ads

आजभोली फोनले गर्दा पनि चिक्न धेरै सजिलो भएको छ ।

म मेरो पल्लो घरको लुनासंग धेरै नै जिस्कीरहन्थे । राती फोनमा जिस्की रहन्थे । म कहिले काहीँ त तिम्रो मा आउँ है भन्थे । उ ‘नाँई म त सुते’ भन्थी ।
तैपनि म चिकाईका कुरा लुनालाई फोनबाट सुनाइ रहन्थे । उ लगभग तयार नै थिई ।
एकदिन उसका सबै परिवार तल्लो गाउँमा बेलुकी कुनै कार्यक्रममा गएको थाहा पाए । लुनालाई फोन गरे, भने ‘म त आउछु’ । उसले डराउदै भनी, ‘अहिले सबै आए भने नि ?’sexy hot girls 2454223.jpg
मैले उसको परिवार फर्कनु भन्दा पहिले नै म घर फर्किने कुरा गरे । ‘त्यसो भए हुन्छ’ लुनाले स्वीकार गरि । म लुनाको घर तिर दौडी हाले ।
लुनाको रुममा पुग्दा उ बेडमा पल्टी रहेकी रहिछे । मैले ढोकामा चुक्कुल लगाए र उ सँग बेडमा पल्टन पुगे ।
मैले कुनै ढिलो नगरी लुनाको ओठमा किस गर्न थाले । लुनाले मलाई अङ्गालोमा कस्दै आफुतिर तानेर किस गर्न थाली ।
लुनाको ओठ अनि जिब्रो चुस्दै उस्को दुध माड्न थाले । दुवै अनार दाने दुधलाई केहिबेर लुगा बाहिरबाट नै माडे पछी मैले लुनाको कपडा खोल्न थाले । अब लुनाको शरिरमा केवल पेन्टी र ब्रा मात्रै बाकी रह्यो ।
मैले लुना को शरीर भरी किस गर्न थाले । उ केहि छट्पटाउन थाली । लुनाको ब्रा पनि खोलिदिँए।
आह! उसको दुधको मुन्टा ठाडो भएको देख्ने बित्तिकै मेरो मुख रसायो,अनी मेरो लाडो ठनक्क भयो । लुना को दुध एउटा हातले माड्दै अर्को दुध चुस्न थाले। उ स्याँ स्याँ फ्याँ फ्याँ गर्न थाली ।
मैले करिब १५ मिनेट जती पुरा पालो लगाउदै उसको दुध चुस्ने अनि माड्ने जारी राखे । उ धेरै नै छटपटाउन थाली । त्यसपछी मैले बिस्तारै लुनाको नाईँटोमा किस गर्दै लुनाको पुती तिर हात सल्बलाउन थाले । उ मदहोस भएर उफ्रन थाली ।
लुनाको पेन्टी पनि खोले । लुना अब पुरै नाङ्गो भइ । लुनाको नाङ्गो शरिर अनि त्यस माथी अलिकती टिसीको टुप्पो मात्र देखिने फुक्क फुलेको पुती। अझै भर्खरै सेभ गरेको जस्तो, भुत्ला कती पनि नभएको चिल्लो पुती देखेर मेरो लाडोले पाइन्ट नै फुटाउला जस्तो गर्दैथियो।
अब लुनाको दुई तिघ्रा फट्याएर पुती तर्फ आफ्नो मुख अगाडी बढाँए । पहिला मैले उसको पुरा पुती ल्याप्प ल्याप्प चाटे। केहिबेर चाटे पछी बिस्तारै पुतीको दुई तिरका ओठहरु हातले केहि फट्यायर फेरी चाट्न थाले ।
अनि उनको टिसी चुस्न थाले । लुना आफ्नो कम्मर उचालेर पुतिले मेरो मुख मा हान्न थाली। उसको हातले मेरो टाउको पुती तिर जोतिरही । मैले टिसी चुस्दा कहिले काँही उसको पुतिको दुलोमा जिब्रो घुसाई दिन्थे। उ अझ कराउदै उफ्रीन्थी।
मैले तुरुन्त थाहा पाईहाले लुनाको टिसी चुसी दिँदा अनि पुतीको दुलोमा जिब्रो घुसाउँदा अतिनै मजा आउने रहेछ । मैले त्यसपछी त लुनाको पुतिमा एउटा औंला घुसारेर भित्र बाहिर गर्न थाले, मुखले टिसी चुसीरहे ।
पुतिबाट आवाज नै आउने गरी च्वाप्प च्वाप्प गरी चुसेर औंलाले पुती भित्र बाहिर गर्दा त लुना आ…आ…. आ… आ… गर्दै सलबलाउन थाली। उसले पुतीबाट भल नै बग्यो। जोडले आफ्नो पुती मेरो मुखमा दली । त्यसपछी भने लुना केहि शान्त हुन थाली । मैले अनुमान लगाए कि लुनाले माल झारी छे ।
मैले मेरो सबै कपडा खोले । लाडो डन्डा जस्तो सार्हो अनि ठाडो भएको थियो । लुनाले च्याप्प मेरो लाडो समातेर आफ्नो मुख मेरो लाडो तिर बढाई । अनि उसले मेरो लाडो मुख भित्र हुलेर चुस्न थाली । कहिले काही उसले मेरो लाडो च्वाक च्वाक्क हुने गरी चुस्थी भने म पनि उस्को घाँटी सम्म जाने गरी मुखमा लाडो हुलेर अगाडी पछाडी गर्थे ।
त्यो क्रममा मैले एक हातले लुना को दुध माड्ने अनि अर्को हातले पुतीमा औंला भित्र बहिर गर्ने गरिरहेको थिए ।
अब फेरी लुना उत्तेजनामा आउन थाली । मलाई पनि खपि नसक्नु हुन थाल्यो । मैले लुनाको पुती तर्फ लाडो सोझ्याउन थाले । लुनाको दुबै खुट्टा फैलाउदै पहिला पुतीको मुख वर पर लाडोको टुप्पो ले हिर्काउन थाले । उसले पनि पुती उफार्न थाली । लाडो लुनाको पुतिको मुखमा लगेर जोडे । लुना को धैर्यता को बाध टुटी सकेको थियो, उसले नै पुती उचालेर आधा लाडो जती पुतीमा छिराइ ।
मैले एक जोडदार झट्काका साथ लाडो ग्वाम्म फेदै सम्म छिराए । यो पटक लुना डल्लो परी अनि आह… आह आह…. आह… ओह ओह ह….. ह… ह गर्दै कराउन थाली । मैले मेरो लाडो पुरा छिराउने गरी स्पिड बढाउन थाले । लाडोको स्पिड अब तिब्र हुँदै थियो लाडोको फेदले पुतिको मुखमा हानेर प्याच प्याच आवाज आइरहेको थियो ।
कारिब ७-८ मिनेट चिके पछी मैले लुनालाई उठाएर अंगालो मार्न लगाइ बोके । अंगालोमा कसिएर उ मेरो गर्दनमा दुइ हातले बेरेर झुन्डी। मैले उसको चाक तिरबाट दुई हातले उचालेर लुनाको पुतिमा लाडो छिराएँ ।
मैले भयभरको बल लगाएर उफ्री उफ्री लुनालाई चिकी रहे । यसरी चिक्दा लुनालाई खुब मज्जा आएछ। उ आह आह… उह… उह.. उह आह आह आह …सि.. सि.. सि गर्न थली ।
मेरो लाडो ले थाम्न नसक्ने भो। मैले लुनालाई भित्तामा लगेर टसाँय अनि जोडदार झट्काको साथ हान्न थाले । मेरो लाडोले फुसी झार्ने संकेत गर्न थाल्यो । मैले जोड्दार झट्का लगाएर भित्तामा दलेर लिनाको पुती भित्र नै मालको पिच्कारी हानिदिए ।
करिब ५-७ पिच्कारी हाने पछी मेरो लाडो अलि शान्त हुन थाल्यो । मैले करीब ३-४ मिनेट लुनालाई बोकेर नै बसे अनि मेरो लाडो पुरा सन्तुष्ट भएपछी पुतीबाट निकालेर लुनालाई बेड्मा सुताए । त्यो रात करिब २ बजे सम्म मैले तीन पटक भिन्ना भिन्दै स्टाईलमा लुनालाई चिके । अब फेरी उनका बा-आमा आउलान नि भनेर लुनालाई किस खाइ बिदा भएर आफ्नो रुममा आइ सुते ।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment