ads
घर पुग्दा बुबाले रुबीनालाई चिक्दै हुनुहुन्थ्यो, मैले पनि कट्टु खोल्दै गएर रुबीनाको मुखमा लाँडो छिराएँ र हामीले रुबीनालाई मस्तले चिक्यौं । दुईटै लाँडोले रुबीनाको अनुहारभरी फुसी बनाएपछी बुबाले भन्नुभयो “ल छोरी ! अब खाना पो खाने हो की ?” रुबीना नाङ्गै किचनमा छिरि र खाना पस्किई, हामी बाउ-छोरा पनि नाङ्गैनै कुर्सीमा बसेर खाना खायौं । खाना खाँदा रुबीना हामी बाउ-छोराको बिचमा बसेकी थिई,
रुबीनाको बुब्ससँग खेल्दै हामीले खाना खाएर सक्यौं र रुबीना लाई पनि आफ्नो थालबाट पालैपालो खाना ख्वाईदियौं । जब रुबीना भाँडा सफा गर्न किचनको भाँडा धुने ठाउँमा लागि हामी बाउ-छोरा नाङ्गैनै सोफामा बसेर टि.भी. हेर्न थाल्यौं ।झण्डै एक घण्टापछी रुबीना काम सकेर हामी भएठाँउ आईपुगी मैले रुबीनाको पोका समाएर आफूतिर तान्दै बाउ-छोराको बिचमा बसाँए । केहिबेरमा बुबा उठेर किचनमा जानुभयो र महको शिसि लिएर फर्कनुभयो । रुबीनाले सोधी “किन ल्याउनु भएको मह ?” बुबाले केहि नबोलीकन शिसि खोलेर हातमा मह लिएर
रुबीनाको पोकामा दलिदिनुभयो, रुबीनाको पोकामा दलिसकेपछी बुबाले फेरी हातमा मह लिएर रुबीनाको पुतीमा पनि लपक्क दल्नुभयो र अन्तिममा आफ्नो लाँडोलाई पनि मह दलेर टल्काउनुभयो र भन्नुभयो “महेन्द्र ! तेरो लाँडोमा पनि दल् त मह !” मैले कुरो बुझिहालें र शिसि समाएर मह आफ्नो लाँडोमा दल्न थालें । मैले मह दलिसक्दासम्म रुबीनाको पोकामा मह सुकेझै भएर चाम्रो भईसकेको थियो, बुबा उठेर रुबीनाको मुखमा लाँडो तेर्साउँदै भन्नुभयो “लौ चुस् छोरी मेरो मिठो लाँडो !” रुबीनाले केही नबोली बुबाको लाँडो चुस्न सुरु गरि, बुबाले “तँ के हेरेर बसेको छस् मुख लगा बहिनीको पोकामा…” भन्नुभयो र म रुबीनाको पोका चुस्न थालें । त्यो रात बुबाले र मैले रुबीनालाई मह दल्दै
चिकेर एक राउण्ड पुरा गर्*यौं । राती रुबीनालाई बुबाले आफ्नो विस्तरामा लिएर जानुभयो, म आफ्नै कोठामा मन्दिरालाई बिहान कुन ढंगले चिक्ने भन्ने प्लान गर्न थालें ।बिहान बुबा पसलको कामको लागि बाहिर निस्केको पदचापले म ब्युँझिए र उठेर माथी बुबाको विस्तारामा पुगें, बेलुका चिकेर छुट्टिएपछी बुबाले रुबीनालाई फेरी एकपटक चाकमा चिक्नुभएको रहेछ । म रुबीनाको शरिरसँग खेल्न थालें, जब रुबीनाले मेरो लाँडो चुस्न सुरु गरि मैले रुबीनालाई मन्दीराको पुतीमा हिजो खेलेको खेल सुनाएँ, रुबीनाले दङ्ग पर्दै भनि “अब त्यसले ब्वाईफ्रेण्ड बिर्सेर तपाईसँग चिकाउँछे, हजुरको लाँडोको चिकाई सधैं अविष्मरणीय हुन्छ । आईमाईलाई चिक्दा कसरी व्यवहार गर्नुपर्छ भन्नेमा त हजुर
खप्पीस् नै हुनुहुन्छ नि ? बरु त्यसको पुतीको पछाडी लागेर मेरो पुती नबिर्सनु नि फेरी !” मैले रुबीनाको चाकको प्वालमा लाँडो छिराउँदै भनें “तेरो त पुतीभन्दा चाकमै चिक्न मजा आउँछ केटी !” “छि बाउ-छोरा नै चाक भनेपछी हुरुक्क गर्ने के भा’का हुन् !” “बुबाको कुरा बुबालाई नै थाहा होला ! मलाई त कसैले सिकाएको होईन तर चाकमा चिक्नुको मजानै बेग्लै छ ।“ त्यसपछी मैले रुबीनाको चाकमा धमाधम लाँडो बजाएर चिक्न थालें, रुबीनाले मच्चिमच्चिकन आवाजका साथ मलाई साथ दिईरही । रुबीनाले आफ्ना दुबै हातले बुब्स समाएर निचोर्दै आफैंलाई पनि सन्काउदै थिई भने मैले पनि रुबीनाको पुतीमा औंलाले खेलाउँदै उसलाई मजा दिलाउँदै रहें । निकैबेरको धक्कमपेलीले जब म थकित भएर रोकिएँ रुबीनाले चाक उचालेर मेरो लाँडोबाट आफूलाई छुट्टाएर मलाई उत्तानो पारेर सुताउँदै पुती फट्याएर मेरो ओंठमाथी
राखिदिई, मैले पनि बहिनीको पुती फट्याएर टिसीलाई लपक लपक गरि चाटे उसको पुती निकै छिपछिपे भईसकेको थियो, पुती चाट्दै गर्दा मैले रुबीनाको चाकलाई अझ अगाडी सारेर उसको चाकको प्वालमा जिब्रोले चाटिदिएँ र पुतीमा चाहिँ हातका औंलाले खेल्न थालें । रुबीना “आऽऽऽअऽऽऽअऽऽऽऽहऽऽऽऽ दादा…. तपाईं त कस्तो दामी चिकुवा…. म त सधैंभरी मेरो दादासँगै चिकाएर बस्छु… आऽऽऽऽआऽऽऽऽ मलाई रखैल बनाएर राख्नुस् दादा…. च्यात्नुस् मेरो गाँड… च्यातिदिनुस् मेरो पुती… चिक्नुस् मलाई….” मैले त्यति नै बेला रुबीनाको पुतीमा जोडले एक झापड पट्काउँदै भनें “जाँठी ! त्यसोभे सिक्स्टी नाईन पोजिसनमा आईज न त ?” मैले त्यसो भन्न नपाउँदै बहिनीले आफ्नो
पोजिसनलाई बिजुलीको गतीमा परिवर्तन गरेर मेरो लाँडो चुस्न थाली भने चाक मेरो मुखमाथी ल्याएर थुपारिदिई । मैले बहिनीको पुतीमा औंला खेलाउँदै चाकको प्वाल चाट्न थालें, निकैबेरसम्मको त्यो चुसिचाटीपछी मैले रुबीनालाई खाटमा घोप्टो पार्दै खुट्टा तल झारेर टसाँए अनि पुठ्ठा फट्याएर घरि उसको चाकमा त घरि पुतीमा लाँडो छिराउँदै चिक्दै गर्न थालें । अन्तमा मैले रुबीनाको चाकबाट लाँडो बाहिर निकालें अनि बहिनीको ढाडभरि फुसीले पिचकारी छोडिदिएं । अनि बहिनीको ढाडमा ढलेर लम्पसार पर्दै हातले बुब्स खेलाउँदै फुसी लतपताउन थालें । सबै फुसी लतपतिएर मेरो छातीमा दलिएपछि बहिनीले मलाई खाटमा उत्तानो पारेर सुताई अनि मेरो छाती चाटेर सफा गरिदिई, केहिबेरमै रुबीना र म बाथरुममा छिरेर एकार्कालाई मिचिमिचि नुहायौं र सफा भयौं ।रुबीना स्कूल जाने बेलामा मैले उसको शर्टको माथील्लो दुई बटन
खोलिदिदैं भनें “आज सरहरुको लाँडो पनि ठन्काईदे न त ?” “साँच्ची !” भन्दै रुबीनाले शर्ट पुरै खोलेर ब्रा पनि खोली अनि ब्रा मेरो हातमा थमाएर फेरी शर्ट लगाउँदै भनि “किन सरहरुको मात्रै पुरै क्लासको लाँडो ठन्काईदिन्छु नि !” मैले रुबीनाको बुब्स शर्टमाथीबाटै हातले मुसारेर भनें “क्लासमै ग्याङ्गब्याङ्ग हान्लान् नि फेरी केटाहरुले !” “साँच्ची दादा ! ग्याङ्गब्याङ्गमा खुब मजा हुन्छ होला है ?” मैले रुबीनाको चाक मुसारेर प्याट्ट पार्दै भनें “प्राक्टिकल कुरा गरेपछी मात्र थाहा हुन्छ ? तर त्यसरी पब्लिकली हान्नुहुन्न सबैले तँलाई देख्नासाथ पब्लिक माल भन्छन् बजार निस्कनै पो गाह्रो पर्छ केटी !” “एकचोटी त ट्राई गर्न मनलाग्यो दादा ! यसो सेक्रेट माहौल मिलाउनु न त ?” “धेरै नउक्सिई, त्यस्तो माहौल तयार गर्न समय लाग्छ…!!!” रुबीना चाक मट्काउँदै जिउ नै लचक लचक पार्दै स्कूलतिर लागि, उसको हिँडाईले शर्टको दुवै फेरो उचालिएर उड्ला जस्तै नै हुन्थ्यो, तेति हुदा उसको बुब्स हल्लिएको पनि प्रष्ट हुने अनुभव गर्न सकिन्थ्यो । जे होस् रुबीना आज निकै हट देखिएर स्कुलतिर हिँडेकी थिई ।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment