मसंग बढी नै समय बिताउन थाल्यो। महिना दिन नबित्दै म कक्षामा साथहरुको माझमा हुन्थे, सबैको मनमा फ्र्याङ्क केटीको रुपमा मेरो छाप परेको थियो। सुलभ र रोशनको घर मेरो घरबाट सबैको भन्दा नजिक थियो। रोशन  र म स्कुल आउँदा जाँदा लामो समय संगै भइन्थ्यो। रोशन फुच्चे फुच्चे थियो। केटीसंग कुरा गर्ने ढंग थिएन, साच्चैको नर्ड थियो। किताबको किरो। मौका पाउँदा भने सर्ट भित्रका ठूला वक्षले उचालिएको छाती तर्फ असहज भएर हेर्थ्यो अनि मेरो आँखामा हेरेर लजाउँथ्यो।
स्कुल पश्चात, उ मेरो घर आउँथ्यो। उसलाई जिस्काउन थाले। उ लाजले रातो हुन्थ्यो, अनि मख्ख पर्थ्यो। स्कुलबाट फर्केपछि म पातलो स्लिभलेस टिसर्ट लगाउँथे, लुज टिसर्ट भएकाले स्तनको क्लिभेज स्पष्ट देखिन्थ्यो, त्यो माथी सेतो तिघ्रा देखिने गरी स्कर्टमा सजिएपछि उ मसंग मुख उठाएर पनि हेर्न सक्दैनथ्यो। एक दिन जिस्किदा जिस्किदै उसलाई किस गरिदिएँ। उ लठ्ठियो। अनि त दिनहुँ उ मेरोमा आउने र किसमा रमाउने गर्न थाल्यो। उ बेलामौका स्तन तर्फ हात बढाउँथ्यो, चाहदाँ चाहदै पनि रोक्थे, उसलाई सबै कुरामा स्वतन्त्रता दिने मन थिएन, उसलाई मेरो मुठ्ठीमा पार्नु थियो।
दिनहरु बित्दै गए। उ मेरो प्रेममा पागल हुदै गयो। मेरो सुन्दरताको वर्णन गर्थ्यो, मेरो बानी व्यवहारको प्रशंसा गर्थ्यो। निधार गाला चुम्दै ओठ चु्म्दै टंग किोस खान थाल्यो। पहिलो पटक कसैको जिब्रो चुसिरहेको उनको शरिरमा अनौठो कामुकता देखे, उ मग्न भयो, लठ्ठ भयो, अनि अंगालोमा बाँधियो। पाइन्ट बाहिरबाटै उसको उत्तेजित लिङ्ग चलाए। उसले झटपट मेरो स्तन समात्यो। मैले टिसर्ट फुकालेपछि छचल्किएका स्तनको आकारले उसका आँखा ठूला भएका थिए।
कुनै दुधे बालकले आमाको स्तन चुसेजसरी उसले मेरो स्तन चुस्न थाल्यो। उ जति जति चुस्थ्यो त्यति त्यति उत्तेजित हुन्थ्यो, त्यति नै उसको इच्छा बढ्यो। एकै पटक पुरै स्तन मुखैमै अटाउँला झै चुस्दै गयो। म थाक्यो, अनि लिङ्ग चलाइदिन्थे, अनि दुइ स्तन बिच आफ्नो नाक घुसार्थ्यो अनि लामो स्वास लिन्थ्यो। उ मेरो वासनाको भोगी भइसकेछ। अनि उसको हात समातेर भिजेको योनीमा पुर्याइदिए। वरिवरिको रौंमा उसले औला चलायो। योनी भित्र औला हाल्यो। म सिक भइसकेकी थिए।
उसले लिङ्ग निकालेर मेरो योनीमा छिरायो। उ मच्चिन थाल्यो। लाग्यो वर्षौपछि कसैको तातो लिङ्ग म भित्र छिर्यो। म त्यही तातोपनामा पानी पानी हुँदै गए। उ मेरो अँग चुस्दै चुम्दै मेरो योनीको चपलतामा लचक हुदै गयो। अनि केही बेरमै स्खलित भयो। पाँच मिनेट पनि अडिन सकेन। मेरो सेक्स चाहना अधुरै रह्यो। तापनि निकैपछिको परपुरुषको संसर्गले मनको भार केही घटेजस्तो लाग्यो। सायद म सेक्स एडिक्ट भइसकेछु।
रोशन अब  म बिना रहन नसक्ने भइसकेको थियो। उसको ध्यान किताबमा कम ममा बढी भएको प्रथम परीक्षाको नतिजाले स्पष्ट भयो। सदा झै सुलभ प्रथम भयो। अस्मिता  सेकेन्ड भइ। रोशन फोर्थ भयो। तेस्रो पोजिसनमा मेरो नाम थियो। परीक्षाको नजिताले पनि रोशनको ध्यान किताब पुन: जान सकेन, उ मेरो स्तनको बिचमा हराउँथ्यो अनि योनी भित्र रमाउँथ्यो।
मेरो लक्ष भने परिवर्तन भएको थिएन।
दैनिक रोशनसंगको रासलीला पश्चात मेरो ध्यान पुरै पढाइमा हुन्थ्यो। जब रोशन बिहान भरी ओछ्यानमा बिताउँथ्यो, म किताब र कापीमा भुल्थे। प्रत्येक दिन उ आफ्नो प्रेम जाहेर गर्न आइपुग्थ्यो, अनि म उसलाई पढाइमा ध्यान दिन सुझाउँथेँ, मेरो कुरा नसुनेको झै मेरो स्तनमा मुख जोत्न थाल्थ्यो।
अब रोशन मेरो लक्ष्यको अगाडी वाधा थिएन। सुलभ अलिक सोझो केटो थियो, तापनी उसलाई वशमा गर्न मेरो वक्षस्थल काफी हुनेमा ढुक्क थिएँ। समस्या थिइ अस्मिता। उसको बुवा कहिलेकाहीँ ड्याडीसंगै मेरो घर आउँथे, अनि छोरीको पढाइ झन्झन् राम्रो हुँदै गएको कुरा सुनाउँथे। छोराछोरीको बढी नै गुणगान गाउने बानी बाबुआमाको हुन्छ, तर जबजब पनि म उसको घर पुग्थे, उ पढाइमा नै मग्न भएको देख्दा अस्मितालाई पाखा लगाउनै पर्ने अनिवार्य ठाने।
रोशनलाई फकाए, अनि अस्मितासंग नजिकिन भने। उ नोट माग्ने बहनामा अस्मिताकोमा पुग्यो। सेक्समा माहिर भइसकेको रोशनलाई केटी पट्याउन कुनै गाह्रो काम थिइन। उ मख्ख बनाउन जान्दथ्यो। चुलबुले अश्मिता मैले सोचे जस्तो निस्किइन। रोशनका चिप्ला कुरामा उ नफस्ने भइ। रोशनले अश्मितालाई आकर्षित गर्न सकेन।
एक दिन स्कुलबाट घर फर्किदा अस्मितालाई संगै बसेर पढ्ने प्रस्ताव राखे। मलाई प्रतिस्पर्धी मान्ने अस्मिता मेरो पढ्ने शैली प्रति कौतुहल थिइ, उसले ‘हुन्छ’ भनी। दिनहरु बित्दै गए, हामी संग पढ्न थाल्यौ। बेलुका स्कुल छुट्टी भएपछि उ मेरोमा आउँथी, अनि ड्याडी आउनु भएपछि म उसलाई पुर्याउन उसको घरमा जान्थे। उ मसंग घनिष्ठ हुन थालेकी थिइ। दोस्रो त्रैमासिकमा पनि उ दोस्रो भइ, म तेस्रो, विनोद चौथो, करुणा पाँचौ अनि रोशन छेटौ आयो। सुलभले ९० प्रतिशत अंक ल्यायो, भलै दोस्रो त्रैमासिक थियो, म ईर्ष्याले भरिन थाले।
अस्मिताले मलाई निकै रुचाउन थाली । पहिले यसरी केटीसाथीसंग कुरा सेयर गर्न नपाएकी केटीले मनको वह पोख्ने ठाउँ पाएकी थिइ। विस्तारै मैले उसलाई सेक्सुअल कुराहरुमा परिचय गराउँदै गए। उ मेरो कुरा ध्यान दिएर सुन्थी। मैले उसलाई आफ्नै शरीरलाई कसरी चलाउने सिकाउन थाले। उसले लाज मानी। मैले उक्साए। उसले घरमा गर्छु भनी। मैले जोड गरिन। हामी पढ्न थाल्यौ।
केही दिनमा मैले फेरी कुरा निकाले। ‘मैले भनेको कुरा गर्यौ त?’,  ‘छैन’ भनी। अनी उ छक्क परी, मैले उसको ओठमा ओठ जोडे। उ पछाडी हटी। म मुस्काए अनि उसलाई हेरे, उ लाजले रातो भइ। ‘कसैलाई नभन है’, उसले मुन्टो हल्लाइ। उसलाई  उसलाई आफु तिर तानेर उसको ओठमा किस गरे। अनि उसलाई अंगालो हाले। उसको स्कर्ट भित्र औला हाल्दा आँखा चिम्म गरि। अनि खेलाउँदै, चलाउँदै, मुसार्दै, घुसार्दै, निकाल्दै औलाले उसको योनी चलाउँदै किस गर्न थाले। उ सिक भइ, पानी पानी भइ। उसले हात छिराइ अनि मेरो चलाउन थाली। निकै बेरसम्म हामी एकअर्कोमा मस्त भयौ। केही दिनसम्म यस्तै चल्दै पढाइ जारी रह्यो।
रोशन मसंग रिसाएको थियो। निकै दिनदेखी अस्मिता मेरो घरमा आएकाले रोशन र मेरोबिचको सम्बन्धमा चिसोपना आएको थियो। रोशन मसंग सम्पर्क राख्न चाहन्थ्यो जुन ठाउँ नमिल्नाले सम्भव भइरहेको थिइन। स्कुलबाट फर्कने बेला रोशनलाइ आज बेलुकाको योजना सुनाएँ।
सदा झै अस्मिता आइपुगि। केहीबेरमा नै अस्मिता र मेरो यौनक्रिडा सुरु भयो। योजना अनुसार नै रोशन लुसुक्क आइपुग्यो। अस्मिता आत्तिइ। रोशन आएर खाटमा बस्यो। हातको स्कर्टले आफ्नो गुप्ताङ्ग छोपेकी अस्मितालाई माथीको लुगा खोल्न भने। उसले मानीन। अनि उसलाई खाटमा लडाएर किस गर्न थाले। अनि कानमा भने, ‘रोशनसंग मोज गर्नुपर्छ है आज’, उसले मेरो आंखामा घुरी। उ पक्का थिइन, केही कन्फ्युज्ड देखिन्थी।
रोशनले उसलाई किस गर्यो। केही बेरमै दुवै आपसमा आलिंगनमा बाँधिए। म बाहिर कुर्छु, तिमीहरु मोज गर है भनी म  बाहिर निस्के अनि ढोकाको छेउबाट मोबाइलमा रेकर्डिङ सुरु गरे। उनीहरु मस्त हराउन थाले, खप्पिस भइसकेको रोशनले अस्मिताको कुमारित्व बढो मजेदार ढंगले लुट्यो। अस्मिताले मेरो खाटमा आफ्नो भर्जिनिटी गुमाइ।
रोशन उ माथीबाट उठ्नासाथ अस्मिता लुगा लगाइवरी किताब च्यापेर बोल्दै नबोली हिडी। सायद उसलाई आत्मग्लानी भयो, जसरी मलाई एक वर्ष पहिले मेरै कोठामा बलात्कृत हुँदा भएको थियो। उसको लट्केको अनुहारले मेरो काम सफल भएको प्रमाण भेटे। म मनमनै गदगद थिए। मेरो मानसिकता साच्चै गिरिसकेको मैले त्यो दिन महसुस गरे।
रोशनलाई यो कुरा हामी बीचनै रहनुपर्ने सम्झाए। मसंगको सम्बन्धको निरन्तरताको बदलामा उसले अस्मिताको कुरा गोप्य राख्ने र मैले नभनी अस्मितासंग कुनै पनि सम्बन्ध नराख्ने वचन दियो। हामीबिच फेरी पहिले झै सम्बन्ध अगाडी बढ्दै गयो। अस्मिता भने मेरो घर आउन छोडी। स्कुलमा पनि एक्लै बस्ने अनि कसैसंग नबोल्ने भइ। मैले उससंग धेरै पटक बोल्न खोजे, मेरो कुरा सुन्ने तर प्रतिउत्तर दिदिनथी। स्कुलको हरेक गतिविधिमा उ कमजोर पर्न थाली। स्कुल छुट्टी भएपछि पनि छिटोछिटो घर फर्किहाल्ने अस्मिता भित्र चलेको आँधी म बुझ्दथे। सोझी, चञ्चले, क्युट अस्मिता चिन्ताको पहाड भएकी थिइ। निर्दयी म उसको अवस्थाले खुसीको चरममा थिए।
नौ कक्षाको आधाआधी भइसक्दा अर्को स्कुलबाट ट्रान्सफर भएर विजय नामको एक केटा हाम्रो स्कुलमा आयो। हाम्रै कक्षामा आएको विजय मेरो सपनाको राजकुमार जस्तो थियो। ह्याण्डसम अनि पढ्नमा पनि टाठो केटो। उ प्रतिको मेरो हेराइ रोशनले छिट्टै थाहा नपाओस् म सचेत थिए। विजय पनि मलाई मन पराउथ्यो।
एक दिन स्कुलबाट घर जाने क्रममा विजयको हातमा एउटा चिठ्ठी थमाए। अनि भोलिपल्ट स्कुल छुटेपछि रोशन भन्दा अघि अघि स्कुलको ग्राउण्ड मुनीको जंगल तर्फ सोझिए। विजय आइपुगिसकेको थियो। हामी जंगल भित्र छिर्यौ। उसले मेरो लुगा खोल्न थाल्यो। अनि मैले उसको, उसले मेरो स्तन चलायो, चुस्यो, अनि मलाई टाउको तल झुण्ड्याएर मेरो योनी चुस्न थाल्यो। पहिलो पटक कसैले मेरो योनी चुस्दै चाट्दै थियो, त्यो पनि जंगल भित्र। मैले उसको उत्तेजित लिङ्ग चुस्न थाले। हामी बीच निकै लामो सेक्स भयो। सायद जिन्दगीको यो पहिलो सेक्स थियो जसमा म पुरै सन्तुष्ट भए। लुगा लगाएर हामी केही मिनेटको ग्याप राखेर घर तर्फ लाग्यौं। घरमा रोशन कुरेर बसेको थियो।
उ मसंग सेक्स गर्न चाहन्थ्यो। केही बेरमा उसलाइ त्यो अवसर दिए। बिचरोले पत्तो समेत पाएन उसकी यो कलिली तरुणी कसैको तातो पाएर आएकी छे। महिना बित्दै गयो। केटाहरु चिक्ने मेरो काम बढो कुशलतापूर्वक सम्पन्न हुँदै थियो। रोशनसंगको सम्बन्ध मलाई छुटाउनु थियो, किनकी मेरो मनमा विजय थियो। विजय नै मेरो ओठमा थियो, मेरो स्तन भरी विजय अनि मेरो योनीको पानी पानीमा विजयको तातोको मज्जा झुण्डिसकेको थियो। हामी समय र परिस्थिति मिलेसम्म जंगल छिर्थ्यौ। कहिले त अबेर कक्षा कोठा भित्रै पनि हामीले सहवास गर्यौ
अन्तिम परीक्षाको तयारी धमाधम चल्न थाल्यो। स्कुलमा कोर्स सक्न र सकिसकेको कोर्स दोहोर्याउन टिचरहरुलाई भ्याइनभ्याइ थियो। एक दिन स्कुल पुग्दा स्कुलमा निकै भिड देखे। रोशन मेरो पछि पछि दगुर्दै आयो। उ निकै आत्तिएको जस्तो देखिन्थ्यो। के भएको थाहा पाउनु अघि नै रोशनले सुटुक्क कानमा बोल्यो। ‘अस्मिता!’
‘अस्मिता के?’, उसको आत्तिएको स्वरले म डराएँ। ‘माथीको कटुसको रुखमा!’, उसले बोल्न सकेन। मैले नचिताएको भयो। आत्तिएको रोशनलाई नडराउन भने अनि सधै झै व्यवहार गर्न भने। हामी बीचको कुरा हामी बीचनै छ, अरु कसैलाई थाहा छैन, चिन्ता नलिन भने पनि उ अलिक गम्भीर भयो। म भीड तिर दगुरे। स्कुलकै ड्रेसमा अस्मिता कटुसको रुखमा झुन्डिरहेकी थिइ। जोडले चलेको हावामा उसको शरीर यताउता पेन्डुलम झै झुन्डिएको थियो। उ विछट्टै राम्री देखिएकी थिइ, वस् उसको शरीरमा प्राण थिएन। मुनीबाट हर्दा उसले लगाएकी सेतो पेन्टी देखियो, जुन पेन्टी केही महिना अघि रोशनले मेरो कोठमा एकै झट्कामा तानेको थियो। अनि उसको कलिलो योनी छियाछिया पारेको थियो। म अलिक पर गएर हेरिरहे।
केही बेरमै गाउँभरीका सबै जम्मा भए। स्कुलकी सबैभन्दा टाठी मानिएकी केटीलाई कसले झुण्ड्यार मार्यो ? प्रश्नै प्रश्नै, आशंकै आशंका। अस्मिताका बावुआमाको रुवावासी चल्यो। म खुसी थिइन। न दुखी नै थिए। मलाई केवल एउटै कुराको डर थियो। पुलिसको एक टोली आइपुग्यो। अस्मिताको शरिरलाई रुखबाट तल झारे। प्रहरीले मुचुल्का उठाउन सुरु गर्यो। स्कुलका बच्चा बच्चीहरु सबैलाई तल पठाइयो। बुढापाकाहरु मध्ये एक व्यक्तिलाई पुलिसले अस्मिताको लुगा खोल्न लगायो। अस्मिताको प्राण नभएको शरिर नग्न बनाइयो। बुढापाकाहरुमा कुरा चल्यो। दुधको मुन्टा कालो भएको छ, बच्चा बोकेकी छ। मेरो त्यही डर वास्विकतामा परिणत हुने पक्का पक्की भयो। मैले रोशनलाई सबैकुरा भने। रोशनले डरले काँप्न थाल्यो। कसैले सोधे पनि हामी कक्षामा संगै पढ्ने साथी हौ, उ टाठी केटी थिइ, आदी आदी कुरा मात्र गर्न सिकाए। प्रहरीले सोध खोज गर्यो।
पछिल्लो समय मसंग नजिक भएकाले सोधखोज गर्दै प्रहरी मसंग आइपुग्यो। १४ वर्षको उमेर टेक्न लागेकी म बाहिर जस्तो कलिलो भित्र थिइन। यहि कुरा मेरो लागि उपयोगी सावित भयो। अस्मिता र म निकै महिना संगै पढेको र दुइ महिना अघि देखि उसको व्यवहारमा परिवर्तन भएको, म सहित कक्षमा कसैसंग पनि नबोलेको कुरा प्रहरीलाई बताए। मेरो कुरा कक्षामा अरु साथीहरुले पनि दोहोर्याएपछि प्रहरीले अन्यत्रै खोजिनिति गर्न थाल्यो। कक्षाका सबै केटाहरुलाई सोधपुछ भयो। रोशनले पनि कुरा मिलाउन सक्यो, धन्न टाठो केटो भने टाठै हुन्छ, म ढुक्क भए। पोस्टमार्टमको रिपोर्ट आयो, पेटमा बच्चा बोकेको पक्का भयो, तर कसको कसैले एकिन भन्न सकेन, न त्यो समय कुनै डिएनए परीक्षण नै उपलब्ध थियो। अस्मिताको केश विस्तारै सेलाउँदै गयो।
रोशनलाई ब्रेकअपको प्रस्ताव राखे। उसले केही भनेन। मसंगको सम्बन्धको प्रेसर र अस्मिताको मृत्युको कारण बन्नाले उ मानसिक अवस्थामै टुटिसकेको थियो। उसले सम्बन्ध जारी राख्नै पर्ने भनेको भए सायद म त्यो अस्मितासंगको सेक्सको भिडियो देखाएर धम्की दिन्थे, धन्न त्यसो गर्नु परेन। त्यो भिडियो मात्र राखेर मेमोरिकार्डलाई निकै सुरुक्षित ठाउँमा लुकाएर राखे।
यता विजयसंगको मेरो सम्पर्क अब मेरो घरमै हुन थाल्यो। हामी मेरै खाटमा मच्चिन थाल्यौ। उ मात्र यस्तो केटा थियो जसको हरेर क्रिया सेन्सुअल लाग्थ्यो। उसको जिब्रोको स्पर्शले मेरो योनी त्यसै उत्जेजित हुन्थ्यो, छ्याल्ल ब्याल्ल बन्थ्यो। उ निरन्तर म भित्र ठ्याक हान्न सक्थ्यो। उसंग अचम्मको शक्ति थियो, सायद उ मेरै लागि बनेको होला, उसको लिङ्गको आकार र मेरो योनीको अनौठो मिलाप थियो, उसको टकरावको अगाडी मेरो योनी शिथिल बन्थयो। उ अझै मच्चिन्थ्यो, म आनन्दको सागरमा पौडिन्थे। उ मेरो मुखमा उसको तातो लिङ्गको पिच्का दिन्थ्यो, मलाई त्यही मिठो लाग्थ्यो। म उसको लिङ्ग चुस्थे, अनि उसका बल्स खेलाउँथे, उ 69 पोजिसनमा मेरो योनीको रस तान्थ्यो। हामी एक अर्कामा हराउँथ्यौ।
अस्मिताले आत्महत्या गरेको पनि ३ हप्ता बितिसकेको थियो। परीक्षा नजिकिदै थियो। विजयलाई दैनिक नआउन भने। उ मान्ने कुरै भएन। ड्याडी छिट्टै अफिसबाट फर्कनुहुन्छ भनी हप्तामा १-२ दिन मात्र उसलाई टाइम दिन थाले। म पनि विजयसंग टाढा बस्न सक्दिनथे, तर परीक्षाको लागि पढ्न जरुरी थियो।
स्कुलबाट फर्केपछि पढिरहेको थिए, सुलभ मेरो घरमा आइपुग्यो। परीक्षा नजिकिदाँ साथीहरु नोट माग्न आइरहन्छन् कुनै अनौठो कुरा थिएन। उ मेरो कोठामा आयो, उ निकै गम्भीर देखिन्थ्यो। उ मेरो अगाडी आएर बस्यो। मैले किताबबाट टाउको उठाएर उ तर्फ हेरे, पालतो अग्लो केटो, कालो र टाठो आँखा, अबको मेरो प्रमुख प्रतिद्वन्दी केही चिन्तित देखिन्थ्यो। ‘के भयो सुलभ?’
‘मलाई तिमीसंग एउटा कुरा गर्नु छ।’
‘हुन्छ, भन, आइ एम ओपन इयरस्।’
‘अस्मिताको पेटमा मेरो बच्चा थियो…।’
‘ह्वाट!…’, उसको कुराले म चकित परे।
‘ तिमीहरु दुइ जनासंगै पढ्थ्यौ रे, अनि तिमी र अस्मिताबीचमा जे-जे भयो मलाइ आएर उसले सेक्सको प्रस्ताव राखी, हामी बीच सेक्स भयो…।’
सुलभ र अस्मिताबीच पनि सम्बन्ध थियो, मैले कहिल्यै सोचेसम्म थिइन। केही बेरको मौनता पछि उसले बोल्यो। ‘मलाई डर थियो, मैले कसैलाई भन्न सकिन, म निकै टेन्सनमा थिए।’
‘आइ नो, डियर, कम हियर…’, उसलाई नजिक तानेर अंगालोमा कसे। उ भरोसा गरेर कुरा सेयर आएको रहेछ। हामी अंगालोमा बाधियौ। अनि त्यही खाटमा फेरी तेस्रो केटासंग म सुते।
परीक्षाको रिजल्ट आयो। म प्रथम भए। सुलभ सेकेन्ड आयो, अनि विनोद र करुणा चौथा र पाँचौ भए। विजयले स्कुल चेन्ज गर्यो। अर्को भर्ष भरी सुलभ र मेरो यौनक्रिडाले मेरो योनी तात्यो।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment