ads

मेरी प्यारी बहिनीको नग्नता भाग १

मेरी  बहिनी अनिशामा आएको परिवर्तनले मलाई असजिलो लाग्न थालेको थियो। उसको छाती दिनानुदिन ठूलो देख्न थालेको थिए। सायद उसलाई पनि आफुमा आएको शारीरिरक परिवर्तनले असहज बनाउदो होला। उ सुत्दा उसका टाइट बन्ने पाइजामाले छातीमात्र होइन उसको पुठोको आकार पनि ठूलो हुँदै गएको थियो। मेरी प्यारी बहिनीमा झन् झन् तरुणी अनि वैँशालु देखिन थालेकी थिइ। अनि म उसको पुष्टिएको जिउडालको कल्पनामा एक्लै भोक मेटाउँदै थिए।sexy hot girls 12211815.jpg
उ ११ मा पढ्छे। भर्खर १५ वर्ष लागी। १३ वर्षको उमेरमा उसको मिन्स सुरु भएको थियो। त्यसपश्चात उसको शरीरबाट आउने बासनमा पनि विस्तारै मिठो लाग्न थालेको छ। उसका हरेक अंग कामुक हुँदै गएका छन्। तर ती मैले छुन सक्दिन।
बजारमा आजभोली अत्याधुनिक प्रविधि किन्न पाइन्छन्। सानो वाइफाइ क्यामेरा नपाइने कुरै छैन। धेरै खोजेपश्चात एचडी वाइफाइ क्यामेरा किनेर ल्याए। चार्ज गरेपछि घण्टौं चल्ने। अनि भिडियो मोबाइलबाट हेर्न सकिने।
शनिबार बहिनीको नुहाउने समय अगाडी बाथरुममा ऐनाको पछाडी लुकाएर आए।
उ बाथरुममा छिरी। टावेल र फेर्ने लुगा ह्याङ्गरमा झुन्ड्याइ। अनि माथीको लुगा खोली। अनि समिज खोलेपछि उ नाङ्गो भइ। म सिरिङ्ग भए। पुट्ट उठेका सेतो स्तन। कसैले नछोएको स्तन। छातीमा कस्तो राम्रोसंग टासिएको ।
उसले ट्राउजर खोली अनि बाँकी भएको रातो पेन्टी पनि खोलेपछि उ पुरै नग्न भइ। यस्तो कामुकता मैले कल्पना पनि गरेको थिइन। उसको छाती र पुठोको पुष्टताले सिरिङ्ग पार्थ्यो। उसको तिघ्रा। चिल्ला सेता। अहिल्यै चाटुम, मुसारुम जस्ता।
उसले स्याम्पु लगाइ। अनि जिउमा साबुन दल्न थाली। कास त्यो साबुन दल्ने म भएको भए। उसको पछाडी उभिएर, उसको पुठोमा मेरो लिङ्ग अड्याएर, उसको स्तनमा साबुन दल्दा कस्तो आनन्द आउँदो हो। उसको चाकमा लाडो दल्दै, उसलाई आफु तिर फर्काएर, उसको भर्जिन पुतिमा ल्वाम्म लाडो हुँल्दा उ बेस्सरी चिच्याउँदी हो। उ कराउँदी हो। उसको पुतिबाट बगेको रगतले बाथरुम रगताम्मे हुँदो हो। उसको मुखमा लाडो कोचेर क्वाँच क्वाँच गर्दा आनन्द आउँदो हो। बहिनीको त्यो नग्नता हेर्दा हेर्दै म पानी पानी भएछु।

About Nepal

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 comments :

Post a Comment