ads

पाए त तिन-चारजनासँग पनि एकैपटक रण्डीले झैं चिकाउन चाहन्छु नि

कुरा चार वर्ष जति अगाडीको हो । मेरो मामाको छोरी (रीना, २२) र म (राज, २३) सँगै काठमाण्डौको तिनकुनेमा एउटै फ्ल्याटमा बसेर पढ्थ्यौं । हुन त त्यहाँ मामाको छोरा (निल, २४) पनि सँगैनै बस्थ्यो तर ऊ प्राय: कामको सिलसिलामा बाहिर गइरहेको हुन्थ्यो । रीना भर्खरै बि.बि.ए. सकेर बसेकी थिई भने म बि.ई. सकेर त्यसपछीको जागिरको लागि तयारी गरिरहेको थिंए । रीना मलाई निकै माया गर्दथी र मेरो खाना, सरसफाई लगायत हरेक कुरामा विशेष ख्याल राख्ने गर्दथी। सम्बन्धका कुरा गर्दा हामी दाजु-बहिनी निकै मिल्थ्यौं र एकार्काका कुरा बाड्थ्यौं । मैले उसलाई गलत नजरले हेरेको पनि थिइन, त्यसरी हेर्न हुदैन भन्ने लाग्थ्यो र पाप लाग्छ भनेर सोच्थे।
एक दिन म बाहिर निस्कन लाग्दा उसलाई कपडा फेर्दै गरेको देखें । मेरो चलिरहेको पाइला अचानक रोकियो ।
उसले आफ्नो कुर्था खोली, त्यसपछि सुरुवाल खोली । ब्रा र पेन्टीमा सिमीत भई, तर उसले त ब्रा पनि खोलेर आफ्ना दुधका पोका हल्कासँग हत्केलाले नापी अनि दुधका मुन्टालाई हल्का औंलाले बटारी, उसको दुधका मुन्टा केही कडा हुन थाले अनि उसले त्यही क्रममा आफ्नो पेन्टी पनि खोली र अनि ऐनामा पुती फट्याएर हेरी त्यसपछी उसले आफ्नो एउटा हातको औंला पुतीभित्र छिराएर १५ सेकेण्ड जति चलाई र औंला निकालेर मुखमा हालेर निकै स्वादले चुसी र फेरी पोका मुसार्न थाली ।
उसका आँखा बन्द थिए र ऊ अतिनै आनन्दित थिई । मेरो मोबाईल त्यतिनैबेला बज्यो र मेरो मोबाईलको आवाजले रीना पनि झसँग हुदैं हत्तपत्त रुमालले आफ्नो शरीर ढाक्दै थिई । म भनें हतार गर्दै घरबाट निस्कीहालें ।
दिउँसोको त्यो दृष्यले मलाई साँझसम्म सताइरह्यो ।  उसलाई कसरी आफ्नो अँगालोमा ल्याउने भन्ने सोच्न थालें तर उसले कसैलाई भनी भने वा कसैले थाहा पायो भने ! भन्ने चिन्ताले अगाडी बढ्नबाट रोक्यो । तर पनि म हरेक दिन उसले कपडा फेरेको र त्यस्तै क्रियाकलाप देखाईदिए हुन्थ्यो भन्ने लालसाले उसको कोठामा चियाउन थालें ।
तर त्यसपछि त्यो क्रम मैले चार महिनासम्म देख्न पाईन । म सुतिरहेको थिएं निल अर्को कोठामा टि.भी. हेर्दै मस्त थियो, रीना मेरो कोठाको सफाई गर्दैथिई । म ब्युँझदा रीना मेरो खाटमुनि झाडु लगाउँदै थिई, मेरो आँखाको अगाडी रीनाको लोकट टि-शर्टबाट पोका प्रष्ट देखिएको थियो । ओहो उसले त ब्रानै लगाएकी रहिनछ किनकी उसको दुधका मुन्टा पुरै देखिएको थियो । रीनाले मतिर हेरी अनि हल्का मुस्कानसहित टि-शर्टलाई पछाडीबाट तानेर पोकामाथि टसाँई ।
म केहिबेर सुतिनैरहें, सफा गर्दागर्दै फेरी उसको टि-शर्ट अगाडीतिर झोल्लियो र पोका पुरै देखिन थाल्यो । रीनाले फेरीपनि टि-शर्ट तानेर मिलाई कोठा पुरा सफा भइन्जेलसम्म उसले पाँच-छ पटक त्यसो गरी । मैले नियालेर हेर्दा बल्ल थाहा पाए की उसले त पेन्टीपनि नलगाएकी रहिछ, किनकी उसको स्कर्टबाट उसको चिल्लो सेभ गरेको पुती अनि त्यसभित्रको रातो टुस्स परेको अवयव पनि प्रष्ट मेरो आँखा अगाडी थियो ।
सायद उसले थाहा पाईछ की घुँडा जोडेर उसले पुती देखिनबाट जोगाई र कोठा सफा गरेर सकेपछि ऊ गई । मेरो लाँडो अति जोडले ठन्किसकेको थियो हत्त न पत्त म बाथरुम छिरेर शान्त भएर निस्किएँ । त्यसदिनपछि मैले उसको अंगको झलक देख्न लगभग एक हप्ता पर्खिएँ । हरेक त्यो दिन जुन दिन निल पल्लो कोठामा टि.भी. हेरिरहेको हुन्थ्यो मैले रीनाको अंग हेर्न पाउँथे । जब निल बाहिर गएको हुन्थ्यो त्यसबेला रीना पूर्ण-वस्त्रमा हुन्थी र कोठा सफापनि म नभएको मौका पारेर गर्थी । जे होस् रीना मलाई बेलाबेलामा सन्काएर छोड्थी अनि म हातैले आफूलाई शान्त पारेर चित्त बुझाउँथे ।
अब म मौका पाएँ भने रीनालाई चिकेरै छाड्ने विचारमा पुगेको थिँए तर मेसो मिलिरहेको थिएन । मौका पाएपनि रीनाले प्रतिवाद गरिभने वा कसैलाई भनिदिई भने त बरबाद हुन्छ भन्ने विषयले पनि मलाई उत्तिनै सताईरहेको थियो । तर पनि उसलाई चिक्ने चाहना उत्कट नै थियो ।
निल कुनै कामको सिलसिलामा लामै समयको लागि बाहिर गएको थियो, म होलीको दिन भएको कारणले घरमै सुतिरहेको थिँए । विहानको आठ बज्नै लाग्दा रीनाले मलाई बाहिर बोलाई र हेप्पी होली भन्दै मेरो टाउको र अनुहारभरी रंग पोतीदिई । मसँग त केही पनि रंग थिएन त्यसैले चुप लागेर बसें अनि चिया पिएर बदला लिने उद्देश्यले म रंग लिन बाहिर पसलतिर गएँ । घर फर्कदाँ रीना किचनमा काम गरिरहेकी थिई, मैले रीनालाई बोलाँए, उसले रंग लगाईदिने होला भन्दै मानिन अनि म किचनमै छिरेर उसलाई रंग लगाईदिन गालामा हातले दलें, तुरुन्तै मलाई आज त राम्रो मौका छ यसका पोका निचोर्ने भन्ने दिमागमा घुस्यो र उसको प्रतिवादले मलाई झनै सजिलो तुल्यायो, ऊ भाग्न थाली मैले पछाडीबाट उसलाई समाए अनि हेप्पी होली भन्दै उसको गालामा रंग दल्दै घाँटीमा पनि दलें अनि अझै तल हातले दल्दै गएँ आहा उसले त आजपनि ब्रा नलगाएकी रहिछ ।
उसको लोकट टी-शर्ट तल सर्दै गयो र मैले उसको दुधका पोकामा पनि जोडजोडले निचोर्दै रंग दलिदिएँ उसका पोकामा मैले पटक-पटक गरी तिन-चारपटकसम्म रंग दलें । अनि हातभरी रंग लिएर उसका पाखुरा तिघ्रा सबैतिर दल्दै गएं । ऊ मेरो अगाडी नतमस्तक भइसकेकी थिई तर पनि म उसलाई एकोहोरो रंग दल्दै गइरहेको थिएँ मैले उसको स्कर्टपनि माथि सारेर रंग दल्न थालें, ओहो उसले त पेन्टीपनि नलगाएकी रहिछ । मैले उसको पुतीको वरपर पनि रंग लगाउदै गएँ । रीना नतमस्तक थिई, मैले पुन उसको लोकट टि-शर्टभित्र हात छिराएँ अनि पोका मसल्दै उसको पुतीभित्र औंला छिराएर उसलाई सन्काउने कोशिस गरें । त्यसो गर्दा उसको टि-शर्ट च्यातियो र ऊ कमरभन्दा माथि पुरै नाङ्गै भई ।
उसका आँखा बन्द थिए, म उसको शरिरसँग मस्तीले खेल्दै थिएँ, मलाई के सुर चढ्यो खै मैले उसको स्कर्टपनि तल झारिदिएँ र उसलाई बोकेर बाथरुम छिरें । त्यसपछि सावर खोलेर मैले उसलाई र आफू समेतलाई साबुन लगाएर नुहाएँ, नुहाइवरी सकिएपछि रीनाले मलाई गाली गरी – “छि ! लाज नभएको मान्छे ! जे पायो त्यही गर्ने हो” भनेर मलाई गालामा एक चड्कन हानी अनि हाँसी र चाक हल्लाउँदै बाहिर निस्किई, म पनि अण्डरवेयरमा बाहिर निस्किएँ ।
पाँच मिनेटजस्तो पछि उसको कोठामा पुग्दा रीना अझै नाङ्गै नै थिई र ऐनामा रंग अनि मेरो हातले बनाएको रातो दरफरिएको पोका हल्कासँग मुसार्दै थिई । मैले सोधें – “साह्रैनै दरफरिएछ कि क्या हो।“ उसले तुरुन्त रुमालले आफ्नो शरिरको अघिल्लो भाग छोपी र गाली गरेझैं भनि – “कमसेकम अर्काको शरिरको त ख्याल गर्नुपर्छ ।“ मैले “खै” भन्दै रुमाल तानेर उसको पोका हेर्दै भनें – “कसले याद गर्छ त आवेशमा ।“ भन्दै उसको पोका समाएर हल्कासँग मुसार्दै नजिकै रहेको भ्यासेलिन हातमा लिएर उसको दरफरिएको ठाँउमा दल्न थालें ।
ऊ चुपचाप बसिरही, लगभग १० मिनेटजस्तो मैले उसको पोका मुसारिरहें शायद उसलाई नशा चढेछकी आँखा बन्द गरेर हल्का सित्कार्न थाली । मैले मौकाको फाइदा उठाउँदै उसको दुधको मुन्टालाई आफ्नो मुखभित्र छिराईहालें अनि एउटा हातले उसको दुधको पोका र अर्को हातले पुती सुमसुम्याउन थालें । उसको पुतीमा औंला चलाउँदै मैले उसको ओँठमा ओँठ जोडेर रीनालाई किस गर्न थालें, उसको मुखभित्र जिब्रो छिराएर चलाउन थालें ।
रीनाले पनि मेरो अण्डरवेयरमाथिबाटै मेरो लाँडो सुमसुम्याउन थाली । लगभग दुई मिनेट उसको मुख चुसेपछी मैले रीनालाई आफ्नो पञ्जाबाट छोंडे । हत्त न पत्त उसले मेरो अण्डरवेयर खोली र मेरो लाँडोको छाला फर्काउँदै सुपारी हेरी र च्याप्प आफ्नो मुखमा छिराई । तातो अनुभवले मैले आफूभित्र स्वर्गीय अनुभव गरें । उसले मेरो लाँडो चुस्दै गर्दा नै मैले पनि आफूलाई यसरी सोझ्याए की उसको पुती मेरो मुख अगाडी परोस् । त्यसपछी मैले रीनाको पुतीको फाँकालाई फट्याएर जिब्रोले चलाउन थालें ।
रीनाले असमंजस हुँदै पुतीलाई मेरो मुखमा दबाएर जिब्रो भित्रसम्म पुराउने कोशिस गर्न थाली अनि मैले उसको पुतीको जि-स्पटलाई आफ्ना ओंठका बिचमा राखेर चुस्न थालें ।
अनि मैले उसलाई जुरुक्क उचालेर निलको विस्तरामा पुराँए । अनि लाँडो उसको पुतीको प्वालमा सोझ्याएर छिराउने कोशिस गरें, उसको चिप्लो पुतीमा आफ्नो लाँडोको सुपारेलाई दल्दै थोरै भित्र छिराएँ अनि भनें: “रीना ! आजबाट मलाई हरेक दिन चिक्न दिन्छेस् त !” “मेरो लाँडे ! किन हरेक दिन ! तिमीलाई जतिखेर मन लाग्छ त्यतिखेर मेरो स्कर्ट फर्काउ अनि चिक्देउ मलाई । मेरो पुतीलाई त जतिखेर पनि लाँडोको जरुरत हुन्छ ! त्यो त तिमी लाँडेले पो बुझ्दैनौं । छिटो छिराउ न मेरो पुतीभित्र मेरो…ऽऽऽऽऽराजा…ऽऽऽऽऽऽअरुऽऽऽऽऽआहा…ऽऽऽऽऽऽऽसि…ऽऽऽऽऽऽसि…ऽऽऽऽऽअरु कस्सेर…ऽऽऽऽऽऽमच्चाउ…ऽऽऽऽऽदेउ न देउ…ऽऽऽऽऽऽम चिकाएरै मर्छु…ऽऽऽऽऽऽऽऽ ….. आऽऽऽऽऽऽऽऽह !!!”
त्यसपछी मैले आफ्नो लाँडो विस्तारै उसको पुतीभित्र छिराउँदै गएँ, रीना झनै सिस्काउँदै गई, मैले आफ्नो ८ ईन्चको लाँडो पुरै उसको पुतीभित्र छिराँए र हल्कासँग भित्र बाहिर गराउन थालें । रीना तलबाट चाक उचालेर मलाई साथ दिदैंथिई अनि औंलाले दुधका मुन्टा च्याप्दै तान्न थाली । निकैबेर चिकाचिकी चलेपछी मैले रिनालाई भनें: “ओई ! पुतौरी मेरो झर्ने बेला भयो ! के गरुँम् ?” उसले हत्तपत्त मलाई आफूबाट अलग्याई र मेरो लाँडोलाई आफ्नो मुखभित्र हालेर चुसी केहीबेरमै उसको मुख मेरो लाँडोले ओकलेको फुसीले भरियो र उसको ओंठबाट लार पर्दै पोका हुँदै पुतीसम्म पुग्यो मुखभित्र भएको फुसीलाई उसले हत्केलामा ओकली र आफ्नो पोकामा त्यही फुसी दल्न थाली । “आजबाट तँ मेरो कोठामा मेरै विस्तरामा सुत है त ?” “हुन्न ! निल आएपछी मिल्दैन !” “किन? निल सुतेपछी लुसुक्क आईज न !” “अनि निलले कसको पुतीमा चिक्छ त?” “के ? तँ र निल पहिल्यैदेखि …” “त्यहि भएर त मैले तिमीलाई पहिल्यै फकाउन खोजेको नि ? कि निल कि तिमी भनेर ?” “हो र ? तर मलाई त तिमरुको चिकाईको बारेमा शंकासम्म पनि भएन नि त?” “राती हल्ला नगरीकन म र निल सुरु हुन्थ्यौं नि त?” “कति भयो त तँ र निलले चिकाचिकी गर्न थालेको ?” “त्यस्तै दुई वर्ष जति भयो होला?” “त्यसोभए एउटा काम गर न त?” “के?” “निल र म दुवैलाई एकैपटक तलाई चिक्ने वातावरण बना न त?” “म पनि त्यही त चाहन्छु नि? मेरो दुवै प्वालमा एकैपटक…!” “अनि निललाई तैंले मेरो लाँडो चाख्दैछस् भन्ने थाहा छ त?” “हल्का हिन्ट्स त छ, तर ऊ तिमीलाई यो खेलमा ल्याउन चाहन्न?” “ल त्यसोभए निल आएपछी जब तँ मेरो कोठा सफा गर्न आउँछेस् म तँलाई चिक्न थाल्छु अनि तँ निलले सुन्ने गरी सेक्सी आवाज निकाल्नु ? त्यसपछी ऊ लाइनमा आइहाल्छ नि?” निल नआउञ्जेल म र रिनाले निकैपटक चिकुवा खेल खेलिरह्यौं ।
निल आएपछी टिभी हेर्दै मस्त थियो, म पनि केहिबेर टिभी हेर्दै रहें, रिनाले स्याउ काटेर ल्याई अनि टि-टेबुलमा झुकेर राखि जसकारण उसको दुवै पोका लो-कट टिशर्टबाट बाहिर निस्किएर मच्चिन थाले । निलले आँखाको ईशाराले उसलाई पोका भित्र हाल्ने निर्देशन दियो, रिना भने मस्तले हाँस्दै पोकालाई हातले निचोर्दै भित्र छिराई । केहिबेरमा कफि लिएर आउँदा फेरी त्यहि क्रम दोहोरियो र यसपटक रिनाले मुन्टालाई औंलाले निचोर्दै भनि – भित्र रहनै मान्दैन । त्यसपछी रिना पनि सोफामा बसी, उसको सोफाको बसाई यस्तो थियो कि निल र म उसलाई प्रष्ट देख्न सक्थ्यौं । कफि खादैं गर्दा रिनाले खुट्टा सोफामाथि चढाई जसकारण हाम्रो सामुन्ने उसको स्कर्टबाट चाक प्रष्ट देखिन्थ्यो । केहिबेरमै रिनाले खुट्टा फट्याइदिई र पुतीको अवयव फ्याँ पारेर देखाइदिई । मैले रिनाबाट यो हर्कतको आशा गरेको थिइन । कफिको कप लिएर जानेबेलामा रिनाले निलको पेन्ट माथिबाटै लाँडो समाएर बटारिदिई र मुस्काउदै किचनतिर लागि । राती लगभग ११ बजेतिर निल र रिनाको चिकाई सुरु भयो र रिनाले अस्वाभाविक रुपमा सित्कारको आवाज फैलाउन थाली । सायद: उसले मलाई सुनाएकी होली ।
अर्को दिन विहानै म ओछ्यानमै सुतिरहेको बेलामा रिना आई र मलाई उठाई अनि मुखमा पुती तेसार्दै चिक्नको लागी भनि, मैले पनि उसको नाममात्रको टिशर्ट र स्कर्ट उतारेर नाङ्गै बनाउदै रिनालाई चिक्न थाले, केहिबेरको चिकाईपछी रिनाले मुखबाट सित्कार निकाल्दै भन्न थाली – “सी… सी….. उह…. आह…. आह…… सी….. सी… अँ… हँ….. हँ…. उह….. अलि भित्र लाँडो गाडेर गरन गर गर आह… आह…. सी….. अँ…. हँ… गरन गर… गर्नु… उह…. आह…. आह……सी….. सी… अँ… हँ….. हँ…. उह… मच्चीई न अझै… उह…. आह…. आह उह…. आह…. आह उह…. आह…. आह उह…. आह…. आह उह…. आह….
आहमेरो…ऽऽऽऽऽराजा…ऽऽऽऽऽऽअरुऽऽऽऽऽआहा…ऽऽऽऽऽऽऽसि…ऽऽऽऽऽऽसि…ऽऽऽऽऽअरु कस्सेर…ऽऽऽऽऽऽमच्चाउ…ऽऽऽऽऽदेउ न देउ…ऽऽऽऽऽऽम त चिकाएरै मर्छु…ऽऽऽऽऽऽऽऽ ….. आऽऽऽऽऽऽऽऽह !!!” त्यसपछी मैले पनि मच्चिदै आवाज दिन थालें- “क्या मज्जा…… आह… रीना….आह…ओ…..हा…..हा.. जति दिन चिकाउछेस्… मलाई यस्तै मजा दे…. बरु म तँलाई बेलाबेलामा खर्चबर्च दिउँला… आह… हा रीना.. थाप…. तेरो पुती अझै फट्याई अझै चेप… मेरो लाँडो तेरो पुतीभित्रै राख…” ख्वात… ख्वात. ख्वात…. ख्वात… ख्वालात… ख्वालात… ख्वालात… ख्वालात क्वाँच…. क्वाँच…… क्वाँच… क्वाँच….. क्वाँच.. गर्दागर्दै “स्वाँ….. स्वाँ……. आ……….. ह……… अँम… स्वाँ… स्वाँ…. आहहह” लामो सास छाडेर रीनाले मेरो कम्मर छाडिदिई। ऊ चरम सन्तुष्टीको चरणमा पुगेकी थिई। मैले लाँडो उसको पुतीबाट झिक्दै भने- “के भो……. रीना…… आहह…… के …. थाकिस्…. आ.. आ… आ.. उ….. उ…” मेरो लाँडोले पनि मजाले फुसीको पिच्का उसको मुखभरी छाड्न थाल्यो। रीनाले भनी “आउ…..ह……….. आज त विशेष मजा आयो….. अब म सधैं यसरी नै चिकाउँछु । बरु मलाई पुतीमा र चाकको प्वालमा एकैपटक निल र तिम्रो लाँडो छिराउन मन छ।“रीना त्यसपछी नाङ्गैनै मुखभरी मेरो लाँडोबाट निस्केको फुसी खेलाउँदै निल भएठाउँ गई “राजको माल त क्या मिठो रैछ भन्या ! ठूलो पनि तेस्तै !! …….. बरु निल आज बेलुकी तँ र राज मिलेर मलाई चिक न दुवै प्वालमा … “ निलको उत्तर आयो “कति नखरमाउली भइछे यो, दुई जनासँग एकैपटक गर्छु भन्छे ?” “तैंले नै सिकाएको त हो नि ब्लु-फिल्म हेर्न, तैंले नै चिकेको त हो नि मेरो पुतीमा पहिलो पटक…. पाए त तिन-चारजनासँग पनि एकैपटक रण्डीले झैं चिकाउन चाहन्छु नि ? बाहिरका ठिटाहरुसँग नचिकाँउ भनेर पो ….!!!” “ल ल बिचार गरुम्ला…………!!!”

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment