ads



रुबीनाले मेरो लाँडोलाई भाउजु को बुब्समा दलिदिन थाली र भनी “भाउजु को बुब्सको बिचमा दादाको मोटो र लामो लाँडो ठ्याक्क फिट हुन्छ जस्तो छ… आफ्नो त बुब्स भन्नै नसुहाउने छ स्यानो हातमा लिंदा मुठ्ठीमै हराउला जस्तो…” अनि आफ्नो बुब्स पनि समाएर हल्कासँग मसली । रुबीना स्वाट्टै भाउजु को पछाडीपट्टी गई अनि मेरो लाँडो समातेर भाउजु को दुवै बुब्सको बिचमा राखेर भनी “दादा ! भाउजु को बुब्सको बिचमा चिकेजस्तो गर्नुस् त ?” मैले हल्का-हल्का लाँडोलाई कमरलाई तलमाथी गर्न थालें, रुबीनाले मेरो लाँडो माथी भाउजु को गर्धननेरबाट मुखभरी थुक जम्मा गर्दै खसालेर लाँडोलाई सजिलै घर्षण हुनका लागि सहयोग गर्न थाली । केहिबेर भाउजु को बुब्सको बिचमा चिकेपछी रुबीनाले भाउजु को मुखबाट मेरो लाँडो निकालेर भाउजु को नाकदेखि माथी सिउँदोनेर सम्म लाँडोलाई सुताई त्यसो गर्दा मेरो लाँडोको फेद अर्थात् गेडा ठ्याक्कै भाउजु को मुखमा पर्*यो र रुबीनाले भाउजु लाई भनी “भाउजु ! हजुर दादाको गेडा मालिस गर्नुस् म लाँडो चुसिदिन्छु ।“
भाउजु केहि नबोलीकन मेरो लाँडोको फेदलाई चाट्न थाल्नुभयो भने रुबीनाले मेरो लाँडोको टुप्पोलाई आईसक्रिम झैं चाट्दै गर्न थाली । मैले यसो भित्तातिर हेरें, झण्डै साढे एघार बज्न थालिसकेको थियो, मैले रुबीनालाई भनें “ओई रुबीना रण्डी बुबा आउने बेला भयो, आजलाई यत्ति गरौं । आज बुबा र म भएर भाउजु लाई चिक्ने मेसो मिलाउनु पर्*यो, तँ बरु घरबाट बाहिर निस्केको जस्तो गर । अनि भरे-भोलि तँ समेतलाई यहीँ चिकौंला !” “ह्या दादा पनि !! बुबालाई त भाउजु को चाकमा पो चिक्न मन लागेको ? अहिले खाना खाएपछी भाउजु ले बुबालाई माथी लगेर चाकमा चिक्न दिनुहुन्छ… बरु तेतिबेला हजुर र म यहीं रमाईलो गरौं न मेरो कोठामा ! बरु बेलुका बुबालाई यहीं दारु अफर गरेर ब्लु-फिल्म हेर्दै चारैजना मिलेर रमाईलो गरौंला नि ! कहाँ बाहिर जानु यतिखेर… फेरी कपडा चेञ्ज गर्नुपनि पर्*यो ?” कुरा त रुबीनाको पनि ठिकै थियो, मैले भनें “ल डन् ! बरु तैले कपडा त अर्को लगाउनै पर्छ नि ?”
“ठिकै छ नि ! म पनि भाउजु ले झैं प्लङ्ग नै लगाएर बस्छु बरु !” भाउजु किचनमा जानुभयो, रुबीना आफ्नो कोठामा गएर प्लङ्ग लगाएर आई, त्यसपछी रुबीना र म (कट्टुमै) टि.भी. हेर्न थाल्यौं । बुबा आएर रुबीना र म भएठाउँमै बस्नुभयो, मैले बुबाको कानमा खुसुक्क गरें “के छ बुबा ! खाना खाएपछी माथी गएर भाउजु को गाँड मार्ने होला नि त ?” बुबाले “अब त केहि नभनी दिन्छे होली नि तेरो भाउजु ले ?” “हिजोसम्म त विकेश र मैले चिकेकै हो क्यार ? अब हजुरलाई मात्रै नदिए त मैले के गरुँ ?” “के भन्छ यो ? विकेशले पनि चान्स मार्*यो ?” “अब मैले उसको भाउजु लाई चिकेपछी मैले उसलाई पनि त आफ्नो भाउजु दिनुपरेन र ?” “ठिकै छ केहि बिग्रेको छैन…?” “के छ बिचार बेलुका फ्यामिली सेक्स पार्टी मनाउने हो त ?” “कसरी ?”
“हजुर अलिअलि दारु बोकेर आउनु अनि हल्का पिएजस्तो गरौं त्यसपछी भाउजु लाई र रुबीनालाई पालैपालो हजुर र मैले डबल डबल हानौं हुन्न ?” “त्यसो भयो भने त झनै मजा हुन्छ ?” रुबीना छेउमा बसेर मुस्काई मात्र रहेकी थिई, मैले रुबीनाको पोका समाउँदै भनें “यो माललाई त हामी दुईजनाले डबल हानेकै हो नि ? अब भाउजु लाई मिसाउने त हो ? म माहौलको सुरु गर्छु नि ?” बुबाले सोध्नुभयो “हुन्छ छोरी ?” रुबीनाले प्लङ्गबाट पोका निकालेर बुबालाई देखाउँदै भनी “अहिले नै रमाईलो गरौं भनेपनि रेडी छु म त ?”

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment